Welke camper?

Walt0r

Berichten: 541
Antwoord #50 Januari 10, 2020, 16:51:21
edit2Rapporteer  
Ik heb je een PM-tje gestuurd

hmmm of misschien is dat mislukt... mocht je niks ontvangen hebben hoor ik dat wel
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #51 Januari 10, 2020, 20:36:03
edit2Rapporteer  
Citaat
hmmm of misschien is dat mislukt... mocht je niks ontvangen hebben hoor ik dat wel

Het is gelukt, ik heb je geantwoord
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #52 Maart 10, 2020, 08:15:12
edit2Rapporteer  
Inmiddels een bestelbus Citroen Jumper L2H2 gekocht

Wil graag deze ombouwen tot camper

Iemand tips voor een kenteken op 4 personen ? Kan ik kiters  mee nemen voor een downwinder bijvoorbeeld.


Dit is een van de mogelijkheden maar bij inbouw heb je dan wel 2 verschillende interieurs.

https://camperfixx.nl/nl/fiat-ducato

Wij monteren in een Fiat Ducato camper vaak onze gecertificeerde dinette. Je Ducato wordt dan een 4 of 5 persoons camper.  Gecertificeerd, wij garanderen de goedkering door de RDW. Je verzekering kan naar certificaat vragen



KiteShallow

Berichten: 173
Antwoord #53 Maart 10, 2020, 23:31:57
edit2Rapporteer  
Mijn kenteken zit nu op 5p ondanks ik slechts 4p kan vervoeren. Bijrijder stoel is geen 2 zits bank. Het is zo te regelen.
Bij camperfixx liet ik alleen mijn mini keuken blokje laten maken. Overige bij Atrion, moet je daar langs gaan en praten, relatief goedkoop.
Ik hoop maar dat je redelijke parkeer plaats kan vinden ivm hoogte, lengte en breedte.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #54 Maart 11, 2020, 09:31:00
edit2Rapporteer  
Citaat
Overige bij Atrion, moet je daar langs gaan en praten, relatief goedkoop.

Erg goedkoop gebouwd met onafgewerkt multiplex dat de vormen van de bus niet volgt. Geef ik liever wat meer uit




Citaat
Ik hoop maar dat je redelijke parkeer plaats kan vinden ivm hoogte, lengte en breedte.

Daarom heb ik de L2 versie genomen, kan voor mijn huis staan met 5.5 meter lengte

KiteShallow

Berichten: 173
Antwoord #55 Maart 13, 2020, 21:36:56
edit2Rapporteer  

Erg goedkoop gebouwd met onafgewerkt multiplex dat de vormen van de bus niet volgt. Geef ik liever wat meer uit

Daarom heb ik de L2 versie genomen, kan voor mijn huis staan met 5.5 meter lengte

Je kan ander materiaal vragen. Mijn keukenblok is van betonplex, overigen kon ook.
Nee, openbaar parkeerplaats, hoogte 1.80 tot 2.00 m. Je moet vaak minstens 2 vakken nemen ...aah de Duitsers doen het ook en die zetten dwars hop 3 vakken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.