Help deze kluns met zoeken

Matthijskite

Berichten: 53
Juli 08, 2012, 13:09:26
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een bandit 6m. Een tres valt denk ik mooi binnen budget maar ik kan ze niet vinden op internet. Ze heeft al een 9m en is het zat te moeten kijken naar mij als het harder gaat waaien...
Ik heb het idee dat dat aan mijn internet zoekkunsten ligt dus vandaar mijn vraag. Wie helpt mij even met zoeken..

alvast bedankt!

Gr Matthijs
Bauke

Geen avatar

Berichten: 198
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #1 Juli 08, 2012, 13:49:20
edit2Rapporteer  
ik kan ze ook niet vinden op internet Sad ben nu drie weken opzoek naar een (mijn) Bandit III 6 meter die drie weken geleden is gejat op oostv.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #2 Juli 08, 2012, 14:15:35
edit2Rapporteer  
Als je het geen probleem vind om in het buitenland te zoeken kun je o.a hier eens kijken.

Hier een kite only uit 2010. Is helemaal nieuw maar vrij prijzig lijkt me ?. Echter over de prijs valt te praten staat erbij.

http://www.leboncoin.fr/sports_hobbies/340839388.htm?ca=6_s


Je kunt  ook hier regelmatig kijken.
http://oase.com/anzeigen/

staan wat 7's te koop
Met een 7 moet ze tot een knoopje of 30 wel kunnen varen lijkt me.





Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #3 Juli 18, 2012, 12:34:28
edit2Rapporteer  
Er staat er nu eentje op oase...
Bauke

Geen avatar

Berichten: 198
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #4 Juli 18, 2012, 22:09:33
edit2Rapporteer  
Er staat er nu eentje op oase...

Tnhx marcel!!!!

Ik heb contact gehad met deze gast hij heeft mij foto's gemaild en wat blijkt nu het is mijn gestolen kite Wink

Nog geen idee wat ik eraan kan doen.
Windhoos

Berichten: 498
Logs: 0 | 701 uur
Antwoord #5 Juli 18, 2012, 22:16:50
edit2Rapporteer  
Afspraak maken met die gast, 1 of 2 vrienden meenemen als backup en dan %#%@#*)(!!
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #6 Juli 18, 2012, 22:22:18
edit2Rapporteer  
Mazzel dat je em op deze manier terug gevonden hebt. Maar de volgende vraag is idd wat je eraan kunt doen.
Kun je postinggeschiedenis van de verkoper eerst achterhalen? Als het iemand is die zich net geregistreerd heeft kan het heel goed de dief zelf zijn die zijn waar aanbiedt bij de oosterburen.
Misschien kun je dan contact opnemen met de admin van dat forum om een en ander te achterhalen. Al zullen die ook niet gemachtigd zijn eventuele gegevens door te sluizen (?). Kan ook zijn dat het eerlijk member is die hem van de dief gekocht heeft en em nu weer doorverkoopt, maar dan is hij jouw kite wel snel zat.. Niet heel plausibel. Eventueel politie erbij inschakelen. Maar of ze dat zullen doen voor een kite?
Succes en hopelijk hebben anderen nog tips voor je.
Houdt ons op de hoogte.

 
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Juli 18, 2012, 22:32:19
edit2Rapporteer  
Als je aangifte hebt gedaan kun je het via de officiële weg doen. Immers is er een verdrag met Duitsland over internationaal recht.

Niet geschoten is altijd mis.

Werkt dat niet, kijken of je hier kunt afspreken (vaak komen ze naar NL om hier te surfen)

Overigens hoeft de huidige"eigenaar" niet de dief te zijn, maar het kopen van gestolen waar is ook in Duitsland strafbaar lijkt me.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #8 Juli 18, 2012, 22:41:27
edit2Rapporteer  
heb je z'n naam? ik zou de NL politie bellen en vragen wat te doen..

ziek zeg.. maarja ergens is het ook wel logisch: kites/boards verkoop je niet op de hoek vd straat, gaat toch meestal via marktplaats e.d. maar in NL een kite jatten en op MP zetten is natuurlijk vrij stom. Kans dat je gesnapt wordt is al een stuk minder als je een kite in het buitenland jat, en als je dan met je duitse tourbus elk weekend heen- en weer kart naar de dam kun je makkelijk wat vh strand mee grijpen. Gadver zeg, wat een klootzak. Ik hoop dat de politie je kan helpen.
Bauke

Geen avatar

Berichten: 198
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #9 Juli 20, 2012, 12:28:06
edit2Rapporteer  
Contact gehad met politie, maar helaas is het niet eenvoudig. Er zijn aantekeningen gemaakt en ze hebben de mail wisseling. 
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #10 Juli 20, 2012, 13:12:12
edit2Rapporteer  
Bij Natural High zag ik gisteren een 5m Bandit IV liggen ..... vet afgeprijsd!!!!!!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #11 Juli 20, 2012, 15:09:10
edit2Rapporteer  
Contact gehad met politie, maar helaas is het niet eenvoudig. Er zijn aantekeningen gemaakt en ze hebben de mail wisseling. 
politie.....gewoon zelf doen dus.
Bauke

Geen avatar

Berichten: 198
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #12 Juli 20, 2012, 15:55:11
edit2Rapporteer  
ben ik wel mee bezig maar die gast wil hem alleen maar opsturen. heb al wel een nieuwe kite gekocht. Slingshot rpm 6 meter. afgelopen dagen al veel plezier van gehad.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #13 Juli 20, 2012, 15:57:00
edit2Rapporteer  
Schakel ook even de moderators van Oase in. Wellicht kunnen die je aan een IP adres etc helpen.
ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #14 Juli 20, 2012, 15:57:31
edit2Rapporteer  
Bij Natural High zag ik gisteren een 5m Bandit IV liggen ..... vet afgeprijsd!!!!!!

aan wat voor bedrag moet ik dan denken?
Speedy Gonzales

Berichten: 23
Antwoord #15 Juli 20, 2012, 16:56:26
edit2Rapporteer  
ik kan ze ook niet vinden op internet Sad ben nu drie weken opzoek naar een (mijn) Bandit III 6 meter die drie weken geleden is gejat op oostv.

Niet te geloven dat kiters dit onderling doen, zet mij nu toch ook wel op scherp. Vind het wel erg jammer, ik liet vaak even een extra twintipje op het strand achter voor als de wind bijvoorbeeld even inkakte Sad
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.