Kiten in Vietnam

el bio

Berichten: 39
November 01, 2010, 19:14:34
edit2Rapporteer  
Hola,

Iemand ervaring met kiten in Vietnam?
Mui Ne wordt als de kitespot geprezen, maar als ik windfinder en windguru bekijk lijkt Nha Trang een betere optie.
Ik ga van waarschijnlijk midden december daar kiten.

BaBaaai
Merijnhe

Berichten: 263
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #1 November 01, 2010, 19:26:17
edit2Rapporteer  
Ik heb bij Na Trang geen kiters gezien maar misschien zat ik teveel onderwater of aan het verse bier...

Bij Mui Ne daarentegen was het super, goede wind, te gekke kite sfeer etc.

http://www.facebook.com/pages/Mui-Ne-Vietnam/C2Sky-kite-center/156507977710440?v=wall


En dit is natuurlijk helemaal super:
http://www.vietnamkitesurfingtours.com/
el bio

Berichten: 39
Antwoord #2 November 09, 2010, 22:41:35
edit2Rapporteer  
Okay, wanneer was je der?

Thx
el bio

Berichten: 39
Antwoord #3 November 09, 2010, 22:46:02
edit2Rapporteer  
Gaan duiken in Nha Trang? De moeite?
Merijnhe

Berichten: 263
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #4 November 09, 2010, 22:59:21
edit2Rapporteer  
Ik was er in maart 2007. Was echt super.

En het duiken in Nha Trang was prima, gezellige trip, veel duikers en reizigers die leren duiken dus veel duikscholen en makkelijk te regelen, maar niet echt voor verwende duikers.


kitesurfles.nl

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #5 November 12, 2010, 06:35:37
edit2Rapporteer  
Op dit moment zitten we in Mui ne bay. Mooie stranden en spotgoedkoop.

 Als je naar Mui ne gaat zou ik er goed op letten waar je gaat zitten met je hotel. Mui ne bay is namelijk 15 km lang en de wind is meestal oost tot noord oost. De beste plek om een hotel te zoeken is in de wijk Ham Tien, hier is het strand het meest breed en is de wind bijna nooit aflandig. Ham tien zit tussen de even huisnummers 16 en 80 aan de straat Nguyen Dinh Chieu.

Bij hogere huisnummers heb je behalve een veel te smal strand vaak aflandige wind.

Als je nog een goedkoop hotel zoekt, kan je http://www.baoquynh.com/ checken. Hier heb je al een kamer voor 36 dollar met ontbijt per dag.
apollo

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #6 November 22, 2010, 03:17:15
edit2Rapporteer  
Windguru en windfinder zijn niet echt betrouwbaar voor Mui Ne. Vooral thermische winden hier door het opwarmen van de duinen. Seizoen komt wat traag op gang dit jaar maar moet normaal gezien super zijn vanaf half december.
Is trouwens regenseizoen in Nha Trang dus denk dat Mui Ne de betere oplossing is.
el bio

Berichten: 39
Antwoord #7 Februari 06, 2011, 12:53:42
edit2Rapporteer  
@Kitesurfles: mersie voor de info, ik ben je er tegengekomen bij C2Sky.

Tja, begin december is blijkbaar niet zo'n betrouwbare maand, weinig goeie winddagen gehad.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.