Bahia Salinas Costa Rica

Jan Willem

Geen avatar

Berichten: 17
Januari 02, 2011, 15:59:45
edit2Rapporteer  
Net terug uit Costa Rica. 4 dagen heerlijg gekite in Bahia Salinas  Joepie

Een super mooie kitespot met heel veel wind. Ik heb aleen met 7 en 9m kites gevaren (90 kilo). Met laag water is het oppassen voor beginners omdat er aan de kant wat rotsen boven water komen maar iets verder uit de kust perfect met laag water en vlak water.

Met hoog water ook ideaal voor beginners. Op een paar 100 meter van het strand mooie cabina's met zwembad. De cabina's en kitesurf school waar wij bij zaten werd gerund door Bob en Kirsten van Cometa Copa http://www.kitesurfincostarica.com/ . Een super aardig amerikaans stel.

Ze verhuren cabrinha kites, en zelf met 2011 cabrinha convert kites gevaren die tijdens ons verblijf vers uit de VS binnen kwamen.

Al met al een aanrader als je op zoek bent naar een heel mooie kitevakantie. Ga er zelf zeker nog naar terug.
Belgarath

Geen avatar

Berichten: 145
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #1 Januari 03, 2011, 22:23:29
edit2Rapporteer  

Hoe lang doe je erover om erheen te vliegen?

Is dat eerst naar NY ?
Jan Willem

Geen avatar

Berichten: 17
Antwoord #2 Januari 05, 2011, 22:58:36
edit2Rapporteer  
Je kunt het beste op Iberia vliegen, of anders de hoofdstad San Jose

We zijn op de heenweg via New York en Miami gevlogen en op de terugweg via madrid
DaRe

Berichten: 125
Antwoord #3 Januari 07, 2011, 18:06:36
edit2Rapporteer  
Ik hoorde juist dat het daar extreem vlagerig was? Daarom heb ik Bahia Salinas uit mijn lijstje gehaald
Jan Willem

Geen avatar

Berichten: 17
Antwoord #4 Januari 11, 2011, 15:51:47
edit2Rapporteer  
De wind valt soms een beetje weg, maar nooit helemaal, en af en toe wat hardere vlagen, maar toch vond ik het heerlijke condities om mee te varen
Retard

Berichten: 782
Antwoord #5 Januari 12, 2011, 00:03:36
edit2Rapporteer  
Kan ik geloven !
el bio

Berichten: 39
Antwoord #6 Februari 06, 2011, 13:04:43
edit2Rapporteer  
Zat daar in 2008 bij Blue Dream: http://www.bluedreamhotel.com/
Niet vlak aan't strand, maar wel een heel cool hotel gerund door een supertoffe Italiaan. Lekker eten uiteraard.
Vlagerige wind, maar best oké vond ik.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.