Ervaringen met meenemen Twintip en Directional op reis?

Erik_v_R

Berichten: 52
December 14, 2015, 21:50:33
edit2Rapporteer  
Hoi allen,

Begin januari ga ik een week naar Sal. Ik heb een 'golf' tas. Daar gaat de twintip, één kite, trapeze, pak en wat andere meuk (o.a. zonnenbrand  ThumpsUp) in en dan zit ie vol. De 2-e kite stop ik meestal in mijn koffer.

Ik heb sinds kort een directional (5' 8'') en die wil ik eigenlijk ook meenemen. Hij is te groot voor mijn 'golf' tas. Ik heb natuurlijk geen zin om 2x voor bijzondere ruimbages af te tikken. Ik ben dus op zoek naar tas/iets waar beide boards in kunnen. Heeft iemand tips voor mij?

Alvast bedankt + groet,

Erik
HBX

Berichten: 201
Logs: 0 | 1250 uur
Antwoord #1 December 15, 2015, 01:33:01
edit2Rapporteer  
Ikzelf gebruik deze tas wanneer ik m'n TT en Mitu en kites met toebehoren meeneem.

http://www.versusshop.nl/accessoires/boardbags-en-reistassen/multi-boardbags/concept-x-double-boardbag-globe-wave-wheeled

Is voor mij dus groot genoeg voor alle kite spullen en wat extra's waardoor extra ruimbagage niet nodig is naast je kitespullen en handbagage (10kg)
barry

Berichten: 361
Antwoord #2 December 15, 2015, 11:08:42
edit2Rapporteer  
ik gebruik een dakine clubwagon, 190
als je goed pakt gaan er 2 surfboards 1 twin tip 2 pakken 2 trapeze's 3 kite 2 barren.
en nog wat handoeken en losse troep om het op te vullen.
dan ben je wel 34kg verder maar hij is sterk en licht. 
Erik_v_R

Berichten: 52
Antwoord #3 December 15, 2015, 21:24:03
edit2Rapporteer  
HBX, Barry.

Hartelijk dank voor de tips. Ik zal eens kijken of ik er een voor een leuk prijsje op de kop kan tikken.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 December 16, 2015, 07:30:57
edit2Rapporteer  
Ik neem de twin ammobox van Mystic...  4-5 kites 3 barren 2 twintips, pomp, 2 wetsuits, 2 trapezes,  wat boardshorts, reef boots... Past er allemaal lachend in. Wave boardje gaat los mee in z'n eigen boardbag.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.