Bestaat Xensr nog?

stefanie

Geen avatar

Berichten: 9
Juni 15, 2018, 17:52:17
edit2Rapporteer  
Weet iemand of Xensr nog bestaat?

Een poos geleden mijn Xensr naar hun opgestuurd voor reparatie.
Was niet meer te repareren en ik zou een nieuwe opgestuurd krijgen.
Maar die nieuwe batch is er nooit meer gekomen, helaas.
Geld terug krijgen is me niet gelukt en nu zijn ze ook niet meer te contacten.
Hun website bestaat nog maar hun contact gegevens zijn eraf gehaald.
Facebook pagina is offline gehaald en op hun mail wordt niet meer gereageerd.

Is er iemand die weet of dit bedrijf nog bestaat?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Juni 19, 2018, 12:25:32
edit2Rapporteer  
Hoi Stefanie,

Ik heb ook even gezocht en kan zo ook niets vinden… dat is wel erg apart te noemen.

Je zou Gillion van Fluid kites kunnen contacten, die deed de distributie van Xensr in Nederland. Echter zou ik van hem niet te veel verwachten aangezien het met zijn kitemerken in het verleden ook wel eens anders is gelopen dan gewenst is/was…

Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 Juni 19, 2018, 13:56:31
edit2Rapporteer  
Echter zou ik van hem niet te veel verwachten aangezien het met zijn kitemerken in het verleden ook wel eens anders is gelopen dan gewenst is/was…



Wat dan??
Repete

Berichten: 123
Antwoord #3 Juni 19, 2018, 19:06:56
edit2Rapporteer  
Sommige moderators zijn niet zo objectief, jammer....
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Juni 19, 2018, 21:54:44
edit2Rapporteer  
Sommige moderators zijn niet zo objectief, jammer....

Er is verschil tussen een feitelijke constatering en een mening.
Marc geeft hier het eerste. Dus wat bedoel je dan met je opmerking over objectiviteit?

@ Ed: 3E kiteboarding, zegt je dat wat?
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #5 Juni 20, 2018, 07:34:57
edit2Rapporteer  
Ik moest het even opzoeken, maar ja.. Wat een grap.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #6 Juni 20, 2018, 08:38:49
edit2Rapporteer  
Toch maakt xsenr het nog bonter door compleet van de aardbodem te verdwijnen.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #7 Juni 20, 2018, 10:00:01
edit2Rapporteer  
Hey Guys,

Ik zie dat het tijdperk Gilion zwart maken nog niet is afgelopen.

Om te beginnen OT:
Jullie verwijten mij dat ik iemand niet kan helpen voor een merk dat niet van mij is. Het klopt dat ik voor xensr distributie deed + teamrider was. Als je had opgelet dan had je ook gezien dat ik d.m.v een zeer uitgereide verklaring de stekker uit de samenwerking met xensr heb getrokken.

Ik sta 1000% achter mijn merken / product / dienst. Dat kon ik niet zeggen over het Xensr product en daarom ben ik ook relatief snel gestopt met het geheel. Als je mij echt kende wist je ook dat ik mijn eigen xensrs meermaals aan riders heb verzonden omdat het allemaal veels te lang duurde vanuit het bedrijf zelf.

Ik kan je ook vertellen dat ze mij en andere nog wel een getal met minimaal 5 cijfers schuldig zijn Wink
Dus als je ze kan vinden laat het even weten!

Dat gezegd hebbende vind ik het werkelijk schandalig hoe jullie mij proberen zwart te maken.

Allereerst heb ik mede door jullie zwartmakerij + ernstige privé omstandigheden mijn eerste merk (3e kiteboarding) moeten stoppen. Dit merk was zeer succesvol buiten de landgrenzen en heeft meer invloed gehad dan jullie ooit zullen toegeven.  Wij waren de 1e die voordelig boards op de markt zetten t.o.v de zeer dure boards toen der tijd. Kijk nu eens naar de hoeveelheid betaalbare merken.
Daarnaast is de producent die ik persoonlijk heb aangeschreven om boards te gaan produceren nu de allergrootste boardproducent met "A-merken" als hun klanten.

En dan terug naar het heden.
Zoek ook maar 1 negatieve ervaring op met Nederland-kite, Nederland-kitetravel of Fluid kiteboarding of zelfs mijn eigen merk Gilion Fluidkiteboarding in de afgelopen 3-4-5 jaar dat ga je namelijk niet vinden.
Dit zijn mijn merken waar ik hard voor heb gewerkt en hard voor zal werken. Zonder ooit ook maar 1 euro te hebben geleend heb ik toch echt wel mooie dingen neergezet.

Je kan privé wat tegen mij hebben dat is je goed recht. We hoeven geen vriendjes te zijn. Maar dit gaat echt te ver.



Zeger

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #8 Juni 20, 2018, 10:30:16
edit2Rapporteer  
Ik moest het even opzoeken, maar ja.. Wat een grap.
Sommige moderators zijn niet zo objectief, jammer....

Er is verschil tussen een feitelijke constatering en een mening.
Marc geeft hier het eerste. Dus wat bedoel je dan met je opmerking over objectiviteit?

@ Ed: 3E kiteboarding, zegt je dat wat?

Iets is objectief als het los staat van de mening van Marc in deze. De mening van Marc is dat het niet van Gilion te verwachten is dat hij iets kan doen en dat dat te relateren is aan het merk Fluid. Mijn mening daarentegen is dat Gilion goede service levert en juist altijd zijn woord nakomt (en met mij vele andere overigens).

Erg amateuristisch van moderators om op deze manier te reageren. Dat kitehigh leeg loopt hoef je niet op andere af te reageren.

Ren

Berichten: 29
Antwoord #9 Juni 20, 2018, 13:54:34
edit2Rapporteer  
Heren, Heren, Stefanie stelt een vraag en vervolgens gaan jullie een beetje zitten kibbelen als een stel ouwe wijven.

Als jullie geen fatsoenlijk antwoord kunnen of willen geven ga dan ergens anders jullie vetes uitvechten.  ThumpDown
isomis

Berichten: 205
Antwoord #10 Juni 20, 2018, 16:02:56
edit2Rapporteer  
Hoi Stefanie,

Ik heb ook even gezocht en kan zo ook niets vinden… dat is wel erg apart te noemen.

Je zou Gillion van Fluid kites kunnen contacten, die deed de distributie van Xensr in Nederland. Echter zou ik van hem niet te veel verwachten aangezien het met zijn kitemerken in het verleden ook wel eens anders is gelopen dan gewenst is/was…



Echt Marc, dit is niet netjes van je. Helemaal niet als modarator zo off-topic te reageren. Gillion: Wat Marc doet is gewoon een bedrijf zwart maken. Dit kan je rechtelijk aanpakken als je wilt. Is goed geregeld in NL.

Andere Modarators, leg aan Marc even uit dat zijn opmerking geen enkele toevoeging is op dit topic. Je kan niks anders verwachten van Gillion dat hij in de verdediging gaat. Hij reageert  nog best netjes.

Marc zeg gewoon sorry, dan is het opgelost.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #11 Juni 20, 2018, 17:24:53
edit2Rapporteer  
Nou nou, valt toch ook wel mee. Redelijk objectief wat hij zegt.
Ren

Berichten: 29
Antwoord #12 Juni 20, 2018, 21:07:02
edit2Rapporteer  
Denk dat je beter met je vraag naar Hanglos kunt gaan Stefanie, krijg je misschien nog een antwoord. ga je van deze zeikwijven niet krijgen.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #13 Juni 21, 2018, 09:12:46
edit2Rapporteer  
Marc zegt weer eens iets en iedereen haalt meteen de strijdbijl tevoorschijn met de hakken in het zand, kan dat na zoveel jaar nog steeds niet anders?

Xsenr is dus gewoon een scam, er tussenuit knijpen zodra het geld binnen is en dan lekker makkelijk van de aardbodem verdwijnen. Ze hebben niet eens het lef om uit te leggen wat er mis gegaan is.
isomis

Berichten: 205
Antwoord #14 Juni 21, 2018, 11:04:06
edit2Rapporteer  
Marc zegt weer eens iets en iedereen haalt meteen de strijdbijl tevoorschijn met de hakken in het zand, kan dat na zoveel jaar nog steeds niet anders?

Xsenr is dus gewoon een scam, er tussenuit knijpen zodra het geld binnen is en dan lekker makkelijk van de aardbodem verdwijnen. Ze hebben niet eens het lef om uit te leggen wat er mis gegaan is.

@Evan Gaat om deze zin die echt totaal off-topic is: Echter zou ik van hem niet te veel verwachten aangezien het met zijn kitemerken in het verleden ook wel eens anders is gelopen dan gewenst is/was…


Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #15 Juni 21, 2018, 14:08:02
edit2Rapporteer  
idd totaal overbodig. Modereer dat en alle vervolg reacties gewoon weg. Zo sneu dit, hier wordt toch niemand beter van.
stefanie

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #16 Juni 21, 2018, 18:43:41
edit2Rapporteer  
Ai, wat een oud zeer komt er naar boven....

Guillion heeft mij in het verleden al eens eerder geholpen met Xensr en ik wist van hem dat hij niet meer met ze samen werkte dus daarom heb ik hem er ook niet meer mee lastig gevallen.

Xensr is zeker niet netjes bezig.
En ik begrijp dat er hier niet iemand is die er meer van weet. Helaas.

Ron, je hebt gelijk. Hanglos was misschien een betere optie geweest, al hoewel daar waarschijnlijk ook wel weer mensen zijn die online graag hun ongenoegen spuien. Forum eigen toch?!? Wink


Nature

Berichten: 1295
Antwoord #17 Juni 23, 2018, 09:56:21
edit2Rapporteer  
Marc zegt weer eens iets en iedereen haalt meteen de strijdbijl tevoorschijn met de hakken in het zand, kan dat na zoveel jaar nog steeds niet anders?

Xsenr is dus gewoon een scam, er tussenuit knijpen zodra het geld binnen is en dan lekker makkelijk van de aardbodem verdwijnen. Ze hebben niet eens het lef om uit te leggen wat er mis gegaan is.

Right je kan zelf ook lezen dat hij mij gewoon letterlijk zwart maakt omdat hij persoonlijk iets tegen mij heeft.  I don't care moet ie lekker doen. Echter als je bullshit over mijn business schrijft dan kom ik er wel even op terug.
Als je gewoon ballen hebt schoon je het topic op.

Anyways voor de topic starter.
Dit is ongeveer het verhaal.

Xensr was echt een rising star met natuurlijk super veel potentie door de toevoging van GPS. Ook het meermaals winnen van tech awards en de multisport toepassing maakte dit toch wel een van de betere producten (in potentie).

Na een zeeeer lange aanlooptijd waarbij met investeerders en verkapte crowdfunding (pre-orders) kwam dan eindelijk de Xensr op de markt.  Dit was al erg laat en men kon ook zeker niet aan de vraag voldoen.
Nu had men ook voor distributeuren een minimum van 100 stuks dus dat is direct een mooie investering van buitenaf.

Omdat ik op dat moment een de hoogste jump van de wereld had op woo en dus ook veel potentie bood xensr mij aan om gratis een paar units op te sturen om te testen.
Deze samples deden het naar behoren en werken tot op de dag van vandaag nog altijd.
Ik heb altijd zeer nauw contact gehad via skype met het team (casey en stephan) over mijn bevindingen en zij vroegen dan ook of ik Xensrs wou gaan verkopen.  Mooi werkend product met veel potentie (echter de 100 stuks vond ik een te groot risico)

Uiteindelijk een mooie deal kunnen sluiten en gewoon kon bestellen wanneer ik het nodig had zonder minimum.

Echter bij de productie van de 2e batch ging het mis. Er zat een luchtdruk meter in de xensr waarvoor een klein gaatje in de unit zat onderop.
Zand +  gaatje +  zeewater en hoppa de garantie gevallen begonnen binnen te druppelen.

Aangezien men er tijdig bij was hebben ze de case veranderd en de garantiegevallen (langzaam maar netjes) afgehandeld.

Na een aantal stormpies had ik met 2 xensrs het wereldrecord ook te pakken. Beelden, hoogte alles klopte, 10x nagemeten door de tech afdeling. Helemaal mooi dus de eigenaar David troup  voegt mij toe op skype en belt mij persoonlijk.

Erg Amerikaans veel praatjes en best zakelijk.

Paar maanden verder en er komen weer garantiegevallen binnen.  Aangezien ik ze voor heel Europa binnen kreeg  en ze daarna doorstuurde direct naar Xensr (kosten besparing voor hun). had ik enig idee van de omvang. Een aantal konden na reparatie weer terug.

Een paar skype gesprekken verder met veel loze beloftes over levertijden en oplossingen voor de garantiegevallen begon mijn voorraad ook leeg te raken. Alle Nederlandse garantiegevallen loste ik op uit mijn eigen voorraad. Uiteraard zou ik hier weer credit voor terugkrijgen vanuit Xensr.
Helaas bleven de producten uit en zat ik zonder Xensrs (mijn voorraad) en met oplopende kosten voor de verzending van alle garantie gevallen.


Ook begon er langzaam maar zeker personeel weg te vallen.  Eerst Casey  en een aantal weken later ook Stephan.  Geen goed teken in mijn ogen.

Ik heb het geheel even aangekeken en heb besloten de stekker er uit te trekken.
Niet heel lang daarna ging het helemaal berg afwaards

Je voelt hem al aankomen dat er op den duur geen contact meer mogelijk was met de eigenaar.  Geen reactie op mails,  geen reactie op skype helemaal niks.
Tussen alle internationale distributeurs is er nog wel contact en eigenlijk hebben we allemaal hetzelfde probleem.

Geen reactie & geen producten + ons geld weg.





 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.