Nieuw Sugar Skull boards uit Australie

jumpstumper

Geen avatar

Berichten: 6
December 05, 2012, 00:11:53
edit2Rapporteer  
Nieuw in Nederland voor 2013 zijn de fantastische Sugar Skull Kite Boards uit Australië.
 Ontworpen door pro kiteboarders en vervaardigd met behulp van de beste materialen en nieuwste technieken heeft dit geresulteerd in een ongelooflijke ride, de ultieme prestatie en een maximale duurzaamheid.
 
De Sugar Skull boards bestaan uit de volgende modellen: Pro , Pro Girl , Wake en Freeride. Elk board uit het assortiment is verkrijgbaar in vier maten en vier fantastische grafische prints. Boards worden geleverd met Gel pads, snel aan te passen lace up strap, graphandle en G10 vinnen. Made in Australia!
 
Onze missie is simpel: het maken van de beste boards, pads, straps, bindingen en het bieden van de beste service naar onze klanten. Wij zijn trots op ons bedrijf en in de producten die we verkopen. Wij produceren geen kites, ons enige doel is het maken van de beste boards voor de beste sessies!

www.sugar-skull.nl
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #1 December 05, 2012, 00:17:49
edit2Rapporteer  
Hele dikke graphics! Mochten jullie eind zomer 2013 nog bestaan dan weet ik waar mijn vakantiewerkloon naar toe gaat. Loei dik! Grin
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #2 December 05, 2012, 00:55:01
edit2Rapporteer  
Wat moeten ze kosten? En wie is de importeur?

Niet mijn stijl van graphics, maar wel apart!
Matthijskite

Berichten: 53
Antwoord #3 December 05, 2012, 01:24:35
edit2Rapporteer  
Verschrikkelijk... Wat een dingen zijn dat. Lijken op de tattoo's van mijn opa..
jerryvanrhee

Berichten: 237
Logs: 0 | 270 uur
Antwoord #4 December 05, 2012, 10:17:54
edit2Rapporteer  
het is dat ik net een nieuw board heb gekocht, maar man, alleen die graphics al. moddervet!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 December 05, 2012, 10:41:44
edit2Rapporteer  
BTW... weet Michel hier van af?
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #6 December 05, 2012, 12:38:29
edit2Rapporteer  
heul vet!
maar vaart het ook een beetje?
jumpstumper

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #7 December 05, 2012, 13:28:04
edit2Rapporteer  
Mijne is besteld!  Pro wings (onderste plaatje) Laat jullie hopelijk snel weten hoe die is.
€550 voor betaald. free ride modellen worden €535 begreep ik.
ik weet van de importeur dat ik hem lekker een stapje voor was haha.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #8 December 05, 2012, 13:35:09
edit2Rapporteer  
Je hebt er ook echt 550 voor betaald? Kun je meer info geven? Blijkbaar ken je de importeur? Want neem aan dat je niet zomaar op het internet op een site waar verder totaal geen contactinformatie op staat een board gaat kopen Wink
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #9 December 05, 2012, 13:40:09
edit2Rapporteer  
Je hebt er ook echt 550 voor betaald? Kun je meer info geven? Blijkbaar ken je de importeur? Want neem aan dat je niet zomaar op het internet op een site waar verder totaal geen contactinformatie op staat een board gaat kopen Wink

contact info staat er wel... goed lezen. "Dealer"
of onder contact...
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #10 December 05, 2012, 13:44:34
edit2Rapporteer  
Ja een emailadres en een mobiel telefoonnummer. Als je ergens iets koopt wil je toch op zn minst weten waar het bedrijf geregistreerd is? En of het uberhaupt wel geregistreerd is...
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #11 December 05, 2012, 14:08:55
edit2Rapporteer  
iig aparte prints...  Shocked
ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #12 December 05, 2012, 14:27:24
edit2Rapporteer  
die green leaf skull wakestyle board vind ik er wel echt gaaf uit zien
jumpstumper

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #13 December 05, 2012, 15:35:44
edit2Rapporteer  
bij het merk in aussie effe gechecked natuurlijk! Zijn hier net van start maar ik ben ze een beetje voor  Roll Eyes, wilde het graag met jullie alle delen aangezien ik deze boards echt te vet vind ThumpsUp en ik niet kom wachten deze onder mijn voeten te hebben. begreep dat de site nog niet helemaal klaar is. Ik zeg boeiend! Vette shizzel toch!! Joepie
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #14 December 05, 2012, 16:36:32
edit2Rapporteer  
Ik vind het vet, ben benieuwd, ze hebben ook per model 4 verschillende prints http://www.sugar-skull.nl/web/boards.php?serie=3

Dat zouden meer merken moeten doen, de meeste boards lijken nergens op
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #15 December 05, 2012, 16:52:22
edit2Rapporteer  
hebben wat weg van de money shot... 4 channels...2 concaves. dus zou het goed moeten varen.
jumpstumper

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #16 December 05, 2012, 18:23:07
edit2Rapporteer  
mijne word vanavond gebracht YeSS pro 132 wings! niet goed geld terug garantie dus kan het proberen he!
met een beetje geluk komende dagen ook het water er mee op! Als jullie nieuwsgierig zijn hoe het vaart hoor ik het wel he  Wink
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #17 December 05, 2012, 20:19:33
edit2Rapporteer  
Ik vind het vet,...

De prints hebben zeker wel wat
Op snowboards misstaat dit ook niet!
Sugarskull-NL

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #18 December 05, 2012, 22:49:26
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,
 
leuk om al de reacties te lezen!!
 
ik zie dat iemand in zijn enthousiasme mij al voorgeweest is om Sugar Skull kiteboards te promoten, dat is helemaal top!!!!
 Aan de website wordt nog hard gewerkt om het helemaal up to date krijgen. tevens gaat de webshop op zeer korte termijn online.
 
ter info : prijzen voor de Pro, Girls Pro en de Wake-serie zijn € 550,- incl btw en verzendkosten. compleet board!!
Free Ride en Girls Free Ride zijn € 535,- incl btw en verzendkosten compleet board!
 
keuze uit 4 modellen en per model 4 prints. voor meer info check de site: www.sugar-skull.nl of mail info@sugar-skull.nl
 
zodra de mogelijkheid er is om diverse boards te testen laat ik dat weten!
 
ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen!!!


hebben wat weg van de money shot... 4 channels...2 concaves. dus zou het goed moeten varen.
komt idd in de buurt van de moneyshot!  de Pro heeft 4 channels voor top grip en agressieve pop. echt freestyle board. keuze uit 4 prints.


Ik vind het vet, ben benieuwd, ze hebben ook per model 4 verschillende prints https://www.sugar-skull.nl/web/boards.php?serie=3
thanks voor je enthousiaste reactie!

we hebben 4 modellen met 4 prints! totaals anders als de huidige boards. tis net wat je wilt !
Als je is wilt testen dan kan je een mailtje sturen! bij de eerst volgende gelegendheid met goede condities gaan we dit organiseren!


Ik vind het vet,...


De prints hebben zeker wel wat
Op snowboards misstaat dit ook niet!
thanks man! ja prints zijn idd heel vet! boards made in Australie.

Snowboards zijn binnenkort ook te verkrijgen met vette graphics.



jumpstumper

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #19 December 05, 2012, 23:21:52
edit2Rapporteer  
hebben wat weg van de money shot... 4 channels...2 concaves. dus zou het goed moeten varen.

ik heb er alle vertrouwen in. 4 channels is veel grip! veel pop dus hard knallen

zo mijne is vandaag gebracht door Sugar Skull........ziet er strak uit!! Ik zal morgen even proberen er wat foto's van te maken
Sugarskull-NL

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #20 December 08, 2012, 12:00:31
edit2Rapporteer  
Hele dikke graphics! Mochten jullie eind zomer 2013 nog bestaan dan weet ik waar mijn vakantiewerkloon naar toe gaat. Loei dik! Grin
thanks voor je reactie  ThumpsUp

we hebben alvast een board klaarstaan voor je als je vakantiegeld binnen is ThumpsUp


het is dat ik net een nieuw board heb gekocht, maar man, alleen die graphics al. moddervet!
thanks voor je positieve reactie Smiley


Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en volg ons op facebook en twitter!

groeten SugarSkull-NL
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #21 December 08, 2012, 20:26:01
edit2Rapporteer  
Hahaha grappig hoe de eene de graphix helemaal top vind en de ander het afschuwelijk vind.... Tongue
De boardjes zijn aan de wat duure kant als je het mij vraagt. Lips Sealed
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #22 December 09, 2012, 14:55:12
edit2Rapporteer  
Hahaha grappig hoe de eene de graphix helemaal top vind en de ander het afschuwelijk vind.... Tongue
De boardjes zijn aan de wat duure kant als je het mij vraagt. Lips Sealed
hoezo? de money shot heeft een catalogus waarde van 799... de team series van north 899... ik vind 550 wel ok. als ie maar kwalitatief goed in elkaar zit.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #23 December 09, 2012, 15:20:03
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit ... ThumpsUp
maar let wel op als je voor een bepaalde print gaat ...dat als de pads+straps gemonteerd zijn het er heel anders uit  ziet. Grin
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #24 December 09, 2012, 21:44:11
edit2Rapporteer  
 
Ziet er goed uit ... ThumpsUp
maar let wel op als je voor een bepaalde print gaat ...dat als de pads+straps gemonteerd zijn het er heel anders uit  ziet. Grin

helemaal als het ineens ook nog vinnen blijkt te hebben   schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.