F one bar dwars door.!!! Wat nu?

Matthijskite

Berichten: 53
September 06, 2012, 21:22:26
edit2Rapporteer  
Ik heb twee weken geleden de bar van de bandit dos 9m van mijn vriendin gebroken. Super slecht dat zomaar kan gebeuren maar vooral heel vervelend. Want wat nu? Ik had nog een ouwe bar van north liggen maar daarvan is de center hole niet groot genoeg dus kan ik hem niet ombouwen. kan dit na zoveel jaar nog een garantie kwestie zijn?
Als er iemand is die nog een bar heeft liggen dan hoor ik het graag want we willen snel weer een weekend kiten!
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #1 September 06, 2012, 21:31:47
edit2Rapporteer  
Naar de shop waar je hem gekocht heb en anders een mailtje of belletje wagen naar F-one.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 September 06, 2012, 21:35:30
edit2Rapporteer  
Tja dit zijn van die dingen die niet horen te gebeuren ook al is het materiaal zo oud vind ik. Je zal maar op 10 meter hoog zitten tijdens een sprong.
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #3 September 06, 2012, 21:57:32
edit2Rapporteer  
Kan altijd gebeuren... Materiaal fout, beschadiging en ouderdom. Allemaal redenen waarom het kan gebeuren. Helaas is het altijd vervelend en zoals in Marc zijn voorbeeld helemaal.

Maar even contact meteen shop of de importeur kan je meer duidelijkheid geven....

Matthijskite

Berichten: 53
Antwoord #4 September 06, 2012, 22:50:45
edit2Rapporteer  
Wie weet hoe ik de importeur heet en hoe ik ze kan benaderen/ bereiken.  Dan ga ik het in ieder geval even proberen. Bedankt!
KITE-NZ

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #5 September 07, 2012, 01:30:55
edit2Rapporteer  
 Ik vaar al jaren F-one en heb een paar kleine dingen aan de hand gehad.
Geen gezeur, gewoon een vervangend artikel gekregen. (chickenloop van de dos) Soms al uit voorzorg! (nieuwe bar bandit 4)
ik heb indertijd contact gezocht via de website. De importeur alhier heeft me een mail gestuurd en een paar dagen later had ik een nieuwe chickenloop in huis. Met de complimenten van F-One.

Of dat voor de Dos bar ook gaat weet ik niet maar zoek contact met ze voordat je zelf iets nieuws koopt.
Customer service van F-One is echt super. Hat is de moeite van het proberen waard.
(Ik woon niet In Nederland dus misschien moet je wel via de shop, maar als ik jou was zou ik proberen direct contact te zoeken)
succes
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #6 September 07, 2012, 06:40:42
edit2Rapporteer  
Volgens mij werd hier laatst een 2e hands bar verkocht, en dan alleen de kale bar dus. Misschien staat hij d'r nog... ?
Iw@n

Berichten: 200
Antwoord #7 September 10, 2012, 17:51:02
edit2Rapporteer  
Vragen bij de shop of ze nog een oude bar hebben  waar centerhole  wel groot genoeg van is. Ik had hetzelfde  met een northbar. Lijnen over gezet  op een best bar en vaart  weer prima
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.