Ervaring Handmade.de Levertijd?

Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Mei 02, 2009, 18:42:51
edit2Rapporteer  

Hallo, Ik heb vorige week zaterdag pads en vinnen besteld op Handmade.de en ook meteen betaald maar ik heb nog geen bericht dat ze het geld hebben ontvangen. De order staat nog steeds open terwijl het bij mij wél is afgeschreven. Ik had al gemaild en ik zou bericht krijgen wanneer ze het zouden versturen maar ik vraag me nu af hoelang het normaal duurt met geld overschrijven naar het buitenland.. Of heeft iemand de zelfde ervaring en kan die mij een beetje gerust stellen..

Bedankt!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Mei 02, 2009, 18:51:37
edit2Rapporteer  
Waarschijnlijk heb je niet met Creditkaart of Visa betaald dus zal het ff duren.
Normaal duurt het ongeveer 4 werkdagen maar je hebt er nu een paar feest dagen tussen schat ik dat het ongeveer 6 dagen zal duren.

Ik heb goede ervaring met Handmade dus het zal echt wel goed komen.
Volgende keer gewoon met Visa of CCard betalen want dan betaal je geen extra kosten voor het betalen in het buitenland, je bent verzekerd en ze hebben direct de beschikking over het geld en kunnen de spullen dan ook gelijk opsturen.

Nog ff volhouden dus  ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Mei 02, 2009, 19:23:15
edit2Rapporteer  
niet iedereeen KAN beschiken over CC
xxedguyxx

Berichten: 443
Antwoord #3 Mei 02, 2009, 19:34:27
edit2Rapporteer  

Ik heb goede ervaring met Handmade dus het zal echt wel goed komen.
Volgende keer gewoon met Visa of CCard betalen want dan betaal je geen extra kosten voor het betalen in het buitenland, je bent verzekerd en ze hebben direct de beschikking over het geld en kunnen de spullen dan ook gelijk opsturen.

Nog ff volhouden dus  ThumpsUp

Uhm als je via internetbankieren betaald hoef je ook niks extra's te betalen. Daarbij ook dat je sowieso verzekerd bent met al je transacties (bij de rabo iig).

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #4 Mei 02, 2009, 19:39:30
edit2Rapporteer  
Morres...Word je niet moe van jezelf??
Probeer gewoon inhoudelijk te reageren op een topic en leg niet op elke slak zout.

 Ik weet niet wat de criteria is voor het verkrijgen van een Visa of CC maar hoeft niet duur te zijn. Ik heb een Visa via de ANWB en de kosten zijn lager dan wanneer ik een aantal banktransacties naar het buitenland zou doen + je hebt de extra eerder genoemde voordelen.

Edguy.. Internet bankieren naar een bank in het buitenland betaal je extra kosten voor.

Succes
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #5 Mei 02, 2009, 20:20:25
edit2Rapporteer  
Edguy.. Internet bankieren naar een bank in het buitenland betaal je extra kosten voor.
Neehoor, zolang je het niet met spoed doet kost het niks extras... Binnen europa iig niet, erbuiten weet ik niet...
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #6 Mei 02, 2009, 21:09:42
edit2Rapporteer  
Edguy.. Internet bankieren naar een bank in het buitenland betaal je extra kosten voor.
Neehoor, zolang je het niet met spoed doet kost het niks extras... Binnen europa iig niet, erbuiten weet ik niet...

Oke.... dat is nieuw voor mij. 1 1/2 jaar geleden moest ik nog extra kosten betalen als ik via het internetbankiren via de postbank mijn bestelling in Duitsland had gedaan.

FF ontopic... je moet dus wel een paar dagen langer wachten voordat de ontvanger het geld op zijn rekening ziet..
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 Mei 02, 2009, 21:37:59
edit2Rapporteer  
Morres...Word je niet moe van jezelf??
Probeer gewoon inhoudelijk te reageren op een topic en leg niet op elke slak zout.

 Ik weet niet wat de criteria is voor het verkrijgen van een Visa of CC maar hoeft niet duur te zijn. Ik heb een Visa via de ANWB en de kosten zijn lager dan wanneer ik een aantal banktransacties naar het buitenland zou doen + je hebt de extra eerder genoemde voordelen.
Succes
\CC's worden verstrekt aan de hand van je inkomen, onder een bepaald niveau KAN je niet eens een CC krijgen(geen inkomen/inkomen te laag/openstaande schulden/BKR-registratie). Daarom zeg ik dat sommige mensen geen CC kunnen krijgen
Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #8 Mei 03, 2009, 00:48:27
edit2Rapporteer  
Oke bedankt voor de reacties!
Ik heb betaald via internet bankieren (rabo) Kost niks extra's maar duurt klaarblijkelijk dus gewoon wat langer.. Ik wacht het nog wel even af!

Mazzl
sthijs

Geen avatar

Berichten: 105
Antwoord #9 Mei 03, 2009, 01:49:32
edit2Rapporteer  
heeft waarschijnlijk te maken met de feestdagen, het komt wel goed!
Bellen gaat sneller dan mailen trouwens...
Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #10 Mei 03, 2009, 10:23:00
edit2Rapporteer  
Op mijn mail kreeg ik 15 min nadat ik hem verstuurd had al antwoord dus dat zit wel goed!
Anakin

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #11 Mei 03, 2009, 10:53:11
edit2Rapporteer  
Ik heb vorig jaar bij Handmade mijn board besteld.
Keurig binnen 4 werkdagen geleverd.

Het zal inderdaad wel aande feestdagen liggen denk ik + mogelijk 2 a 3 dagen transactie tijd van jou bank naar duitsland.

See ya


Rich@rd>>>238,2

Berichten: 64
Antwoord #12 Mei 03, 2009, 15:16:41
edit2Rapporteer  
Ik heb daar ook wel vaker besteld en nooit problemen mee gehad
Verder heb ik de beschikking over een credit card en een paypal account wat ook heel makkelijk is voor het overmaken van geld

Soms moet je wat langer geduld hebben idd door vakantie's enzo maar ook door de postbode  die het pakketje leverd
Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #13 Mei 05, 2009, 23:32:52
edit2Rapporteer  
Het is binnen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.