Flysurfer Radical 5

BartdeL

Geen avatar

Berichten: 55
April 26, 2018, 21:06:42
edit2Rapporteer  
Hoi!

Zijn er hier mensen met ervaring met dit board?

Ik heb wel goede dingen gelezen en gezien over het board. Schijnt een lekker board te zijn om goed mee te springen en dat is wat ik graag doe. Vraag me alleen af of het niet wat zwaar voor de knieën zal zijn op de Noordzee-chop gezien zijn beperkte rocker. Ik word dit jaar 55 en begin wel steeds vaker mijn knieen te voelen na een sessie. Vaar nu met Cabrinha Tronic.

Alvast bedankt voor de input!

 
hangtime

Geen avatar

Berichten: 150
Antwoord #1 April 27, 2018, 00:58:42
edit2Rapporteer  
Ik vaar ook een radical 5 veel op de Noordzee. Beste board wat ik gevaren heb om mee te springen!
Te zwaar op de knieën heb ik geen last van, hij snijdt door de chop als boter.
Ik vlieg daarnaast FlySurfer, dus de landingen zijn erg zacht en niet belastend voor de knieën.
Waar vaar je meestal? Misschien kan ik je hem een keer geven om te testen.
BartdeL

Geen avatar

Berichten: 55
Antwoord #2 April 27, 2018, 16:27:19
edit2Rapporteer  
Ik vaar ook een radical 5 veel op de Noordzee. Beste board wat ik gevaren heb om mee te springen!
Te zwaar op de knieën heb ik geen last van, hij snijdt door de chop als boter.
Ik vlieg daarnaast FlySurfer, dus de landingen zijn erg zacht en niet belastend voor de knieën.
Waar vaar je meestal? Misschien kan ik je hem een keer geven om te testen.

Goed om te horen dat je zo enthousiast bent! Landingen zijn ook minder mijn probleem omdat ik meestal goed zacht neer kom. En bedankt voor het aanbod. Ik vaar meestal bij Wijk aan Zee of op Texel.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.