Kitebar Swivel: Welke kitemerk heeft de beste swivel?

wild dreamer

Berichten: 69
Maart 31, 2019, 15:59:56
edit2Rapporteer  
Voor de guru's die meerdere kitemerken hebben geprobeerd:

Momenteel heb ik tijdelijk een Ozone bar die ik aardig beu ben. Ik zat zelfs te denken aan de retedure Core Sensor 2S bar, maar misschien zijn er ook andere betere keuzes of vriendelijker geprijsde vergelijkbare keuzes, liefst met depower boven de bar, echter de focus ligt hem op de perfectste swivel mbt o.a. gehookt loopen.

Hierbij de specifieke vraag aan al onze loop GURU's, welk kitemerk/type heeft het beste swivel systeem op de bar?
kite2fly

Berichten: 234
Antwoord #1 April 01, 2019, 07:52:15
edit2Rapporteer  
Wat is je probleem dan met de Ozone bar? Over de nieuwe bar/QR hoor ik eigenlijk alleen maar goede dingen.

Als het gaat om een zelf uitdraaiende safetyline heeft alleen Duotone een goede oplossing volgens mij.

Als je aangeeft wat exact het probleem is dat je met je huidige bar hebt zul je een gerichter antwoord krijgen.
TableTopje

Berichten: 105
Antwoord #2 April 02, 2019, 18:31:12
edit2Rapporteer  
Core Sensor vind ik zelf, op de quicq-release na, echt een top bar. En qua swivel/zelf uitdraaiend systeem is het ook top. Let wel dat de splitsing van de front lijnen hoog zit, en dat niet alle kites getuned zijn op een hoge splitsing.
De Duotone clic-bar heeft ook een super systeem en daarvan kan je dacht ik wel zelf de hoogte van de splitsing bepalen.
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #3 April 03, 2019, 12:20:43
edit2Rapporteer  
Ja ik denk dat je naar de Clickbar moet kijken, ik heb zelf net nog een 2018 model North gekocht voor €400,-
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.