WOO sports daily height charts

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #525 April 07, 2018, 17:40:06
edit2Rapporteer  
Citaat
Pannekoek staat met koeien letters geschreven voor je gaat update
Mijn ENGELS ist verrie Badt,  never gesehen  Grin
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #526 April 09, 2018, 14:11:04
edit2Rapporteer  
Pannekoek staat met koeien letters geschreven voor je gaat update

Hahahhaa genieten dit! kon inderdaad niet duidelijker Grin
Staaf

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #527 September 10, 2018, 21:13:15
edit2Rapporteer  
30+m ... Niet normaal meer
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #528 September 10, 2018, 22:14:19
edit2Rapporteer  
Fake
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #529 September 11, 2018, 09:45:36
edit2Rapporteer  
Hij heeft nu een 30.7 gesprongen :')
Staaf

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #530 September 11, 2018, 10:18:24
edit2Rapporteer  
Aiaiaiai, double fake...

Ik denk dat Gilion zijn targets moet bijstellen Wink
HuibN

Berichten: 304
Antwoord #531 September 11, 2018, 17:32:13
edit2Rapporteer  
Die Luis Pastore had 2 weken geleden nog nooit boven de 11m gesprongen. Sinds een week maakt hij elke sessie sprongen over de 20 meter. Duidelijk een gevalletje van heel vervelend kinderachtig fraudeleus bezig zijn. Ik snap niet dat Woo zijn hele account verwijderd.
Staaf

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #532 September 11, 2018, 20:32:19
edit2Rapporteer  
De gebeden zijn verhoord. Zijn 30+-ers zijn weer uit de lijstjes.

Trouwens, weet iemand of en zo ja hoe je al die 1-2m sprongen uit de jump breakdown in Woo kan filteren. Ik heb echt geen 166 sprongen gemaakt...pak m beet 130 sprongen zijn gewoon golven.
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #533 September 11, 2018, 22:31:44
edit2Rapporteer  
Icoontje rechtsboven op klikken als je je sessies in detail bekijkt en dan schuifje gebruiken..

Geldt inderdaad voor Iphone ja..
Staaf

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #534 September 11, 2018, 22:35:46
edit2Rapporteer  
Mmmm bij iPhone misschien maar op Android zit dat icoontje niet.
ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #535 September 12, 2018, 09:27:37
edit2Rapporteer  
Met de komst van de WOO 3.0 gaan de leaderboards vaker naar grotere hoogte. De score`s komen helaas duidelijk hoger uit.

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of de correlatie tussen de 3.0's stabiel, verslechterd, of verbeterd is.

Feit is helaas wel dat er laatste weken hele vreemde uitslagen tussen zitten, een Duitser met 29m sprong, een Braziliaan twee keer >30m, welke inmiddels zijn verwijderd, 'maar as we speak' komen zijn foute sessies gewoon nog binnen druppelen.

Hopelijk is het á la Tesla allemaal te fixen met een software update. Maar het is wel tijd dat ze de zaakjes stabiliseren. De geloofwaardigheid gaat op deze manier wel snel onderuit.

Het is wachten op de eerste semi- prof die 30m springt, en dan start de discussie.. was het wel echt..

Deze dailyNL`s mogen niet ontbreken, Maarten pakt no. 2 NL. Ik zak een plekje naar 4, maar heb gister wel mijn PB Nederland van 23,9 naar 24,7 versterkt!
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #536 September 12, 2018, 10:57:52
edit2Rapporteer  
Jaaah...kunnen we deze sprongen dan wel geloven ThumpsUp schater

Hopelijk doet WOO nu eens wat eraan, maar om eerlijk te zijn heb ik t gevoel dat ze weinig doen met feedback etc. Ook kan je met de data die WOO verkrijgt veel meer functionaliteit toevoegen als je het mij vraagt! Volgens mij werken die gasten alleen als t niet waait in Kaapstad Wink
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #537 September 12, 2018, 12:26:27
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd wie in dat lijstje welke versie Woo heeft.

Ik vind sommige spongen wel erg hoog voor de wind van gisteren...
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #538 September 12, 2018, 12:40:04
edit2Rapporteer  
Jaaah...kunnen we deze sprongen dan wel geloven ThumpsUp schater

Hopelijk doet WOO nu eens wat eraan, maar om eerlijk te zijn heb ik t gevoel dat ze weinig doen met feedback etc. Ook kan je met de data die WOO verkrijgt veel meer functionaliteit toevoegen als je het mij vraagt! Volgens mij werken die gasten alleen als t niet waait in Kaapstad Wink

Ja met de komst van de WOO 3 hadden ze meer functionaliteit beloofd, maar nog weinig van gezien.
Ze updaten de woovie editor ook niet. Zou graag zien dat ze dat ook aan ons geven voor bv ook de freestyle modus. Is toch leuk als je zo iets zelf kunt doen. Dan kun je veel makkelijker zoiets als dit zelf maken.

http://www.youtube.com/watch?v=1gHowdjU_1Q

Of meer als dit
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1746/9459/products/woo_kite_overlay_freeestyle_2048_1024x1024.jpg?v=1527258072 en dan ipv een fotootje en vidje
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #539 September 12, 2018, 13:04:59
edit2Rapporteer  
Ja of een optie om wat met de data te doen. Zo leek t mij leuk om t verschil tussen links en rechts springen te zien. Ook kiteloops detecteren of rotaties zou mogelijk moeten zijn. De mogelijkheden zijn eindeloos maar wat ze geven is minimaal.

Wat ik nog t grootste nadeel van WOO vind is dat je achteraf echt niet meer weet welke sprong nou die hoge was. Dit neemt ook gelijk het reeel beoordelen van je sprongen weg...maja t is een leuk hebbedingetje
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #540 September 12, 2018, 14:11:03
edit2Rapporteer  
Met de komst van de WOO 3.0 gaan de leaderboards vaker naar grotere hoogte. De score`s komen helaas duidelijk hoger uit.

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of de correlatie tussen de 3.0's stabiel, verslechterd, of verbeterd is.

Feit is helaas wel dat er laatste weken hele vreemde uitslagen tussen zitten, een Duitser met 29m sprong, een Braziliaan twee keer >30m, welke inmiddels zijn verwijderd, 'maar as we speak' komen zijn foute sessies gewoon nog binnen druppelen.

Hopelijk is het á la Tesla allemaal te fixen met een software update. Maar het is wel tijd dat ze de zaakjes stabiliseren. De geloofwaardigheid gaat op deze manier wel snel onderuit.

Het is wachten op de eerste semi- prof die 30m springt, en dan start de discussie.. was het wel echt..

Deze dailyNL`s mogen niet ontbreken, Maarten pakt no. 2 NL. Ik zak een plekje naar 4, maar heb gister wel mijn PB Nederland van 23,9 naar 24,7 versterkt!

Gister heb ik om mij heen op de Slufter veel mensen behoorlijk hoog zien springen. Iets in de trend van die meters kloppen wel. Ik weet van mijzelf dat ik ook aardig hoog kan springen, ik had gister een paar keer het gevoel dit is wel een metertje of 15m á 16m zoals ik de laatste keer had. Dan valt het uit op 13.2m

Prima hoogte maar heb het idee dat het niet klopt... Dus ook mijn vraag hoe verhouden de Woo 3's zich onderling? Heeft iedereen zijn Woo geupdate? Zijn de firmwares het zelfde, etc... ?

Dit was voor mij pas de tweede keer met de Woo 3 in 25+ knopen maar heb met mij Flysurfers al vaker over die 13.2m gezeten en dat vind ik zo apart.
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #541 September 12, 2018, 14:31:28
edit2Rapporteer  
Wat ik nog t grootste nadeel van WOO vind is dat je achteraf echt niet meer weet welke sprong nou die hoge was. Dit neemt ook gelijk het reeel beoordelen van je sprongen weg...maja t is een leuk hebbedingetje

Je sessies ook opnemen met een gopro of vergelijkbaar cameraatje!

http://vimeo.com/166132335


Xensr heeft het wel in z'n app verwerkt die zijn daar anders in (de North piq heeft volgens mij ook niks ook alleen maar een afgeschermde app best wel waardeloos eigenlijk), kun je JOUW DATA zo downloaden in 2 verschillende formaten .KML en .GPX (Jammer alleen dat er zo 1 2 3 niet even een voorbeeldbestandjes voorhanden zijn, dan zou je meteen kunnen zien welke data dat dan allemaal precies is enzo!)

http://xensr.com/have-data-will-travel/
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #542 September 12, 2018, 15:39:16
edit2Rapporteer  
WOOvie editor is alleen voor MAC...punt is er zijn gewoon zoveel opties en de app is gewoon zwaar beperkt! Ervaar ook dat mn resultaten soms juist lager uitvallen dan verwacht met WOO 3.0 (Las dat bij sommige de scores na t uploaden en saven in een keer lager waren (misschien al opgelost)) ...nu blijft t n lastig ding om hoogte in te schatten maar blijft apart dat er twee kampen lijken te zijn bij de WOO 3.0 een met te hoge uitslagen andere met lagere uitslagen...
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #543 September 12, 2018, 15:45:14
edit2Rapporteer  
Ik gebruik een hackintosh voor de woovieeditor, dat werkt wel maar soms niet helemaal vlekkeloos. Nu deed me monitor het niet, dan is het wel lastig op zo'n klein schermpje van telefoon of tablet via teamviewer. Hierdoor kon ik de sprongen buiten beeld er haast niet uit filteren.


http://youtu.be/kzQZKVBNDIU
bredo

Berichten: 593
Antwoord #544 September 12, 2018, 19:44:20
edit2Rapporteer  
Ik gebruik een hackintosh voor de woovieeditor, dat werkt wel maar soms niet helemaal vlekkeloos. Nu deed me monitor het niet, dan is het wel lastig op zo'n klein schermpje van telefoon of tablet via teamviewer. Hierdoor kon ik de sprongen buiten beeld er haast niet uit filteren.

http://youtu.be/kzQZKVBNDIU



alsi k joi filmpje zie heb ik het idee dat ik zeker 20 meter spring...ofwel een hoge sprong ziet er veel lager uit!...
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #545 September 12, 2018, 21:49:19
edit2Rapporteer  
Gefeliciteerd, als je deze bekijkt spring je denk ik wel 30 meter of niet ? En als je het nu even op 4k bekijkt tik je dan ook de 40 aan ?


http://www.youtube.com/watch?v=GPcGkUiZ910
bredo

Berichten: 593
Antwoord #546 September 12, 2018, 23:08:32
edit2Rapporteer  
Gefeliciteerd, als je deze bekijkt spring je denk ik wel 30 meter of niet ? En als je het nu even op 4k bekijkt tik je dan ook de 40 aan ?

http://www.youtube.com/watch?v=GPcGkUiZ910


jij snap iets niet geloof ik...
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #547 September 12, 2018, 23:09:32
edit2Rapporteer  
Wat niet dan ?
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #548 September 13, 2018, 08:54:04
edit2Rapporteer  
@Local ben het wel met bredo eens. De sprongen uit je eerste filmpje in combo met de data overlay lijken soms vreemd. Met andere woorden je sprongen lijken lager dan wat er in de data overlay aangegeven word. Sprong van 1,5m (op zicht) geeft 2,7m aan terwijl het er op lijkt dat je niet over je eigen lichaamslengte springt.
isomis

Berichten: 205
Antwoord #549 September 15, 2018, 10:32:28
edit2Rapporteer  
Ik moet wel zeggen die Maarten springt er echt iedereen dik uit. Je voelt je echt klein op wijk aan zee met die gast :-)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.