Iemand ervaring met kiten op Sumbawa

Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Maart 10, 2014, 00:05:51
edit2Rapporteer  
In oktober ga ik met een vriend naar sumbawa om te kiten. Iemand aldaar gekite en/of goede ervaringen met een specifiek hotel? Dingen die je daar absoluut moet doen en favoriete spots. Er is nl erg weinig over te vinden, dus hoorndrager ervaringen van medeforummers...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Maart 10, 2014, 14:04:47
edit2Rapporteer  
http://www.kiteforum.tv/video/actual_wave_riding__airush_6__0___board_.html
dat is in sumbawa

en

http://www.kiteforum.com/search.php?keywords=Sumbawa&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Search
Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #2 Maart 10, 2014, 19:54:09
edit2Rapporteer  
Thx...leuk om te lezen. Daar zelf niet geweest? Iemand persoonlijke ervaring daar?
ggiesberts

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #3 April 25, 2014, 23:51:03
edit2Rapporteer  
Hi

Ik ben een aantal keren op Sumbawa (Noordwesten) geweest, nog niet aan het kiten daar (te weinig ervaring) maar heb wel het idee dat het heel mooi moet kunnen daar.

In noordwesten zijn niet veel hotels, totaal niet toeristisch (nog niet) maar daar dat is imo geen nadeel. Ten Westen van Sumbawa Besar is Pantai Kencana. Wat meer naar het Westen zijn wat mooie strandjes maar erg krap om een kite op te laten.

Ik ga mogelijk zelf in oktober ook nog een paar dagen die kant op. Zou je in het Noordwesten van Sumbawa komen dan hoor ik het graag.

Geheime tip: Selong Belanak Lombok, net wat toeristischer, zeer mooi zacht en breder zandstrand. Eerste meters mooi ondiepwater zonder koraal.

Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #4 April 26, 2014, 10:08:38
edit2Rapporteer  
We hebben amangati hotel lakey peak geboekt. Dus in die regio zitten we...
ggiesberts

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #5 April 28, 2014, 23:01:55
edit2Rapporteer  
Dat is een uurtje of 5 van de noordwesthoek (waar mijn familie woont) vandaan. Mogelijk een bezoekje aan wagen. Ben benieuwd naar de ervaringen daar.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.