ik kan mijn slingshot rav niet genoeg depauweren

murphy

Geen avatar

Berichten: 21
Logs: 0 | 14 uur
Maart 29, 2012, 22:51:38
edit2Rapporteer  
hey hallo ik was op workum vandaag met een stel frienden
het waaide lekker maar met mijn rav een 7 werd ik als een lappe pop mee ge sleurd
een friendelijke mede kiter hielp mij en depauwerde mijn kite en toen hij mij los liet floog ik weer door de lught
mijn maat jeroen fond hem zelfs er hard trekken foledig ge depauwerd
ik heb toen  van bar ge wisseld en mijn epic bar er op ge zet en die foledig ge depauwerd  zonder resultaat
ik heb aan de buitenste lijnen een aantal knoopjes ik hat de lijn op de eerste de knoop die het verste weg van de kite is kan iemand mij fertellen hoe ik het anders moet doen
ik zelf kom er niet uit greeds murphy Smiley Cry
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 Maart 29, 2012, 22:55:25
edit2Rapporteer  
Beter dat je je kite ritueel gaat verbranden. En de volgende keer eerst een spellingcheck doen voordat je post.

Of ben je een troll?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Maart 29, 2012, 23:15:22
edit2Rapporteer  
Kopieer je tekst even naar een word-document -> spellingscontrole.
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #3 Maart 30, 2012, 00:36:42
edit2Rapporteer  
Neej gewoon iemand met dyslexie.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Maart 30, 2012, 01:18:19
edit2Rapporteer  
Jongens... t kan wel wat freidelukerr, hei fraagd gewoon om hullup... Grin hij probeert ook immers een mooie sport te beoefenen op een zo veilig mogelijke manier. zijn veiligheid is ook onze veiligheid!!!

wat je kan doen is je power lijnen verkorten door de bridle aan te sluiten op je eerste knoopje van je powerlijn gezien vanaf de bar en de stuurlijnen aan te sluiten op het knoopje dat het verste van je vlieger zit. dus daar verleng jij je stuurlijnen feitelijk mee... ik hoop dat je de slingshot rev bedoeld. en vergeet niet dat de revjes altijd wat restdruk in de kite hebben dus kan je ze niet depoweren zoals de nieuwere kites bv. octane of latere versies van de rpm.
Dan zal je merken dat ie misschien iets te veel gaat vlaggen, dus zal je daarna iets moeten fine tunen.

Neem anders een kleinere maat vlieger de volgende keer.
mag ik weten hoe veel je weegt, met welke maat je vloog en met hoeveel wind?
Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #5 Maart 30, 2012, 08:18:45
edit2Rapporteer  
Gewoon iemand die zin heeft in allemaal reacties...Het eerste bericht en dan meteen zo consequent fouten maken.. dat is gewoon knap
jerryvanrhee

Berichten: 237
Logs: 0 | 270 uur
Antwoord #6 Maart 30, 2012, 09:35:22
edit2Rapporteer  
+1 voor eagle-jan!
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #7 Maart 30, 2012, 09:55:46
edit2Rapporteer  
Zouden ze dit nu bedoelen met:  "de wet van Murphy"  ??
Roodkapje

Berichten: 7
Antwoord #8 Maart 30, 2012, 13:23:20
edit2Rapporteer  
trollllololololol
ash

Berichten: 256
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #9 Maart 30, 2012, 16:56:52
edit2Rapporteer  
Edwin, je moet cola en een zak chips kopen en voor de televisie gaan zitten.

Slingshot RAv schater
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #10 Maart 30, 2012, 17:07:38
edit2Rapporteer  
Zo jammer...
ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #11 Maart 30, 2012, 17:36:31
edit2Rapporteer  
murphy wat dacht je ik krijg geen bevredigend antwoordt op Hanglos laat ik het hier ook nog is proberen???

murphy wat dacht je ik krijg geen bevredigend antwoordt op Hanglos laat ik het hier ook nog is proberen???

http://www.hanglos.nl/forum/288466/kiteforum-hoe-kan-ik-mijn-slingschot-rav-goed-depauweren.html
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #12 Maart 30, 2012, 22:35:03
edit2Rapporteer  
Kan nooit kwaad om rond te vragen... verschillende meningen of andere mogelijke oplossingen... maar zou je zelf van meet af aan afgezeken worden... wat zou jij doen? Misschien is die gozer wel echt dyslectiesch...kan hij ook niks aan doen.
Nobody's perfect!
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #13 Maart 31, 2012, 01:04:40
edit2Rapporteer  
Het probleem met de REV zit em meer in dat maffe balletje wat op het depowerkoord geschroeft zit.
waar hoort dat balletje te zitten. Ik heb geprobeerd zn rev te depoweren maar doordat dat balletje dan direct tegen een ring komt gaat het stuk koord tussen de Cl en dat balletje los hangen. Lijkt me niet de bedoeling.
Ik weet zelf echt helemaal niks van Slingshot kites en ben ook totaal niet bekend met clamcleats onder de bar. (verschrikkelijk systeem overigens.) (en de handige heino die een depowerkoord direct boven de release (die je ook moet aantrekken) heeft gemaakt moeten ze ook begraven....)

Overigens de kite was echt bijzonder krachtig maar toch leek die nog steeds goed te vliegen niks backstallen of ietsdergelijke. Maar kwa kracht was die niet heel veel minder dan mn goed (close to overpowered) gepowerde 10m (die bekend staat om zn trekkracht)

Dus vandaar et idee lets ask the slingsletten.
Vandaar ook op hanglos gezien ze daar allemaal ge SSbrandmerkt zijn.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #14 Maart 31, 2012, 09:28:49
edit2Rapporteer  
Stel je hebt je kite max gepowerd dan hoort het balletje (depowerstopper) ongeveer +/- 20cm onder de powerlijn ring te hangen. Dwz dat je maar max 20cm kan depoweren.
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #15 Maart 31, 2012, 13:42:15
edit2Rapporteer  
jongens jongens, met Murphy heb ik ook al heen en weer gemaild,
de beste man heeft gewoon dyslectie, en schrijft alles fonetisch.
begrijp dat als je voor de 1e keer zn tekst onder ogen krijgt dat je ff achter je oren krapt, maar dan moet er toch wel een lichtje gaan branden dacht ik zo...

zal je nog even antwoorden op je mail Edwin, was het alweer vergeten.
laat je niet gek maken  ThumpsUp
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #16 Maart 31, 2012, 17:39:11
edit2Rapporteer  
jongens jongens, met Murphy heb ik ook al heen en weer gemaild,
de beste man heeft gewoon dyslectie, en schrijft alles fonetisch.
begrijp dat als je voor de 1e keer zn tekst onder ogen krijgt dat je ff achter je oren krapt, maar dan moet er toch wel een lichtje gaan branden dacht ik zo...

zal je nog even antwoorden op je mail Edwin, was het alweer vergeten.
laat je niet gek maken  ThumpsUp


Toppie! ThumpsUp
murphy

Geen avatar

Berichten: 21
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #17 Augustus 08, 2012, 13:39:26
edit2Rapporteer  
ik wil tog effe kwijt jaa ik schrijf erg beroerd kan er nix aan doen aleen jammewr dat je direkt af geschoten word er lopen feel ergere maffen rond op de wereld bol moght je op het water in de problemen komen maakt het ook niet uit of iemand kan schrijfen of niet dan ben je blij met iedere hullepof niet dan ik ben imidels er blij met mijn epic kite de renagade 9 en mijn 7 nano exlipse
de rav kan ik heel froeg mee faren ik heb er 2 stuks fan bijde uit 2009 ze zijn alle bij te koop
ik wil een renagde 5 er bij greeds edwin et dank aan jeroen suuper kites de epic kites
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #18 Augustus 08, 2012, 13:59:05
edit2Rapporteer  
Slecht Nederlands kunnen schrijven kan iemand soms niks aan doen, dat hij vervolgens weigert om spellingscontrole te gebruiken kun je zo iemand wel aanrekenen want dat is gewoon pure luiheid en dat is ook waar iedereen over valt. Met gebruik van een spellingcontrole zou het zelfs jou moeten lukken om een goed leesbaar stuk tekst te schrijven.

Stop er in het vervolg dus net even wat meer moeite in en je krijgt een stuk minder onzinreacties.
murphy

Geen avatar

Berichten: 21
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #19 Augustus 08, 2012, 14:05:34
edit2Rapporteer  
ik heb totaal geen ferstand fan een pc ik wil het graag weten hoe het moet kun  je me het uitlegen hoe ik het tijden het schrijfen  kan aktieveren
hier mvg edwin
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #20 Augustus 08, 2012, 15:55:13
edit2Rapporteer  
murphy,

typ je verhaal in word, gooi spellingscontrole eroverheen en knip het vervolgens in het blokje waar je normaal typt Grin

Soms is het allemaal zo simpel Grin

en als je word niet kent, houd het denk ik in zijn geheel op, kan je beter naar een spot rijden en daar je vraag stellen . . .
feddomw
Gast
Antwoord #21 Augustus 08, 2012, 16:17:33
edit2Rapporteer  
Slecht Nederlands kunnen schrijven kan iemand soms niks aan doen, dat hij vervolgens weigert om spellingscontrole te gebruiken kun je zo iemand wel aanrekenen want dat is gewoon pure luiheid en dat is ook waar iedereen over valt. Met gebruik van een spellingcontrole zou het zelfs jou moeten lukken om een goed leesbaar stuk tekst te schrijven.

Stop er in het vervolg dus net even wat meer moeite in en je krijgt een stuk minder onzinreacties.

Ik ken dyslectische mensen. Die schrijven niet zo. Dit is absoluut luiheid, althans geen moeite willen doen. Dyslecten gebruiken namelijk ook wel eens leestekens....
Monkh

Berichten: 294
Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #22 Augustus 08, 2012, 16:27:08
edit2Rapporteer  
Whahahaaa  schater  dit is gewoon een grap.
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #23 Augustus 08, 2012, 16:31:42
edit2Rapporteer  
Depauweren Grin
Wordt denk ik hét kitewoord van 2012!
Sayootje

Berichten: 296
Logs: 0 | 511 uur
Antwoord #24 Augustus 08, 2012, 17:40:53
edit2Rapporteer  
Taal- en schrijfproblemen komen in vele soorten en maten. In ieder geval, ik denk niet dat 'word' er iets van kan maken... nee het wordt er niet leesbaarder van. Het orgineel was beter te begrijpen Grin Succes met je kite in ieder geval.

"ik wil toch effen kwijt ja ik schrijf erg beroerd kan er niks aan doen alen jammer dat je direct af geschoten word er lopen fel ergere maffen rond op de wereld bol mocht je op het water in de problemen komen maakt het ook niet uit of iemand kan schrijfpen of niet dan ben je blij met iedere hullepof niet dan ik ben inmiddels er blij met mijn epic kite de renagade 9 en mijn 7 nano eclipsen
de rav kan ik heel droeg mee afren ik heb er 2 stuks fan beide uit 2009 ze zijn alle bij te koop
ik wil een renagde 5 er bij reeds Edwin et dank aan Jeroen super kitjes de epic kitjes"
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.