brazilie in december

bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Mei 30, 2018, 05:56:18
edit2Rapporteer  
hey allemaal.

ik ben aan het kijken voor een vakantie in December (2 en 3 week van December)
In brazilie zou het dan lekker hard waaien. dus dat is gunstig Smiley

ik wil samen met mijn vriendin gaan die niet kite.
dus mijn vraag: zijn er nog leuke bezienswaardigheden rond de kust?
welke plekken zijn goed om te kite, maar niet zo absurt druk als de bekende plekken?

groetjes Ronald

@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #1 Mei 30, 2018, 07:41:08
edit2Rapporteer  
Hoi Ronald,

Als je eerder kan zou ik dat doen.December is zo een beetje de laatste maand dat het windzeker is .Ikzelf ga al vele jaren naar het noordoosten van Brazilië.Aug-sept-okt heeft de beste wind.Er is verder langs de kust weinig te doen buiten kitesurfen.Leuk stadje om te bezichtigen is Jeri met veel winkeltjes ,restaurantjes etc etc.Je moet ervan houden.Ik vind het een redelijke tourist trap. Leuke plekken om te kitesurfen en te verblijven zijn Taiba,Paracaru,Icaraizinho,Prea,Tatajuba en Bara Grande.Je hebt maar 2 weken dus daar houd het wel een beetje op.qua afstand Auto huren en de kust af stropen.....Lekker hoor!!!!
Als je leuke accommodatie zoekt hoor ik het van je.Ken genoeg paradijsjes aldaar  Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.