Cambuco of Zuid afrika met oud&nieuw?

flyinggirl

Berichten: 10
Juli 30, 2008, 13:24:15
edit2Rapporteer  
Ik wil met oud en nieuw naar de zon. Cambuco is in de kerstvakantie op z'n goedkoopst 1400 euro als je via sao paulo vliegt. Met tap rond de 1700 euro via lissabon waar je nog 6 uur op het vliegveld moet wachten. Kaapstad is 1800 euro rechtstreeks of 1400 via johannesburg. Grotere golven (voor mij niet heel fijn) maar wel veel natuur. We kunnen daar bij iemand logeren in hermanus dus 110 km onder kaapstad. In cambuco kunnen we bij 0031 terecht. Wie heeft ervaring met deze bestemmingen, waar is het weer het best en kun je ook nog iets doen behalve kiten?
Jeroendv

Berichten: 23
Antwoord #1 Juli 30, 2008, 14:41:07
edit2Rapporteer  
Arkefly gaat ook weer vliegen..

Check ook flybrasil.nl
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #2 Juli 31, 2008, 00:48:13
edit2Rapporteer  
Vliegen rond kerst /oud en nieuw ,mij niet gezien.veuls te duur.
Ik betaal momenteel 1050 euro voor een vlucht naar Fortaleza  via Lisbao in september met TAP
Arkefly is/was goedkoper ,maar vliegt alleen nog op Natal zover ik weet,en dat ligt op zo een 8 uur rijden van Cumbuco.Word ik niet vrolijk van.
0031 is top,maar zeker niet de goedkoopste optie.Z-Afrika,daar weet ik niets van.Ik denk dat in Z-afrika meer te beleven valt buiten het kiten..........
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3 Juli 31, 2008, 01:10:46
edit2Rapporteer  
Arkefly gaat ook weer vliegen..

Check ook flybrasil.nl
Maar dan betaal je de hoofdprijs voor je board en je hebt altijd vertraging  loser
best waroo's

Berichten: 102
Antwoord #4 Juli 31, 2008, 15:32:44
edit2Rapporteer  
Hermanus kun je ook op de lagune kiten, wel vaak vlagerig
Kaapstad idd dikke golven
Langebaan (200km vanaf Hermanus) vlak water
mocht je naar Hermanus gaan, laat even weten, heb nog wel leuke tips voor daar(ouders wonen er in de winter!)

Brasil geen ervaring
xxedguyxx

Berichten: 443
Antwoord #5 Augustus 14, 2008, 01:26:46
edit2Rapporteer  
Yohooo ik vertrek 22 augustus naar kaapstad tot eind januari,, message me tegen die tijd, dan kan ik je vertellen hoe de omstandigheden zijn Wink off blijf ff me website checken
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.