Hoek tot Helder

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Augustus 21, 2017, 17:34:45
edit2Rapporteer  
Ik kwam ze tegen zaterdag bij Wijk aan Zee

Ik wist  helemaal niet dat het die dag zou gaan gebeuren




http://www.rijnmond.nl/nieuws/158299/Zeker-honderd-kitesurfers-op-weg-van-Hoek-tot-Helder


De Noordzeestranden staan zaterdag helemaal in het teken van kitesurfmarathon Hoek tot Helder. Kitesurfers surfen van Hoek van Holland naar Den Helder om geld in te zamelen voor de Hartstichting.

De teller van de inzamelingsactie staat al op bijna 93.000 euro. Het doel van 80.000 euro is daarmee ruim overschreden.

Ongeveer honderd deelnemers gingen zaterdagochtend om 07.00 uur van start bij strandtent de Globetrotter in Hoek van Holland. De organisatie verwacht dat ze rond 18.00 aankomen in Den Helder.

Hoeveel surfers vanavond in Den Helder aankomen is nog spannend. Rond 10.00 uur waren er al een aantal pechvogels met materiaalproblemen.

Volgens Roos Koonstra van de organisatie verloopt de marathon verder voorspoedig en liggen de deelnemers op schema: "De kitesurfers gaan erg snel. De auto's rijden over het strand met ze mee, maar kunnen ze maar lastig bijhouden."
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #1 Augustus 22, 2017, 09:47:14
edit2Rapporteer  
ja jammer dat er geen aandacht voor was zie t nu ook pas. Gaaf initiatief.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Augustus 22, 2017, 11:41:22
edit2Rapporteer  
Alles gaat via sociale media tegenwoordig, als je dan niet de juiste kanalen volgt of een halve dag niet oplet mis je wel eens wat.
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #3 Augustus 23, 2017, 09:06:55
edit2Rapporteer  
Ik kijk altijd op KiteHigh. Dat zou toch voldoende moeten zijn Wink
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #4 Augustus 23, 2017, 10:54:19
edit2Rapporteer  
Vorig jaar precies hetzelfde beetje zo'n innercircle gebeuren. Heb er ook wel oren naar om volgend jaar mee te doen.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #5 Augustus 23, 2017, 10:57:32
edit2Rapporteer  
Het stond niet op Kite High en Hanglos Jelle, daarom verbaasde ik mij erover toen ik aan het kiten was bij Wijk aan Zee, plotseling allemaal kiters met blauwe hesjes om me heen

Evenement was binnen 6 uur vol geboekt, goede zaak  ThumpsUp

Volgend jaar wil ik ook mee doen (wou het dit jaar eigenlijk al) en heb het onderstaande gemaild naar mijn vrienden en het op face book gezet. Het zal mij benieuwen of ik mee doe ?




Hoi Badt Gastuh
 
Ik heb interesse in onderstaand evenement voor het goede doel om volgend jaar mee te doen in 2018 met een team met de naam:
 
Badt  Gastuh on tour voor de Hart Stichting
 
Kite surfen  van Hoek van Holland naar Den Helder, 130 km gure en klotsende Noordzee voor onderzoek naar hart- en vaatziekten.
Langs Neerlands meest iconische stranden: Kijkduin, Scheveningen, Noordwijk, Zandvoort, Bergen aan Zee, Egmond en finish Den Helder.
 
Heb je zin om mee te doen of te sponsoren voor de hart stichting ?
 
Ik moet minimaal 500 euro hebben om mee te doen !   Wanneer gaan we in trainingskamp ?
 
Gr Richard
 
https://www.hoektothelder.nl/



http://vimeo.com/215476754





roelandp

Berichten: 422
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6 Augustus 23, 2017, 12:36:54
edit2Rapporteer  
als je wat had gedoneerd hadden jullie het zeker geweten, alle donateurs zijn op de hoogte gehouden door de organisatie! Het was super!
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #7 Augustus 23, 2017, 17:45:34
edit2Rapporteer  
Alles gaat via sociale media tegenwoordig, als je dan niet de juiste kanalen volgt of een halve dag niet oplet mis je wel eens wat.

Ik miste de inschrijving... was binnen een paar uur vol...  Sad
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.