Gestolen, twee kites en twee boards!!

Danhappykitetrails

Geen avatar

Berichten: 19
September 02, 2014, 11:07:45
edit2Rapporteer  
in de nacht van 1 op 2 september 2014 is gestolen:

- Gaastra 10 m Jekyll, wit, rood 2009

- Gaastra 13 meter Hatch , wit groen uit 2012

 

en

ocean rodeo, 140 bij 40, Oranje wit met mijn mobiele nummer er op 0657542923

North Nugget 2014, 5,2 "  fish board, strapless, groen blauw

 

de diefstal heeft plaatsgevonden in Groningen

 

elke tip of aanwijzing is welkom, laat niemand hier mee wegkomen
spijker

Berichten: 64
Antwoord #1 September 02, 2014, 11:33:15
edit2Rapporteer  
Zo wat zuur is dat! Ik weet hoe het voelt, paar week geleden ook een kite en 2 boards van mij gestolen. Helaas was dat in Frankrijk (Bretagne) op de camping, uit de aanhanger gejat..

Betrof een Gaastra pure, 11m meter uit 2013 incl. bar (x2)
Een Skywalker board (2008) en een golfsurfboard..

Ik zal mijn ogen (ook op markplaats e.d.) voor je open houden.

Iemand een idee op welke franse of duitse sites ik in de gaten kan houden voor 2e hands aangeboden kites en boards? Tips zijn welkom.



Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #2 September 02, 2014, 12:25:57
edit2Rapporteer  
damn, uit je auto gejat?
Danhappykitetrails

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #3 September 02, 2014, 12:51:55
edit2Rapporteer  
Op de oprit, buren hoorden om vijf uur iets. Zijn de hele straat afgegaan...
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #4 September 02, 2014, 12:59:21
edit2Rapporteer  
Zo wat zuur is dat! Ik weet hoe het voelt, paar week geleden ook een kite en 2 boards van mij gestolen. Helaas was dat in Frankrijk (Bretagne) op de camping, uit de aanhanger gejat..

Betrof een Gaastra pure, 11m meter uit 2013 incl. bar (x2)
Een Skywalker board (2008) en een golfsurfboard..

Ik zal mijn ogen (ook op markplaats e.d.) voor je open houden.

Iemand een idee op welke franse of duitse sites ik in de gaten kan houden voor 2e hands aangeboden kites en boards? Tips zijn welkom.






Wat betreft duitse site kun je kijken op oase.com/anzeigen
Franse marktplaats: leboncoin.fr
Italiaanse site: http://www.adessokite.com/
Danhappykitetrails

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #5 September 05, 2014, 09:47:57
edit2Rapporteer  
Helaas, mijn 2013 bar van Gaatra is ook gejat, net ontdekt. Dus nog meer chagrijn van die dieven!
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #6 September 05, 2014, 18:14:45
edit2Rapporteer  
Tijd voor herinvoering van de lijfstraffen!! Handje eraf Angry
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #7 September 05, 2014, 18:41:13
edit2Rapporteer  
Waarschijnlijk weten ze niet eens wat ze er mee moeten dus gooien ze het weg, eikels...
Danhappykitetrails

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #8 September 17, 2014, 23:00:50
edit2Rapporteer  
Een van de spullen is weer opgedoken, in een winkel. Later de details!
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #9 September 18, 2014, 08:08:15
edit2Rapporteer  
Dat is dan zeker het OR board? Ik zag op marktplaats er 1tje staan van 'used products arnhem' .. ik herinner me dat omdat ik deze "adverteerder" behoorlijk irritant vind met z'n "gezocht" advertenties.. dit was de 1e keer (dat ik zag) dat ze daadwerkelijk wat aanboden. Suc6! Ik hoop dat ze je kunnen helpen de dader te achterhalen.
Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #10 September 18, 2014, 08:31:22
edit2Rapporteer  
Joh, die mako, hopelijk kan je hem terugkrijgen. Ben benieuwd of ze er afstand van willen doen.
Jay Cabrinha

Berichten: 187
Logs: 0 | 169 uur
Antwoord #11 September 18, 2014, 09:00:29
edit2Rapporteer  
ow Sad die 'used products arnhem' vond ik ook zo vervelend. en nu bieden ze ook nog verdachte spullen aan. Er zit ook zo een used products bij mij om de hoek. maar eens binnen kijken of ze daar ook gesloten waar hebben. In utrecht worden vaak autos leeg gehaald. ik durf nooit mijn kite spullen in de auto te laten liggen s'nachts.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #12 September 18, 2014, 11:11:56
edit2Rapporteer  
http://www.usedproductsarnhem.nl/stop-heling/

https://www.stopheling.nl/

noteer dus je serienummers!
Danhappykitetrails

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #13 September 19, 2014, 00:24:08
edit2Rapporteer  
twee weken na de diefstal uit mijn auto kwam de Mako oceaan rodeo weer boven water bij Used products in Arnhem. Ik blij en dus in de auto naar Arnhem.

politie erbij en ik heb bewezen dat dit mijN board was.  Met foto's , nummers en aankoopbon. Toch werd het board niet in beslag genomen!!! Er zijn namelijk afspraken over gemaakt met de wijkagent over gestolen goederen. Ze worden dus niet afgegeven. Het komt namelijk vrij vaak voor dat er gestolen spullen bij Used products opduiken.

De winkel doet iets, en de politie heeft daarover afspraken... Niet in mijn voordeel zeg maar... Politie vind het prima, want de winkel staat in Het stop-heling-register. ohw, dan is het goed natuurlijk. Dat alle nummers van het board waren gevijld deed weinig ter zake, dat is geen bewijs voor de politie dat er kwader trouw is. Ja, nou, zeker zeg.

 

Geloof het of niet, de politie raadde mij aan om het board terug te kopen door de winkel schadeloos te stellen.  Ik had geen andere keuze meer, het was dat of lege handen. Gelukkig kreeg ik korting, een betaalbewijs en een maand garantie. Ja, echt waar! Happy customer.

Nu hoor ik dat de eigenaar van Used products ook kite. En Wat een chagrijn houd je hier aan over.

De rest van de spullen is niet in de winkel aangetroffen, een kijkje in het magazijn werd mij niet gegund. Direct stonden er twee zware jongens op. Gezellig winkelen bij Used products.

O ja, ik kwam bijna  in de verleiding het board te 'pikken'. De politie zei direct dat ik zou worden aangehouden en voor verhoor naar het bureau mee moest. Het leek mij een fraai verhaal, met een mooie krantekop. " eigenaar krijgt celstraf voor stelen van eigen board"   Niet gedaan, ik ben er te eerlijk voor , denk ik.

Tot gauw op het water!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.