Peter Lynn release gevaarlijk

the coon

Berichten: 162
Antwoord #25 November 17, 2013, 20:04:41
edit2Rapporteer  
is het pauze? ik ga effe naar de wc en wat snacks halen voor round 2.
Smiley
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #26 November 17, 2013, 21:46:03
edit2Rapporteer  
Ik dacht dat Michiel een fan van mij was. Nou wantrouw ik fans, want eerst smeken ze of ze je poep mogen drinken, later spugen ze het in je gezicht. Grin.

Tuurlijk mogen merken, die dit probleem wel erkennen, Dit aangeven, dat is tenminste commercie met toegevoegde waarde voor veiligheid.

Terugkomend op pics: gemak dient de mens, dus foto's maken het makkelijker.
Zonder foto's is het ietsje moeilijker te begrijpen, vraagt een beetje fantasie, vraagt iets meer concentratievermogen, maar dan behoef je nog steeds niet meer dan 80 iq-'tjes te hebben.

Tsja, waarom Michiel mij nou zo moet bashen ineens, is toch wel vreemd. We drinken samen een pintje, en niet onbelangrijk: we delen mekaars vrouwen, partnerruil wil ik het niet noemen (maar dat heeft puur met 'willen' te maken), en waarom hij nou zo'n (betaald) fan is van Peter Lynn, is mij ook onduidelijk, of verklaard inherent tussen de haakjes.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #27 November 17, 2013, 21:54:04
edit2Rapporteer  
Waar zijn de talloze topics op het internet waar dit -blijkbaar wijdverspreide- probleem in geuren en kleuren uit de doeken wordt gedaan?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #28 November 17, 2013, 21:58:17
edit2Rapporteer  
Over poep gesproken Coon, van mij krijg je niet zo'n snack, maar ronde 3 is begonnen.

Mbvtje: weut nie. Zelf had ik dit ook met Cabrinha. Dus....
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #29 November 17, 2013, 22:02:18
edit2Rapporteer  
Laatste 2 reacties zijn behoorlijk discutabel wat mij betreft. Zeker als barrenkoning El Rudo Wimt's verhaal bevestigt.

Loek: Sinds wanneer heeft iemand die voor een bepaald kitemerk werkt ook direct gelijk over de kwaliteit van een ander? Dat is pas discutabel al zou ik Rudo persoonlijk niet kennen. Zolang er geen duidelijk bewijs voor het niet degelijk zijn van PL's quick release wordt geleverd hier, is het merk afzeiken. Dat gebeurd hier vaker en daar steek ik een stokje voor.

Dit topic gaat de compleet verkeerde kant op m.b.t. het niveau van de uitlatingen.
Slot erop!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.