Idefixe de winter door geholpen! We zijn rond!

Morres

Berichten: 9427
November 03, 2008, 19:26:40
edit2Rapporteer  

Wie kent 'm niet, op kitehigh en hanglos bekend als Idefixe! In het echte leven gaat hij door het leven als  NKV-er Tom Rotmans, Als hij niet aan het werk is, is hij aan het kiten, maar omdat 'ie zo druk is met de NKV, komt van dat kiten soms ook niet zoveel. Zo is Idefixe bijvoorbeeld deze week al 2 hele avonden zoet met vergaderingen met verenigingen en overheidsinstanties... Wink Dan zeg ik op mijn beurt, maargoed dat het te donker is om te kiten!

Als hij dan aan het kiten is, sloopt Tom nog wel eens een en ander, niet bewust natuurlijk, maar gewoon materiaalpech... En dat werd Tom éven teveel vorige maand Wink Loslatende stiksels deden hem toch afvragen wat hij nu weer moest doen.

Daarom, op initiatief van KappuhH (onze verse moderator), een beetje hulp van Morres en met de genereuze medewerking van Gaastra en Intersurf Sneek, presenteren wij van KiteHigh graag het volgende:

De help-Idefixe-de-winter-door inzamelings actie!

Wat is het plan?
Geld inzamelen voor een nieuwe kiteset voor deze man, die van hot naar her vliegt om ook jouw spots open te houden!

Hoe zit het in elkaar?

Bert den Boer van Gaastra Nederland & Intersurf Sneek zeggen dit: Wanneer er €709,- wordt ingezameld ontvangt onze grote vriend Idefixe een Gaastra Max2 14m, compleet met bar en lijnen. Maar dat is niet alles, Gaastra & Intersurf verdubbelen dit bedrag en geven daarmee Idefixe óók nog een Gaastra Max2 10m.



Een prima nieuwe kiteset voor NKV's bezige bij.

Hoe werkt het?
Simpel, stort een bedrag naar keuze op het volgende rekening-nummer: NIET MEER NODIG! Grin
Er komen dagelijkse updates m.b.t ingezamelde geld.

Genoeg gelezen, open je Internet Exploders, FireVos of whatever en ga naar je inlogpagina van je bank!

Ik begin direct met €10,- te storten!

Deze actie wordt, zoals je al gelezen had, mogelijk gemaakt door:
www.Gaastrakites.nl / www.GaastraKites.com
www.IntersurfSneek.nl
www.KitesurfVereniging.nl Ben jij al Lid?
www.KiteHigh.nl

Nog € 0,- te gaan



Goonie

Berichten: 674
Antwoord #1 November 03, 2008, 21:13:12
edit2Rapporteer  
teller staat op 20 nu dan... hmmmmzzz ben wel benieuwd dat het nou echt zo'n sport is waar we het allemaal samen doen en zo behulpzaam zijn als dat we ons voordoen op het strand??

de mijne staat er....
maartend

Geen avatar

Berichten: 110
Antwoord #2 November 03, 2008, 21:22:31
edit2Rapporteer  
25

Mocht ik mijn kite leuk kunnen wegdoen, komt er nog een stuk bij.
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #3 November 03, 2008, 21:27:13
edit2Rapporteer  
vind het een mooie actie en een mooie gedachte. maar waarom moet er nou zo'n hoog reclame gehalte in zitten
maartend

Geen avatar

Berichten: 110
Antwoord #4 November 03, 2008, 21:28:23
edit2Rapporteer  
vind het een mooie actie en een mooie gedachte. maar waarom moet er nou zo'n hoog reclame gehalte in zitten

Omdat ze het denk ik ook niet helemaal voor nix doen.
Geen

Berichten: 559
Antwoord #5 November 03, 2008, 21:30:07
edit2Rapporteer  
wanneer helpen jullie mij de winter door,
ik ben een zielige wees:
haha mooie actie, ben benieuwd
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #6 November 03, 2008, 21:30:55
edit2Rapporteer  
niet benieuwd zijn, storten! Wink
onzin

Berichten: 451
Antwoord #7 November 03, 2008, 21:39:37
edit2Rapporteer  
leuke acktie

maar ik heb de vorige keer een donatie van 100 euro naar het nkv gedaan vidn ik allemaal niet erg maar er is niemand van het nkv die mij ook maar een bedankje heeft gestuurd of een telefoontje gepleegt heeft het is allemaal heel goed wat hij doet voor het nkv maar waarom zou ik nu wat storten als je er toch geen waardering voor krijgt 
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #8 November 03, 2008, 21:52:37
edit2Rapporteer  
Hmmmz wat ik al zei... zou het dan toch zo zijn als dat ik denk... okay het staat er ook nog maar net op natuurlijk..

@ ONZIN respect voor je 100 eurie's naar het nkv.. top... waar die voor zijn geen idee maar het is ten behoeve van het kite surfen.. wat ik er van begrijp is dat gaastra en intersurf het bedrag verdubbelen en de kite's leveren terwijl er ook een gigantisch plakaat van het NKV aan hangt...

thijs?????   .....................   vraagje? die 100 euro van onzin?? als je die nou eens verdubbelt en erbij op doet.. Zou een heeeeele goeie indruk maken tegenover ons in het kitesurfen en zul je vast weer leden van terug krijgen...

of niet dan???

dusssss... (ben benieuwd)

ps maartend .... top..
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #9 November 03, 2008, 21:53:10
edit2Rapporteer  
leuke acktie

maar ik heb de vorige keer een donatie van 100 euro naar het nkv gedaan vidn ik allemaal niet erg maar er is niemand van het nkv die mij ook maar een bedankje heeft gestuurd of een telefoontje gepleegt heeft het is allemaal heel goed wat hij doet voor het nkv maar waarom zou ik nu wat storten als je er toch geen waardering voor krijgt 
Waarom de NKV je niet bedankt heeft weet ik niet maar deze actie is bedoeld om iemand weer het water op te helpen. Ik weet niet of je de posts van Idefix in het Mirnstopic gevolgd hebt maar hij heeft eens een Fuel gescheurd, kreeg een nieuwe in garantie en die is nu na een paar maanden helemaal aan diggelen. Hij krijgt helaas nu geen garantie en heeft geen geld om een nieuwe te kopen. Wel zet hij zich ontzettend in voor het kitesurfen (NKV bestuur etc). Vandaar dat we deze actie op touw gezet hebben omdat hij het gewoon verdient om ook deze winter weer op het water te staan! Idefix zal het dan ook iedereen die geldt stort ontzettend waarderen!

Ook een 10tje van mij, als ik later meer heb krijgtie nog wel wat!
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #10 November 03, 2008, 21:59:13
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Niet lullen .......................storten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als iemand actief voor deze sport bezig is is het Idefixe wel. ThumpsUp

Mijn bijdrage staat erbij  YeSS


Later ..............

H...........


onzin

Berichten: 451
Antwoord #11 November 03, 2008, 22:09:58
edit2Rapporteer  
@kappuhh als mijn set kapot gaat krijg ik dan ook een inzameling omdat ik het nkv steun en geld stort

maar goed zal wel wat storten dan is 50 genoeg
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #12 November 03, 2008, 22:15:10
edit2Rapporteer  
vind ik zeker een prima actie en tom doet genoeg voor iedereen  ThumpsUp
het is onderweg  ThumpsUp
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #13 November 03, 2008, 22:20:16
edit2Rapporteer  
@kappuhh als mijn set kapot gaat krijg ik dan ook een inzameling omdat ik het nkv steun en geld stort

maar goed zal wel wat storten dan is 50 genoeg
Ik hoop dat je begrijpt dat dit een uitzonderlijk geval is aangezien Tom ontzettend veel werk verricht voor het Nederlandse kitesurfen!

Je bijdrage wordt zeer gewaardeerd!!!
onzin

Berichten: 451
Antwoord #14 November 03, 2008, 22:22:30
edit2Rapporteer  
ok heb wat gestort

maat btw off topic  zie dat het adres uit harlingen komt wie komt daar vandaan
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #15 November 03, 2008, 22:23:42
edit2Rapporteer  
maat btw off topic  zie dat het adres uit harlingen komt wie komt daar vandaan
Morres, en wel meerdere hier op KH.
onzin

Berichten: 451
Antwoord #16 November 03, 2008, 22:31:44
edit2Rapporteer  
nou er ligt daar namelijk een schip in de haven bij de toren en die heet de overwining mischien ken je hem wel de schipper heet joost dat is mijn neef loop je hem een keer tegen het lijf doe hem de groeten van bas
¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #17 November 03, 2008, 22:53:31
edit2Rapporteer  
als ik toevallig ergens anders voor aan het internet bankieren ben dan doe ik wel even wat geven...

ik vind het niet verkeerd dit plan... waarom niet je medemens helpen ipv alleen je eigen voorzien denk ik dan

tenzij je een gezin heb natuurlijk
krullebol

Berichten: 305
Antwoord #18 November 03, 2008, 23:10:29
edit2Rapporteer  
Nou Tom ik gun het je van harte! Ik heb een uurtje voor je gewerkt... €6 derbij, alle kleine beetjes helpen  
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #19 November 03, 2008, 23:10:33
edit2Rapporteer  
ABN Amro doet een beetje moeilijk Angry
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #20 November 03, 2008, 23:31:37
edit2Rapporteer  
bij de RABO Bank is het wel gelukt hoor.... Grin

10 gedoneerd voor Tommie  ThumpsUp
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #21 November 03, 2008, 23:35:11
edit2Rapporteer  
ABN Amro doet een beetje moeilijk Angry
Misschien moet je het eens bij Fortis proberen  loser
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #22 November 03, 2008, 23:36:22
edit2Rapporteer  
sorry, mijn geld is nog in Ijsland...  loser
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #23 November 03, 2008, 23:38:36
edit2Rapporteer  
Ik probeer het morgen nog wel een keer Angry Ik zit er wel steeds sterk aan te denken om naar Rabo te gaan..
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #24 November 03, 2008, 23:40:45
edit2Rapporteer  
Ik probeer het morgen nog wel een keer Angry Ik zit er wel steeds sterk aan te denken om naar Rabo te gaan..
Ga dan naar SNS, die zit meestal het hoogst met spaarrente.

En nu gaan we weer ontopic!

Ben benieuwd wat voor update Morres ons morgen kan geven!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.