weekendje kiten NL

hannibal

Geen avatar

Berichten: 1
Augustus 23, 2018, 20:22:25
edit2Rapporteer  
Hi,

In Oktober gaan we met een paar man een weekend in NL kiten, hopen op herfstormen! Weer eens wat anders dan Fuerte of Cabo. Shocked

Uiteenlopend niveau en disciplines/boards. Iemand een tip voor een goede locatie/uitvalsbasis? We denken nu ergens in Zeeland omdat we denken dat we daar met de meeste richtingen zowel wave spots als binnenwater/vlak water hebben zodat er voor iedereen wat wils is.

Hoor het graag!
leon10e

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #1 Augustus 23, 2018, 21:17:05
edit2Rapporteer  
Ik zou onderin zuid Holland aanraden, als je huisje huurt ergens in buurt Rockanje of Oostvoorne met auto erbij kan je kiten op maasvlakte/slufter (wave), oostvoornse meer, Oostvoorne autostrand (vrij vlak), Rockanje en zelfs Ouddorp en Brouwersdam, of omhoog naar Scheveningen en Kijkduin. Dan wel per dag afhankelijk van windrichting de juiste spot kiezen maar ze zijn allemaal goed aan te rijden en alle spots hebben verschillende mogelijkheden.Joepie

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2 Augustus 23, 2018, 22:10:28
edit2Rapporteer  
Mijn advies: huur iets in de buurt van Brouwersdam. In een straal van 30 minuten rijden heb je:
1. met ZW tot W: Neeltje Jans, Brouwersdam, Slufter, Maasvlakte2
2. met N: Ouddorp en Vrouwenpolder
3. met Z: Rockanje
4. met O: Vrouwenpolder

Door Zuid Holland te mijden, heb je ook minder last van files en persoonlijk vind ik de Zeeuwse stranden en omgeving mooier dan de bebouwde en geïndustrialiseerde vergezichten van de Zuidhollandse stranden.
KiteShallow

Berichten: 173
Antwoord #3 Augustus 24, 2018, 00:00:19
edit2Rapporteer  
@Ocean-Limbo: Bedankt voor de info, wil meer in Brouwersdam vertoeven.
Emanuel

Berichten: 96
Antwoord #4 Augustus 24, 2018, 18:14:15
edit2Rapporteer  
Strandhuisje huren op Wijk aan Zee of IJmuiderslag is ook leuk. Kan je zo huisje uitlopen het strand op.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.