Trailer Naish Maui Training House 2009

xxedguyxx

Berichten: 443
Maart 25, 2009, 11:36:55
edit2Rapporteer  
Naish Kites has released the trailer to its upcoming movie about the Naish Maui Training House. The movie features the world’s top wave riders, freestylers and speed sailors together on Maui for 10 days of pushing the limits.

Check it out on www.naish.tv. ThumpsUp


KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 Maart 25, 2009, 12:25:56
edit2Rapporteer  
Dat belooft ook wat moois!
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #2 Maart 25, 2009, 23:14:52
edit2Rapporteer  
Die loop van Rick Jensen
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #3 Maart 26, 2009, 00:49:50
edit2Rapporteer  
En de nieuw trailer van de Helix gelijk bekeken  Shocked Shocked Shocked  Super vet....
Wilde hem inkopieren maar dat lukt helaas niet....
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #4 Maart 26, 2009, 06:18:56
edit2Rapporteer  
Alle respect voor Robby Naish voor het feit dat hij al zolang mee loopt en mee kan komen maar het wordt toch echt eens tijd dat hij wat meer op de achtergrond gaat treden.
Persoonlijk denk ik dat dat het imago van Naish kiteboarding ook meer impuls zal gaan geven.

Nu zit ik te kijken naar een filmpje van de oude docent die nog z'n best doet om jong te lijken.
Hij zet z'n riders als een soort drillmaster voor paal en vervolgens een beetje de stoere jonge uit hangen met z'n 4x4. Ik zeg: stoppen voordat het zielig begint te worden.

Persoonlijk hou ik meer van de hype movies waar meer sfeer in zit zoals die van F-one of die nieuwe van de kahoona van Best.

Begrijp mij niet verkeerd. Mr Naish is natuurlijk "The King" maar het gaat om het gevoel dat je aan zo'n product meegeeft en ik krijg bij Naish altijd een beetje het " senioren gevoel"
Lukadukido

Berichten: 277
Antwoord #5 Maart 27, 2009, 21:56:13
edit2Rapporteer  
Ik sluit me helemaal bij je aan HJ, die podcasts bij Naish.tv
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.