Tip: Voor het verwijderen van een naam met watervaste stift op board

Joshua

Berichten: 55
Juni 26, 2015, 20:27:49
edit2Rapporteer  
Onlangs heb ik mijn Shinnster ontvangen, maar voordat ik deze morgen te water laat wou ik nog even mijn naam en telefoonnummer op zetten met watervaste stift. Vol Enthousiasme kalk ik mijn naam met een permanente marker op de nose om er een paar minuten later achter gekomen dat het wel heel erg aanwezig is. Na een poosje twijfelen krijg ik toch echt spijt van de locatie en probeer het er weer af te poetsen met allerlei middeltjes. Helaas zonder goed resultaat...

Na een korte zoekactie zie ik dat je ook vlekken sponsjes (of wonderspons bij de Action) hiervoor kan gebruiken. Ik was hier nogal sceptisch over, maar na een beetje nat maken en een keer wrijven over het board is me naam al zo goed als weg. Na een beetje poetsen is er niets meer van over! Ik weet niet of dit ook werkt als je naam al een tijd op het board staat, maar andere middelen werkten i.i.g. niet meer bij mij.

Overigens kon ik de dunne lagen wax ook vrij makkelijk met dit sponsje weg poetsen en werkt het ook nog eens heel goed in huis als er vlekken op een muur met spack zitten!
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #1 Juni 26, 2015, 21:20:30
edit2Rapporteer  
Remmen reiniger helpt ook goed maar wees niet te royaal en daarna sticker van knrm
erop met je gegevens kan je via site aanvragen
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #2 Juni 26, 2015, 21:47:30
edit2Rapporteer  
een spuitbus ontvetter van Tec7 ...wax van je wave of andere boardjes er in één keer af!
Sayootje

Berichten: 296
Logs: 0 | 511 uur
Antwoord #3 Juni 27, 2015, 08:30:04
edit2Rapporteer  
Zonlicht werkt ook als je geduld hebt hehe

Das een fijn sponsje overigens.
de Boer

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #4 Juni 27, 2015, 08:50:24
edit2Rapporteer  
Met een whiteboardmarker er overheen schrijven, dan poets je er alles in 1 keer van af.
arco89

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #5 Juni 27, 2015, 14:02:41
edit2Rapporteer  
Deodorant er op spuiten poets je het er zo af
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #6 Juni 29, 2015, 06:44:44
edit2Rapporteer  
Thinner aceton
wimbers

Berichten: 398
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #7 Juni 29, 2015, 07:32:12
edit2Rapporteer  
Het lijkt hier de enkhuizer almanak wel jongens.. Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.