Beginner buddies omgeving Nijmegen

RemcoBdeG

Geen avatar

Berichten: 3
Augustus 14, 2017, 15:07:56
edit2Rapporteer  
Gezocht, buddies die samen willen oefenen om het Kiten verder onder de knie te krijgen. Ik ben nu op het niveau dat ik korte stukjes kan varen en zoek mensen op ongeveer hetzelfde niveau om samen mee te oefenen, tips uit te wisselen, etc. Ik heb een auto en alle essentiële kite gear.

Ik kijk uit naar jullie bericht!

Groet
Remco
Rianne

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #1 September 28, 2017, 16:37:51
edit2Rapporteer  
Hoi Remco,

Ik kom ook uit Nijmegen en ik ben echt net deze zomer begonnen en heb 4 lessen genomen. ik kan korte stukjes varen (nog maar 1 kant op geprobeerd). Ik ben echt super enthousiast geworden en nu al verliefd op deze prachtige sport!

Ik heb verder nog geen eigen kite gear, maar ben het wel van plan aan te schaffen.

Ik weet niet of je nog steeds buddies zoekt, maar ik ben beschikbaar en zeer geinteresseerd!

Als jij al meer mensen gevonden hebt in nijmegen is het misschien handig om een app groep te maken?

Groetjes,
Rianne
Kishtsang

Berichten: 15
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 September 30, 2017, 09:49:33
edit2Rapporteer  
Die WhatsApp groep is er al! Niet alleen beginners, maar zeker mensen die met jullie mee willen

https://chat.whatsapp.com/BAvB7rsVezU6LGQa43l9EV
RemcoBdeG

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #3 Oktober 02, 2017, 22:16:28
edit2Rapporteer  
Hee Rianne

Leuk dat je je meldt. Tof dat je zo enthousiast bent! Ik heb inderdaad een buddy gevonden, maar meer is altijd beter.

@Kishtsang, bedankt voor de link!

Rianne, heb je je op de app group aangemeld? Ik zat t via de app laten weten als ik weer plannen heb om t water op te gaan, dan kunnen we misschien eens samen wat gaan oefenen!

Groetjes
Remco
Per

Berichten: 2
Antwoord #4 Augustus 12, 2018, 14:53:27
edit2Rapporteer  
Hoi hier nog een beginner, weliswaar niet direct uit nijmegen, maar Eindhoven is zover niet en misschien toch leuk om te mogen aansluiten en mede (beginnend) kiters te leren kennen om samen te kiten.
robbinhertogs

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #5 Oktober 21, 2019, 08:13:54
edit2Rapporteer  
Hoi,
Hier nog een enthousiaste kitesurfer op zoek naar mensen uit omgeving Nijmegen. Ik ben zelf meestal actief te Strand Horst en Oostvoorne. Ik zou graag in een Whatsapp groep (/FB groep) willen voor regio Nijmegen, kan iemand een nieuwe link verzenden. (Bovenstaande link werkt niet meer) Meerijden kan altijd, stuur maar een berichtje.

Groet,
Robbin
Koppie

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #6 Oktober 11, 2020, 10:14:47
edit2Rapporteer  
Niet heel veel actie in dit draadje, maar zijn er nog kitesurfers uit omgeving waar ik af en toe bij kan aansluiten? Heb eigen vervoer.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.