Het water op... waar laat je je auto sleutel??

joepje

Berichten: 206
Augustus 17, 2007, 01:43:38
edit2Rapporteer  
Je kent dat wel. Lekker het water op. Spul uit de auto, pak aan... en dan?? Laat je je zuto sleutel gewoon in je tas?? Wie heeft er een geschikt plekje om die te verstoppen??

Tot nu toe in een zakje gedaan, knoop erin en achter mn pa
k. Nu vooor 2 e keer sleutel nat geworden..... werkt afstandsbediening niet meer, weer reparatie van € 50,- ......
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #1 Augustus 17, 2007, 01:45:44
edit2Rapporteer  
Ik denk niet dat het handig is om hier te posten waar jij je sleutels verstopt....dieven kijken hier mischien ook.
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #2 Augustus 17, 2007, 01:52:08
edit2Rapporteer  
Maar ook al leest een dief dat jij je sleutel in je reet propt zou hij hem er nog niet uitjatten hoor
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #3 Augustus 17, 2007, 01:53:51
edit2Rapporteer  
Dus, de ideale plek is gevonden!!!
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #4 Augustus 17, 2007, 01:56:18
edit2Rapporteer  
k rijd zelf geen auto.
maar denk is na... mensen leggen m op autobanden? hangen m aan de trek haak enz...
Jambo

Berichten: 208
Antwoord #5 Augustus 17, 2007, 02:08:55
edit2Rapporteer  
Ik heb gewoon een sleutel laten bijmaken (a 3euro sleutelmaker op de hoek oid) deze
sleutel past overal maar er zit geen electronica in waterproof dus.
Deze sleutel met een keycord om nek onder m'n pak.
Ik sluit de auto af met AB sleutel en verstop deze in de auto en, dan gooi ik pas de deur dicht.
Mochy ik sleutel om m'n nek verliezen de auto kan er niet mee worden gestart wat er zit
geen chip in die de startblokkering ontgrendeld. (grinnik_kitesmiley)
Nick van Kampen

Berichten: 242
Antwoord #6 Augustus 17, 2007, 02:17:08
edit2Rapporteer  
Wel handig die sleutel om je nek, als je klappertje maakt op een zandbank weetje in ieder geval zeker dat Pietje Puk de ambulance even kan bellen voor een ingeklapt sleutel hartje.

Desalniettemin best slim dat key-cord, tot nu toe geen problemen ondervonden ?
Jambo

Berichten: 208
Antwoord #7 Augustus 17, 2007, 02:24:42
edit2Rapporteer  
Tot nu toe geen enkel probleem gehad en heb toch al een aantal ongecontroleerde manouvres gehad. Ik schuif de sleurel richting m'n oksel en voel 'm dan totaal niet meer.
Door pak kan ie bijna niet verschuiven.
big_ben_lair

Berichten: 795
Antwoord #8 Augustus 17, 2007, 02:31:17
edit2Rapporteer  
om je nek: de peugeot sleutel is aardig water bestendig en de meeste sleuels kan je na laten maken voor 5 a 15 euro (zonder logca)

bij de spot: achter de band, in de uitlaat, achter het benzine klepje, op een steunbalk aan de onderkant van de auto, in je kite tas of gewoon boven op een prullebak! en er zijn nog zoveel meer plekken...........
marc010

Berichten: 121
Antwoord #9 Augustus 17, 2007, 02:33:10
edit2Rapporteer  
Vorig jaar is een auto gestolen. Eigenaar lag zijn sleutels onder een band............

Hang hem zelf aan mijn trapeze. Moet er niet aan denken om hem op het strand achter te laten.

Je bent pas de sjaak als je een sleutel met ingebouwde alarm systeem erin heb. Beste is dan om hem aan je kite!!!! te hangen. Dan moet je niet crashen anders kan je naar huis lopen.

Jambo zijn oplossing is het beste, moet je  de echte key wel goed wegleggen in je auto, onder een stukje tapijt,achterbank enz enz..zeker een goede veilige optieTHX
ggiesberts

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #10 Augustus 17, 2007, 02:57:37
edit2Rapporteer  
Ik heb vroeger wel eens een kunststof sleutel laten maken. Roest niet en niet zo hard als je er op valt.

Moest ik misschien maar weer eens laten doen.
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #11 Augustus 17, 2007, 03:11:55
edit2Rapporteer  
achter in m'n trapeze zit trouwens ook een lusje waar ik m'n brommersleutel aan kan pikken.... bij jou niet dan??
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #12 Augustus 17, 2007, 03:13:02
edit2Rapporteer  
of maak een ''sleutelring'' aan je trapeze.. en hang daar je sleutel aan.. zit niet in de weg.. is niet gevaarlijk. en je hebt je sleutel bij de hand
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #13 Augustus 17, 2007, 03:17:22
edit2Rapporteer  
misschien een idee om de sleutel in een zakje te doen en in te graven en daarna zand erop.
wel markeren door tas erop te leggen of je pomp ofzo. ThumpsUp loser
gr.joy
Roderick

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #14 Augustus 17, 2007, 03:25:57
edit2Rapporteer  
Ik heb een sleutel met chip voor de startonderbreking, maar zonder afstandsbediening. Kan mee het water op. Die chip zig ingegoten in plastic. Is wel waterdicht dus. Die met afstandbediening gebruik ik gewoon niet meer. Veel te onhandig dat hij niet tegen water kan.
Tijdens het kiten draag ik een zwemvest. Die heeft een pocket voor flares. Kan nog wel een sleutel aan een borglijntje bij. Borglijntje bovenop schouder aan zwemvest maken. Zit hij niet om je nek. Ook wel fijn  (grinnik_kitesmiley)
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #15 Augustus 17, 2007, 03:47:00
edit2Rapporteer  
Ik heb altijd een lycra over mn wetsuit... hieronder draag ik een waterdicht zakje met daarin mn afstandsbediening:

zoeentje, maar dan iets anders:


Ik heb ook een reservesleutel met startonderbreker deze kan tegen water en werkt ook perfect met een touwtje erom rond mn nek.

Nog nooit last van gehad tijdens crashen...
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #16 Augustus 17, 2007, 03:47:27
edit2Rapporteer  
http://www.aquastuff.net/index.php?category=46&itemId=816&PHPSESSID=83d94891804ba1df1e069d9f41d42738 directe link
harryCab

Berichten: 316
Antwoord #17 Augustus 17, 2007, 03:48:26
edit2Rapporteer  
Ik heb hem vandaag maar 's lekker in mijn kofferbak gegooid en mijn auto van te voren alvast afgesloten.

Na het kiten ff de ANWB bellen en die komen hem dan voor je open maken.

Erg handig, denk alleen dat ze dit niet elke keer willen doen.
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #18 Augustus 17, 2007, 03:48:42
edit2Rapporteer  
ik heb idd een ouwe auto, met sleutels van ijzer weetjewel, zoals vroeger!!!

die doe ik gewoon mett een sleutelring aan mijn trapeze:)
Lord of the Boards

Berichten: 869
Antwoord #19 Augustus 17, 2007, 04:08:08
edit2Rapporteer  
Ik heb hem vandaag maar 's lekker in mijn kofferbak gegooid en mijn auto van te voren alvast afgesloten.

Na het kiten ff de ANWB bellen en die komen hem dan voor je open maken.

Erg handig, denk alleen dat ze dit niet elke keer willen doen.

Handige oplossing, maar waar verstop je dan je mobiele telefoon?


Als je een auto koopt met elektronische sleutel gedoe, moet je er gewoon meteen een sleutel zonder elektronica bij vragen. Kost die garagehouder niks en je bent meteen klaar. Sleutel om je nek tijdens het kiten merk je niet.
Anders gewoon een sleutel zonder elektronica bij laten maken en die om je nek doen tijdens het kiten. Sleutel verstoppen kan echt niet meer op veel plaatsen (Slufter, Wijk..........)
Ethicus

Berichten: 91
Antwoord #20 Augustus 17, 2007, 04:26:48
edit2Rapporteer  
Gewoon je auto verstoppen is het beste.
peterb

Berichten: 380
Antwoord #21 Augustus 17, 2007, 04:28:59
edit2Rapporteer  
LET OP Indien je auto gestolen wordt (zoals begin van het jaar in IJmuiden) dan ben je niet verzekerd!!!!! De ongelukkige eigenaar kreeg dan ook geen geld van de verzekering voor de schade (een nieuwe auto, was een paar weekjes oud), gelukkig was zijn werkgever (het was een lease-auto) erg tevreden met hem en heeft de kosten betaald en de persoon vrijgesteld.

OFTEWEL nooit je sleutel bij de auto of in een kitetas stoppppppppppppppppen!!!!!

Het kan een erg duur geintje worden!!!!!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #22 Augustus 17, 2007, 04:39:41
edit2Rapporteer  
er zijn toch van die trekhaak kluisjes...daar kan je je autosleutel in doen, en die die kluissleutel in je trapeze(als je alarm-sleutel hebt die niet tegen water kan)
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #23 Augustus 17, 2007, 06:08:42
edit2Rapporteer  
die dingen hebben vaak cijferslot, nog beter dus.

vind dat wel goeie oplossing, ook maar eens aanschaffen.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #24 Augustus 17, 2007, 07:23:14
edit2Rapporteer  
Ik heb gewoon een sleutel laten bijmaken (a 3euro sleutelmaker op de hoek oid) deze
sleutel past overal maar er zit geen electronica in waterproof dus.
Deze sleutel met een keycord om nek onder m'n pak.
Ik sluit de auto af met AB sleutel en verstop deze in de auto en, dan gooi ik pas de deur dicht.
Mochy ik sleutel om m'n nek verliezen de auto kan er niet mee worden gestart wat er zit
geen chip in die de startblokkering ontgrendeld. (grinnik_kitesmiley)
Dit doe ik ook maar ipv keycord gebruik ik mijn oude naam/registratieplaatje van defensie..
Is achteraf iets makkelijker identificeren  (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.