wereldnieuws!!!!!

Pagina's: << < (39/39)

jantjuuh:

ik geloof het verhaal van het water wel hoor wimt.
Sommige noemen het waterstof, sommige noemen het water, whats the difference?

Anyway, staat eindelijk weer windje! Op naar wijkiki beach zo.

Wimt:

Dit is een complot: ik zie nergens wind! Iemand zit te fokken met windguru!! :-)

 Hallo.
Tja, sorry

Tijdje niks van me late hore :D

Nog steeds geen auto omgevouwd.

De Rai was niks: reporters liepen er zo bij langs :p

Wel nieuws: ik heb nu een Galaxy. Dus kan nu smileys importeren (up_kitesmiley)
Wel stom nu, want dan had ik dit kunnen stoppen in het vorige bericht, misschien doe ik het alsnog (kitehigh_kitesmiley)

Echt goed nieuws: de tuinders willen ons systeem: bespaart 70% gas, overheid is hier stiekum ook mee bezig: aardgas raakt op. :X
JHL is een toonangevende tuinder. Verstookt  :-\een milioen euro per jaar. Die is dus al klant bij ons (kitehigh_kitesmiley)
Reken op 700.000 besparing per jaar. Sapi papierindu in Maastricht gaat dit per maand besparen, al het personeel wil nu hun autos laten ombouwen.

Hebben we geen tijd voor.

Tot zo ver, sorry voor tijdje geen contact.

Zaterdag Vrouwnpolder.

Wie weet waar ik de parkeerkaart kan halen voor half jaar?

Groeten alsnog, Wimmetje

ps: lees hier de waterschade smoesjes van Samsung
 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=105666


Laatste nieuws: stichting scepsis daagde ons uit om ons verhaal te tonen.In Zwolle. Pokke end, temeer daar Frank zich dermate liet uitdagen, dat er een Mercedes vrachtauto motor die kant op moest, met daarachter gekoppeld een 450 KG zware dynamo. Dat koppelen en eerst nog ontkoppelen moest ook nog gebeuren in een paar dagen. Ook in die dagen moest die Mercedes uit 1966, volledig electronisch worden gemaakt qua ontsteking en inspuiting.

Kortom: ondanks 4 keer tot 2 uur 's nachts werken, kwam het niet af. Alle kans dus voor Stichting Scepsis. Ook een terplekke verbranden van water, verliep met een ongekende knal en ontploffing.
Meer hilarisch voer dus voor de vele technische accademischi studenten.
Maar onverwacht: de redevoering van de woordvoerder van de Stichting was niet houtsnijdend, en niet wetenschappelijk onderbouwd.

Het applaus was voor Frank. Voortaan maar wat minder goed voorbereiden dus: men is zich blijkbaar al bewust van free energy: de studenten klaagden dat dit onderwerp steeds werd vermeden. De directeur van de universiteit zou hier wat aan doen.





Pagina's: << < (39/39)