NKV en NK

bartx0
Gast
Maart 18, 2004, 10:24:49
edit2Rapporteer  
Er moet niet veel van het NKV geld gaan naar een NK.
Want zo belangrijk is het ook niet.
De breedte van de sport moet eerst maar eens prioriteit krijgen.
Dat hoeft elkaar niet te bijten maar alle sponsorgeld dat is losgeklopt de afgelopen jaren is bijna alllemaal aan de wedstrijdsport besteed ten voordele van een paar mensen.

Een NK is altijd leuk maar geen halszaak de NKV moet de prioriteit elders leggen.

~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #1 Maart 18, 2004, 11:52:44
edit2Rapporteer  
Bart als ik thuis ben zal ik even op je reageren... is namelijk niet zo dat dat gebeurd!

Sjors
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #2 Maart 18, 2004, 12:16:37
edit2Rapporteer  
Hoi Bart,

Verkondig hier geen zware oordelende veronderstellingen over het NKV en de NK organisatie meer in het vervolg. Wanneer je iets bespreekbaar wilt maken, beargumenteer jou standpunten dan goed.

Dit is niet de plaats om een discussie met het NKV of de NK organisatie uit te lokken.

Het NKV en NK organisatie kun je het best persoonlijk benaderen voor vragen over hun budget en doelen.

Ik hoop op begrip,
Arjan
Rimmert
Gast
Antwoord #3 Maart 18, 2004, 12:42:12
edit2Rapporteer  
Als je lid bent van het NKV kan je 26 maart naar de ledenvergadering... Daar kan je dit soort punten denk ik wel in de groep gooien.
Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #4 Maart 18, 2004, 15:11:59
edit2Rapporteer  
Ja Bart,

Wordt lid van het NKV (als je dit al niet bent), ga naar de algemene ledenvergadering en stel daar je vragen!!! Zie voor verdere info de onderstaande uitnodiging en de site van het NKV...

GreetZ

Ron


Citaat
Beste NKV-er,

2004 wordt een cruciaal jaar voor kitesurfend Nederland... denk aan het dreigende "BPR-verbod" en andere beperkingen die kunnen worden opgelegd. Des te belangrijker is het dat we als NKV onze stem laten horen; in de Algemene Ledenvergadering (ALV) van a.s. 26 maart zullen we met z'n allen de strategie, plannen en evenementen van de NKV bespreken.

De ALV zal plaatsvinden in het kantoor van de Watersportverbond, Daltonlaan 400, 3584 BK Utrecht, en begint om 20:00.

Het is belangrijk dat je deelneemt aan de ALV: we hebben ook jouw persoonlijke bijdrage nodig om als NKV heel kitesurfend Nederland te vertegenwoordigen. Bovendien zul je de kans krijgen om met kiters uit het hele land je (kite)ervaringen uit te wisselen.

Bijgevoegd de agenda van de ALV, alsmede de routebeschrijving.
<<Agenda ALV NKV 2004.doc>> <<Routebeschrijving Watersportverbond.doc>>
Hopelijk tot de 26e, we rekenen op jou!

Salvador Santiago
secretaris@kitesurfvereniging.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.