Auto en surfspullen gestolen in Scheveningen op ZA 29/09

mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #25 Oktober 04, 2012, 21:47:58
edit2Rapporteer  
Wooh dan hebben jullie gelukl!  Met een beetje pech stond de auto al ergens in het oostblok geparkeerd. Balen dat de boards nog wel pleite blijken te zijn.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #26 Oktober 04, 2012, 21:51:53
edit2Rapporteer  
Goed om te horen, want ondanks een bedrijfsauto keert de verzekering niet uit zonder de originele sleutel. Die is nog in het bezit van de dieven ben ik bang.

Ik zeg goed op Marktplaats.nl kijken of jullie boards niet te koop worden aangeboden. Het zijn vast geen surfers.

Ik gebruik tegenwoordig een keypod, ideaal ding.


Yoran, dat is ook een beetje vaag Wink
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #27 Oktober 06, 2012, 13:19:17
edit2Rapporteer  
Yoran, dat is ook een beetje vaag Wink


Haha sorry ;-) ,maar die bedoelde ik idd.  ThumpsUp
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #28 Oktober 06, 2012, 15:09:58
edit2Rapporteer  
Gelukkig is auto terecht!!! Dat is een zorgje minder. Nu hopen dat handige harry de auto voor zijn deur heeft geparkeerd en de boarden in het huis liggen Smiley

De politie in nederland heeft sowieso rare prioriteiten. Ze pakken liever een 12 jarige fietsertje op met kapot fietslampje en bekeuren die dan dat ze ingrijpen bij gevechten etc..  Maar dat is een andere discussie!! Smiley

Veel succes met de zoektocht!
JulieBrondeel

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #29 Oktober 10, 2012, 18:57:01
edit2Rapporteer  
na veel stalken van de Nederlandse politie weten we nog steeds niet wat er nu echt in de auto zit. De auto is een week gevonden, maar het was blijkbaar te veel om te noteren wat de inhoud was van de auto. Ook weten we niet veel meer over het sporenonderzoek, waar ze zogezegd gisteren mee begonnen zouden zijn. We weten eigenlijk niéts buiten het feit dat ze kledij en schoenen hadden zien liggen vooraan in de auto.
De auto is nu terug vrijgegeven en zal hopelijk morgen in de loop van de dag of avond arriveren in België. Het wordt dus een schrikwekkend moment als we de auto gaan openen morgen. Fingers crossed.
#VENTIEL#

Berichten: 48
Antwoord #30 Oktober 10, 2012, 19:01:15
edit2Rapporteer  
hoe is de auto gevonden ?
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #31 Oktober 10, 2012, 19:15:07
edit2Rapporteer  
staat op de vorige pagina Wink

''De auto stond gewoon ergens geparkeerd in Den Haag en op slot. We denken echt dat er iemand mee is gaan "joyriden".''
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #32 Oktober 10, 2012, 22:42:41
edit2Rapporteer  

De politie in nederland heeft sowieso rare prioriteiten. Ze pakken liever een 12 jarige fietsertje op met kapot fietslampje en bekeuren die dan dat ze ingrijpen bij gevechten etc..  Maar dat is een andere discussie!! Smiley


zo'n 12-jarig fietsertje met kapot achterlampje kan zich zomaar ontwikkelen tot ... topcrimineel ... Shocked

dat is preventief en pro-actief recherchewerk..... Roll Eyes
JulieBrondeel

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #33 Oktober 11, 2012, 16:50:57
edit2Rapporteer  
ik vraag me wel af waar onze surfboardjes dan zijn. Ze zouden volgens de politie niet in de auto liggen, maar ik heb ze ook nog nergens gespot op markplaats of andere verkoopsites...
Cry
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #34 Oktober 12, 2012, 16:09:07
edit2Rapporteer  
Was het wel jullie auto?,, Jullie mochten deze toch gisteren bekijken?..
JulieBrondeel

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #35 Oktober 12, 2012, 19:43:44
edit2Rapporteer  
hoofdstuk voorlopig afgesloten. Net mijn vriend gezien en hij kwam m'n spullen terugbrengen nadat de auto in België arriveerde vandaag. De inhoud was ... bitter weinig. Een paar kledingstukken en onze schoenen, sjaal en cd's. that's it.
Zelfs versleten badhanddoeken, onze jassen, losse boutjes, slaapkussen, versleten matjes van een millimeter dik en brandblusser waren weg.
Ongelooflijk. Letterlijk leeggeroofd.

Als je dus onze surfboards of skateboards spot... PLEASE, hou ze tegen, spreek ze aan, probeer ze subtiel te fotograferen, bel de politie, ik weet niet wat allemaal.
Maar voorlopig leggen we er ons maar bij neer.

M'n vriend z'n bedrijf heeft de auto terug, maar wij hebben amper iets meer.
Zware hamerslag.

hier is nog es de link van onze spullen:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151100305209317.450897.566449316&type=3

thanks
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #36 Oktober 12, 2012, 20:22:59
edit2Rapporteer  
Gvd,, nie te zuinig!

Ongelooflijk!!

iig al fijn dat de auto terug is,, maar die inhoud.. zuur zuur zuur.

Ik houd internet en verschillende spots waar ik (probeer te ) kitesurfen in de gaten! Wink
JulieBrondeel

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #37 November 01, 2012, 02:29:34
edit2Rapporteer  
nog steeds niets gehoord van de nederlandse politie. Ik denk dat het hoofdstuk is afgesloten.
Life goes on, I guess  Cry
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.