kiten op terschelling

niels0708

Geen avatar

Berichten: 34
Maart 13, 2014, 19:52:25
edit2Rapporteer  
ik ben komend weekend op terschelling

zijn er kiters die mij kunnen verstellen op welke spots zei komend weekend te vinden zijn ? ook de tijd ivm de stroming


mvg Niels
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #1 Maart 14, 2014, 00:41:22
edit2Rapporteer  
He Niels,

Je mag daar kite bij Paal 8 en op het groene strand.

Gezien de windrichting zou je naar Paal 8 moeten gaan.
Zelf ff kijken bij het getij dan weet je het.

magic ed

Geen avatar

Berichten: 381
Antwoord #2 Maart 14, 2014, 09:29:49
edit2Rapporteer  
Op de noordzee mag je bij elke opgang varen mits je een vergunning hebt (te verkrijgen bij het gemeentehuis of bij een lidmaatschap van surfclub Terschelling), maar hier wordt niet op gecontroleerd voor zover ik weet.

's Zomers zijn er bij de opgangen zwemmers zones en moet je daar dus buiten blijven (er is dan ook een reddingsbrigade post bij de meeste opgangen, zeg ze even gedag en ga lekker downwind van het zwemmersgebied kiten).

Groene strand aan de wadkant. Let wel op! Er zijn twee (kleine) gele boeien en die geven het gebied aan waar je mag kiten. Daarbuiten is het verboden! Dus ook niet in de vaargeul.

En ajb niet oplaten op het veldje voor de Walvis, maar gewoon op het strand.

Veel plezier!
2cool

Berichten: 79
Antwoord #3 Maart 14, 2014, 09:57:58
edit2Rapporteer  
Veel plezier met kiten op Terschelling, wat een topspot!!!
ruben

Berichten: 22
Logs: 12 | 774 uur
Antwoord #4 Maart 14, 2014, 13:49:00
edit2Rapporteer  
is er ook "vlak" water te vinden? verwacht dat ik binnenkort met een beginner even ga kijken op terschelling.. maar hij kan helaas nog niet uit de voeten in de branding..
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Maart 14, 2014, 14:20:42
edit2Rapporteer  
hahahahha ,waarom zou je in godsnaam een vergunnin moeten hebben...omfg.
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #6 Maart 14, 2014, 14:22:17
edit2Rapporteer  
is er ook "vlak" water te vinden? verwacht dat ik binnenkort met een beginner even ga kijken op terschelling.. maar hij kan helaas nog niet uit de voeten in de branding..

Het groene strand is dan top.
Houd rekening met vloed. Je kan er eigenlijk alleen dan terecht (plus een uurtje of anderhalf uur ervoor en erna). Mijn favo spot hoor wat dat betreft!
magic ed

Geen avatar

Berichten: 381
Antwoord #7 Maart 14, 2014, 15:42:03
edit2Rapporteer  
hahahahha ,waarom zou je in godsnaam een vergunnin moeten hebben...omfg.
Omdat er in de vorige eeuw nogal wat toeristen op de Noordzee verzopen zijn. Dus verboden met drijvende voorwerpen etc., tenzij vergunning.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.