Overnachtingen in Tarifa

Pauwel2U

Geen avatar

Berichten: 4
April 22, 2009, 17:04:26
edit2Rapporteer  
Hey Gasten,

Iemand goede ervaringen en goed adres om te overnachten in Tarifa voor een mooi prijsje? We zijn met 4 gasten en gaan Kite Surfen! (Is de bedoeling! SmileyThumpsUp

Ik hoor graag van jullie!
THX dudes  schater
joepje

Berichten: 206
Antwoord #1 April 27, 2009, 23:25:39
edit2Rapporteer  
geef even aan welke periode je gaat......
Pauwel2U

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #2 Mei 06, 2009, 21:10:00
edit2Rapporteer  
Wij gaan 13 t/m 20 Juni
Mzl
joepje

Berichten: 206
Antwoord #3 Mei 12, 2009, 15:32:41
edit2Rapporteer  
Is niet de drukste periode maar wordt al wel behoorlijk druk. ik heb zelf oa een paar keer bij tres mares gezeten. Best okay hotel met lekker ontbijt.  Zit langs de hoofdweg, relaxte sfeer en poedelbadje. Je kunt lopen naar het strand.

Je kunt ook in t dorp gaan zitten maar dan heb je de auto weer nodig als je naar de betere spot wilt om te kiten.....

In tarifa geldt: Wat jij wilt!
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #4 Mei 23, 2009, 20:20:09
edit2Rapporteer  
Je hebt niet per se de auto nodig, er gaat ook een bus om het half uur of om het kwartier (weet niet precies meer).
joepje

Berichten: 206
Antwoord #5 Mei 27, 2009, 16:14:43
edit2Rapporteer  
Met de bus kan wel maar als je hotel buiten het dorp ligt ben je veel geld kwijt aan de taxi en aangezien ze met 4 man gaan.... autootje op malaga kost je € 200 per week. Kun je ook nog mooie andere spots bezoeken.

Op de bus wachten met dat warme weer....pfffffft.....
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #6 Mei 30, 2009, 00:22:24
edit2Rapporteer  
@joepie

Ik lees op de site verschillende dingen maar kan ik met mijn spullen zo naar het strand lopen of moet ik met de auto vanuit tres mares??

Centrum Tarifa zal met de auto moeten neem ik aan
el bio

Berichten: 39
Antwoord #7 Juni 01, 2009, 11:50:17
edit2Rapporteer  
Hoi,

Wij zijn vorig jaar eind juni gegaan en konden nog een bungalow te pakken krijgen in deze camping:
http://www.campingpaloma.com/eng/index.html
Der zitten wel geen andere kiters.
Was best wel oké, alles heel verzorgd.
We waren met de wagen, ook om naar Caños de Meca, de keren dat er 45 knopen stond in Tarifa.

Veel plezier.
manfredz

Berichten: 10
Antwoord #8 Juni 02, 2009, 16:57:21
edit2Rapporteer  
Joepie,

Ben net terug van Tarifa heb zelf in Dos mares gezeten. Tres mares en Dos mares zijn van één en de zelfde eigenaar. Dos mares ligt direct aan het strand en bij Tres mares moet je de weg oversteken en dan zal het nog een 400 m naar het strand zijn.
Het is wel makelijk om er een auto te hebben voor als je s'avonds in Tarifa wilt eten, let wel op voor 20.30 uur zijn sommige restaurants nog niet open of je zit er alleen.
Veel Plezier daar.
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #9 Juni 02, 2009, 17:18:12
edit2Rapporteer  
Hoi,

Wij zijn vorig jaar eind juni gegaan en konden nog een bungalow te pakken krijgen in deze camping:
http://www.campingpaloma.com/eng/index.html
Der zitten wel geen andere kiters.
Was best wel oké, alles heel verzorgd.
We waren met de wagen, ook om naar Caños de Meca, de keren dat er 45 knopen stond in Tarifa.

Veel plezier.



Paloma is een prima camping, heb er de 2e week van mijn 2-weekse Tarifa trip gezeten. Daarvoor zaten we op Las Dunas. Las Dunas is echt 3x nix. Eigenaren zijn er heel vervelend en je wordt nou niet echt bepaald behandeld als de klant die koning is.. Verder, op het terras moet je erg lang wachten op je voedsel. Paloma vond ik de tweede week echt ideaal en is maar een heel klein stukje verder lopen naar het kitestrand van Las Dunas.

PS. wij zaten gewoon in een tentje op de camping, niet in een bungalow.
Flof175

Berichten: 36
Antwoord #10 Juni 04, 2009, 23:35:36
edit2Rapporteer  
In het oude centrum zit in het oude postkantoor een gastvrij eenvoudig hotelletje.
Vraag om kamer 8. Deze is op de bovenste verdieping met een dakterrasje waarbij je een prachtig uitzicht hebt over het oude stadje.
http://www.pensioncorreo.com/



« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.