WhatsApp groep toevoegen Mirns/Workum/Horst?

Baksteen

Berichten: 129
Juni 24, 2016, 19:51:02
edit2Rapporteer  
Dag Kiters,

Ik zit met het probleem dat ik niet goed kan inschatten wanneer ik nou kan kiten. Hierdoor sta ik vaak pas op het water vanaf 20 knopen en mis zo vaak mooie dagen. Het is nu al een paar jaar zo en nu ben ik het zat! Ik wil het water op, vooral nu ik veel meer tijd dan voorheen heb.

Zoals vandaag dacht ik: Er is geen wind, maar net keek ik op de webcam van Workum en er waren mensen bezig. Hier  baal ik van, omdat kitesurfen toch wel het mooiste in mijn leven is  Roll Eyes.

Nu heb ik gehoord dat er verschillende Whatsapp groepen zijn. Zouden er een aantal kiters me daarin willen toevoegen? Voorkeur is: Strand Horst / Workum / Mirns.

Mijn dank is groot en een lekkere kop koffie houd je tegoed!

Groeten,
Baksteen (Erik)

P.s. In de bijlage mijn 06 nummer zodat toevoegen hopelijk mogelijk is.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Juni 24, 2016, 20:04:35
edit2Rapporteer  
Wat gaat een appgroep daar aan veranderen? Je zult zelf de gok moeten nemen dat je naar de spot rijd met de kans dat je zonder te kiten weer naar huis rijd.
Klinkt alsof je te bang bent om voor niks te rijden,  dat hoort er nu eenmaal bij. Zelfs al waait het en is er goede wind voorspeld kan het niet meer kitebaar zijn als je aan komt,  net zoals het wel eens harder waait dan ze beweren. Tot het moment dat ze het weer 100% tot op de minuut kunnen voorspellen blijf je dat houden.

Ik woon 10min van het strand en zelfs dan rij je nog vaak genoeg voor niks,  dat hoort er nu eenmaal bij.
Baksteen

Berichten: 129
Antwoord #2 Juni 24, 2016, 20:42:16
edit2Rapporteer  
Wanneer ik lid van een appgroep ben hoop ik reacties zoals:  ''Het waait nu 15 knp!'' of ''Ben nu in Workum het waait flink'' te lezen.

100% zekerheid krijg ik natuurlijk nooit, dat weet ik. Maar omdat ik 1,5 uur moet rijden met de auto en dan weer terug 1,5 uur, dan kan ik het als student financieel niet opbrengen om heel vaak voor niets te rijden. Als ik 10 min van het strand zou wonen, dan had je dit bericht nu ook niet gelezen. Lijkt me geweldig om zo dichtbij het strand te wonen. Ik ben jaloers op je Evan! Wink

Bovendien vind ik het prettig idee als ik lees dat er anderen gaan, waardoor ik evt. ook vaker durf te gokken. Voordeel is ook dat ik dan misschien mensen mee kan nemen!
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #3 Juni 24, 2016, 20:59:27
edit2Rapporteer  
daarom heb ik een sonic 15 aangeschaft Wink

en workum heeft tegenwoordig een webcam
http://www.soalsurfenbeach.nl/webcam-en-weer/

Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #4 Juni 25, 2016, 07:12:38
edit2Rapporteer  
Geef je nummer maar zal je toevoegen in kite app friesland
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #5 Juni 25, 2016, 08:27:06
edit2Rapporteer  
probeer ook eens http://www.kitespotchat.nl/

werkt via de app Slack.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.