Ongeluk Oostvoorne autostrand????

kootsie

Berichten: 444
Antwoord #25 Juni 22, 2009, 16:41:36
edit2Rapporteer  
Een kuitbeen is ook maar een dun botje hoor. Die breken ook wel eens bij sporten als volleybal en basketbal na een ''gewone'' sprong.
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #26 Juni 22, 2009, 22:04:34
edit2Rapporteer  
Hallo mensen,

Het ongeluk van vanmiddag dat mij is overkomen (op oostvoorne) is gebeurt doordat er behoorlijke windvlag kwam waardoor ik weinig controle over mijn kite had. Ik vaar al een geruime tijd (6 jaar) en zo zie je maar dat een ongeluk in een klein hoekje zit.
Tijdens de windvlag kwam ik in lagwater terecht en lande zonder board, op dat moment voelde mijn voet vreemd aan en had ik niet in de gaten wat er precies aan de hand was. Gelukkig waren er nog twee mensen aan de kant die direct te hulp schoten. Bijdeze wil ik de twee bedanken.

De ongecontroleerde sprong heeft  een gebroken kuitbeen opgeleverd. De komende 6 weken ben ik er dus wel even zoet mee.

Bijdeze wil ik alle mensen bedanken die mij te hulp zijn geschoten.

Groeten,
Jeffrey
Spijkenisse

Geen dank :-) Ik zag dat een ander je tas al even gehaald had dus dan heb je in ieder geval al je spulletjes weer bij elkaar. Toch een vervelende breuk kerel.....

Heel veel succes met het herstel.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.