Baai van Rosas juni/juli

bertvh

Berichten: 224
Antwoord #25 December 14, 2010, 14:46:06
edit2Rapporteer  
heb nu nog niet geboekt maar kom daar al zo EEN20 jaar in juli en zal 2011 niet anders zijn is duur maar vind gewoon niets beters voor met de fammilie naar toe te trekken met de sleurhut en dan nog eens zo dicht bij t water te staan en dan toch nog een beetje windkansen te hebben en ook juist niet te ver om naartoe te karren
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #26 December 14, 2010, 16:21:48
edit2Rapporteer  
Citaat
Hte is me al duidelijk:
baai van Rosas /San Pere de Pecador is nog steeds te mijden
Ze zijn hun Spaanse kuren nog niet kwijt alhoewel Spanje ongeveer failliet is.
Mij zien ze daar niet meer

Mij ook niet.  ThumpDown   ThumpDown   ThumpDown
Ben er een keer geweest en kom er nooit nooit meer.  ThumpDown 
Vind ook de verhalen overdreven over het feit dat je er bijna alle dagen super kan kiten.
Meestal maar een paar uurtjes ,middags als het mee zit en dan meestal met een grote kite.

Ook betaal je je scheel om een eenvoudig hok te huren. 1000 euri,s per week ben je zo kwijt
Als je met de sleur hut heen ga ben je 4 dagen onderweg en zijn de sta plaatsen ook niet echt goedkoop

Maar goed, iedereen die er veel plezier heeft moet er maar lekker heen gaan natuurlijk en het zonnetje schijnt er altijd  ThumpsUp   ThumpsUp
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #27 December 14, 2010, 16:27:40
edit2Rapporteer  
Citaat
Meestal maar een paar uurtjes ,middags als het mee zit en dan meestal met een grote kite.



Lijkt El Gouna wel...  Tongue




Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #28 December 14, 2010, 16:37:06
edit2Rapporteer  
Vergeleken met El Gouna is Rosas een super top spot  Grin (tenminste die week dat wij er waren natuurlijk)
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #29 December 14, 2010, 16:53:00
edit2Rapporteer  
Ik hoop jou daar ook niet meer te zien Richard ...want overal waar jij opduikt verdwijnt de wind.. Grin
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #30 December 14, 2010, 17:06:56
edit2Rapporteer  
Richard kan het ook niks schelen of er nu wel of geen wind is.  Grin
Als ze maar kibbelingen hebben, je lekker kan sjoppen en er een top artiest al la Leipe Luna op het podium staat. schater
bertvh

Berichten: 224
Antwoord #31 December 14, 2010, 17:29:19
edit2Rapporteer  
ronny ronaldo komt daar ook steeds.
verblijft daar zelfs, de slager zanger van de lage landen Joepie
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #32 December 14, 2010, 17:30:39
edit2Rapporteer  
Is altijd gezellig met m'n ex trainins maatje Der Ronny ( ik train niet meer  Grin en hij ook niet  )
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #33 December 14, 2010, 17:45:57
edit2Rapporteer  
 Zomer 2011 gewoon weer op LÁmfora te vinden.
Voor de familie en papa een topspot.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #34 December 14, 2010, 17:54:13
edit2Rapporteer  
Citaat
Richard kan het ook niks schelen of er nu wel of geen wind is. 
Als ze maar kibbelingen hebben, je lekker kan sjoppen en er een top artiest al la Leipe Luna op het podium staat

En Zo Is Dat !!!!  ListenToMe  ThumpsUp Joepie Cool YeSS  Joepie Grin schater YeSS

Citaat
Ik hoop jou daar ook niet meer te zien Richard ...want overal waar jij opduikt verdwijnt de wind
Behalve dan op TEKSEL waar ik van de 2 weken dat ik er was 2 weken top heb gevaren  ThumpsUp
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #35 December 14, 2010, 19:26:50
edit2Rapporteer  
1000 euro voor een week? Dat betaal ik nog niet eens voor 2 weken op de meest luxe plaatsen. Overdrijven is ook een vak hé. Goedkoop is wat anders maar wat verwacht je dan in zo een gebied met je plaats een aantal meter van een prachtig strand.

Maar inderdaad 2 weken in het zonnige Costa Brava of in het koude natte Texel. Ik kan niet kiezen  Wink

.

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #36 December 14, 2010, 20:09:21
edit2Rapporteer  
Citaat
1000 euro voor een week? Dat betaal ik nog niet eens voor 2 weken op de meest luxe plaatsen. Overdrijven is ook een vak hé.



http://www.ballena-alegre.com/costabrava/fichaB.php?c=25&area=A

Overdrijfen doe ik nooit, Grin  want het is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeel meer  ThumpDown

7x 164 euri,s = 1148 voor een weekie  ThumpDown   ThumpDown  Koopje.  Grin




Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #37 December 14, 2010, 20:14:34
edit2Rapporteer  
Je had het over een sleurhut en nu ineens de duurste Bungalow voor 5 a 6 personen. Zo kan ik het ook.
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #38 December 14, 2010, 20:18:55
edit2Rapporteer  
Citaat
Hte is me al duidelijk:
baai van Rosas /San Pere de Pecador is nog steeds te mijden
Ze zijn hun Spaanse kuren nog niet kwijt alhoewel Spanje ongeveer failliet is.
Mij zien ze daar niet meer

Mij ook niet.  ThumpDown   ThumpDown   ThumpDown
Ben er een keer geweest en kom er nooit nooit meer.  ThumpDown 
Vind ook de verhalen overdreven over het feit dat je er bijna alle dagen super kan kiten.
Meestal maar een paar uurtjes ,middags als het mee zit en dan meestal met een grote kite.

Ook betaal je je scheel om een eenvoudig hok te huren. 1000 euri,s per week ben je zo kwijt
Als je met de sleur hut heen ga ben je 4 dagen onderweg en zijn de sta plaatsen ook niet echt goedkoop

Maar goed, iedereen die er veel plezier heeft moet er maar lekker heen gaan natuurlijk en het zonnetje schijnt er altijd  ThumpsUp   ThumpsUp
met de caravan rijden is 1 nachie overnachten dus niet zo overdrijven :P
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #39 December 14, 2010, 20:19:15
edit2Rapporteer  
Citaat
Je had het over een sleurhut en nu ineens de duurste Bungalow voor 5 a 6 personen. Zo kan ik het ook

Citaat
Ook betaal je je scheel om een eenvoudig hok te huren. 1000 euri,s per week ben je zo kwijt

Moeilijk he dat lezen  Grin schater Oke je heb gelijk het is de duurste bungalow,maar de goedkoopste is toch nog 7x 135 euri,s is bijna 945 euro 
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #40 December 14, 2010, 20:26:23
edit2Rapporteer  
Ja is goed joh wat jij wilt. Sommige mensen verwachten voor een kwartje op de eerste rij te kunnen zitten maar dat kan nergens.

Overigens contact gehad met club mistral en zolang je niet in juli/augustus (hoogseizoen) komt kan je van buitenaf ook voor 50 euro borg de lycra krijgen.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #41 December 14, 2010, 20:27:55
edit2Rapporteer  
Citaat
met de caravan rijden is 1 nachie overnachten dus niet zo overdrijven


Citaat
Als je met de sleur hut heen ga ben je 4 dagen onderweg


Dus totaal 4 dagen;. 2 heenweg en 2 terugweg



Citaat
Sommige mensen verwachten voor een kwartje op de eerste rij te kunnen zitten maar dat kan nergens

Citaat
Maar goed, iedereen die er veel plezier heeft moet er maar lekker heen gaan natuurlijk en het zonnetje schijnt er altijd 
  Cool Cool Cool Cool
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #42 December 14, 2010, 20:40:47
edit2Rapporteer  
Ligt er ook aan waarvoor je er heen gaat. Ik vind tijdens de vakantie het kitesurfen ondergeschikt aan het lekker weggaan met mijn gezin. Ik werk me het hele jaar als de ple*R^%s en ook ben ik vaak weg om te kitesurfen. Als ik dan op vakantie ga, vind ik het heerlijk om lekker te relaxen, met mijn gezinnetje te winkelen, uit eten te gaan en andere leuke dingen te doen, vooral zoveel mogelijk met die meiden. Als het dan zo uitkomt dat ik soms een keertje het water op kan, is dat mooi meegenomen. Daggie geen wind maakt niet uit. Tuurlijk is het gaaf om iedere dag te kunnen varen, maar dat kan je gewoon niet maken (vind ik). Daarom is het in La Ballena perfect om te zitten als je dit wilt combineren. Zit je op korte afstand van het water en de spot en kan je dus effies een uurtje tussendoor pakken. In juni gaan we een weekie naar de Zuid-kust van Spanje bij Benalmadena en dan neem ik mijn gear niet eens mee. Sommigen van jullie zullen dat wel maf vinden, maar hoe gek ik ook van kitesurfen ben en hoe verslaafd ik er ook aan ben, er zijn echt belangrijkere dingen. Geven en nemen toch.

In september gewoon weer met de Kitekings een weekie op pad naar een zonnig en winderig oord en dan kunnen we de hele week los zonder met iemand rekening te houden. Joepie YeSS ThumpsUp Cool Joepie

En de kosten op La Ballena, ach ja, het is niet niks, maar je krijgt er ook wel wat leuks voor terug met een mooie ligging aan het strand. Gewoon gaan en veel fun hebben. YeSS YeSS YeSS
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #43 December 14, 2010, 20:48:07
edit2Rapporteer  
Precies Ride, ondanks dat ik nog geen kinderen heb vind ik dit ook belangrijk. Het vrouwtje moet het gehele jaar alleen thuiszitten omdat wij willen kiten. Op je vakantie moet je dus zoveel krediet opbouwen om het gehele jaar te kunnen kiten Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #44 December 14, 2010, 20:48:44
edit2Rapporteer  
Citaat
maar hoe gek ik ook van kitesurfen ben en hoe verslaafd ik er ook aan ben, er zijn echt belangrijkere dingen

Vertel Vertel Vertel Vertel  Grin Cool Smiley
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #45 December 15, 2010, 09:18:17
edit2Rapporteer  
Ik werk me het hele jaar als de ple*R^%s
   Jij en werken..hahaha..je zit de hele dag in de baas zijn tijd op KH...Ga boeven vangen John.  Grin Grin

In september gewoon weer met de Kitekings een weekie op pad naar een zonnig en winderig oord en dan kunnen we de hele week los zonder met iemand rekening te houden.
  Kan je me vertellen waar dit oord is?...Dan ga ik mee als het mag. Neem ik 2 boxershorts mee. Tongue Tongue
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #46 December 15, 2010, 11:25:26
edit2Rapporteer  
Citaat
In september gewoon weer met de Kitekings een weekie op pad naar een zonnig en winderig oord en dan kunnen we de hele week los zonder met iemand rekening te houden.
  Kan je me vertellen waar dit oord is?...Dan ga ik mee als het mag. Neem ik 2 boxershorts mee

Waar is dat in godsnaam ?? Hoelaat gaan we weg ??? Mot ik brood meenemen voor onderweg ???  Weet iemand toevallig hoe laat het is ??   ListenToMe   ThumpsUp  Joepie YeSS Joepie YeSS
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #47 December 15, 2010, 18:18:31
edit2Rapporteer  
2 boxertjes. Doe maar gek Taco.  Cool ListenToMe Joepie

Winderig wordt het zo ie zo dus ga nou maar allemaal gewoon mee. Straks zitten jullie met z'n tweetjes in Brasil en gaan jullie ons nog missen. Als je wat ouder wordt, weet je dat het niet alleen meer om de wind draait, maar meer om de gezelligheid onder elkaar.  Grin Grin

Ik heb die Hongaarse trouwens gisteren nog aan de telefoon gehad en die gaat ook weer naar El Gouna. YeSS YeSS YeSS
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #48 Juni 13, 2011, 12:12:42
edit2Rapporteer  
Nog even en dan is het zover. Nog meer mensen die ondertussen nog geboekt hebben? Kunnen we lekker samen kiten Grin
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #49 Juni 30, 2011, 21:18:08
edit2Rapporteer  
Pff wie ooit heeft gezegd dat hier iedere dag wind is heeft het wel mis. Na meer dan een week slechts 1 dag goede harde wind. Alle andere dagen was het enkel te doen met een 19m FS.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.