Werk filmpje

Pieterr

Berichten: 88
Augustus 05, 2011, 10:45:12
edit2Rapporteer  
Vorige week mocht ik een filmpje maken. Ging deels over mijn werk, en deels over mijn passie, kiten:

http://www.youtube.com/watch?v=wbQcIWTS9Xw&feature=related
Pieterr

Berichten: 88
Antwoord #1 Augustus 05, 2011, 10:45:31
edit2Rapporteer  
Sorry voor al de OR reclame Tongue
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #2 Augustus 05, 2011, 11:10:48
edit2Rapporteer  
tja pieter... leuk filmpje alleen een ontzettend scheef idee. Kitesurfen is een sport die je samen met moeder natuur wil spelen en wat jij zegt  dat je er van geniet. je hebt de kick nodig en lalala... super... diesnap ik wel maar om je kitespullen te kunnen kopen ben je bezig mensen te ondersteunen die jou mooiemoeder natuur niet bepaald beter maken. dat is dus iets wat ik niet begrijp. ow en kom niet metwoorden van dat valt wel mee en wij zorgen voor jullie energie in die dingen want die zijn er wel op andere manieren. o ja nog even dit.
http://www.youtube.com/watch?v=yqrCPG8KIxI
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Augustus 05, 2011, 12:13:18
edit2Rapporteer  
Beetje vergezocht Goonie! Roll Eyes

Tuurlijk is het belachelijk wat gebeurd is in de golf van Mexico. Maar of dat nu de schuld is van de werkgever of klant van Pieterrr...?

Van die energie dat klopt helemaal, hoe kom jij immers naar de waterrand?
Vast met een auto...

En je kites en overige surfspullen zijn ook grotendeels gemaakt van producten uit aardolie.


En zoals met zoveel dingen: de bron aanpakken (het gebruik van aardolie) is veel effectiever als de leverancier. En daar is de complete mensheid nog lang niet klaar voor (helaas)
MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
Antwoord #4 Augustus 05, 2011, 12:25:18
edit2Rapporteer  
Heel leuk en origineel filmpje !

Ik ga gelijk eens kijken of het voor mijn bedrijf ook geen idee is om personeel op deze iets meer persoonlijke manier aan de klant te laten zien. Mij geeft het in ieder geval een vertrouwd gevoel om te zien dat je niet alleen zakelijk sterk bent maar ook een persoonlijkheid bent met een passie.

In welke context worden dit soort filmpjes door jou werkgever gebruikt ?
Pieterr

Berichten: 88
Antwoord #5 Augustus 05, 2011, 12:54:20
edit2Rapporteer  
Dit is nog een pilot voor een recruitment campagne: via www.spitsgesprek.nl . Als je dan een keuze maakt tussen ICT en Techniek kom je bij de filmpjes uit.

barry

Berichten: 361
Antwoord #6 Augustus 05, 2011, 14:09:20
edit2Rapporteer  
leuk stukje

(Sorry voor al de OR reclame)
niet doen vinden wij hartstikke leuk
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 Augustus 05, 2011, 14:15:52
edit2Rapporteer  
tja pieter... leuk filmpje alleen een ontzettend scheef idee. Kitesurfen is een sport die je samen met moeder natuur wil spelen en wat jij zegt  dat je er van geniet. je hebt de kick nodig en lalala... super... diesnap ik wel maar om je kitespullen te kunnen kopen ben je bezig mensen te ondersteunen die jou mooiemoeder natuur niet bepaald beter maken. dat is dus iets wat ik niet begrijp. ow en kom niet metwoorden van dat valt wel mee en wij zorgen voor jullie energie in die dingen want die zijn er wel op andere manieren. o ja nog even dit. http://www.youtube.com/watch?v=yqrCPG8KIxI

Jouw kites hebben, zoals alle andere merken, gewoon aardolie als grondstof vriend.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.