Geen PKRA Vlieland

wazzaah

Berichten: 876
Juli 27, 2010, 22:33:14
edit2Rapporteer  
Helaas komt de PKRA niet naar Nederland dit jaar  Cry
Deze tourstop zal worden vervangen door een stop in Argentinie:

The PKRA Kiteboarding World Tour announces an additional tour stop in Argentina, South America home of the first ever PKRA world freestyle, and wave champion, Martin Vari.

The event will be held at the beautiful and windy San Carlos de Bariloche Lake from November 1st – 6th 2010. San Carlos Bariloche usually known as Bariloche is situated in the foothills of the Andes, surrounded by lakes and mountains. This event will replace the Netherlands event scheduled September 8th -12th which has been cancelled due to the withdrawal of a main sponsor supporting the event.


En de reactie van t PKRA Vlieland Team:

Dankzij de last-minute terugtrekking van onze main sponsor (wegens boven budget marketing/pr uitgaves tijdens het Oranje Zuid-Africa avontuur) hebben wij geen andere keuze dan het Vlieland PKRA event voor dit jaar te annuleren. Het is te laat om het ontstaande tekort aan te vullen.

Wij zijn erg teleurgesteld.

Hierbij bedanken wij iedereen die zich heeft ingezet om dit evenement mogelijk te maken in Nederland.

Hopelijk lukt het volgend jaar.

Team PKRA Vlieland
-MAARTEN-

Berichten: 170
Antwoord #1 Juli 27, 2010, 22:41:51
edit2Rapporteer  
Dat is balen!  Angry Had me d'r zo op verheugd!
Omdat een *%^$@* sponsor zich terug trekt kan zo'n mooi event niet doorgaan...
 
gnijzink

Berichten: 341
Antwoord #2 Juli 27, 2010, 22:43:53
edit2Rapporteer  
 Sad Sad Sad
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #3 Juli 27, 2010, 23:01:05
edit2Rapporteer  
Dat is flink balen want ik had er naar toe gegaan  Undecided
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #4 Juli 27, 2010, 23:22:24
edit2Rapporteer  
Jammer, had leuk geweest om die gasten bij NW7 te zien ploeteren. Het had natuurlijk ook windkracht nul kunnen wezen, want echt wind zeker is NL niet.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #5 Juli 28, 2010, 00:04:00
edit2Rapporteer  
Dat hing al langer in de lucht en had daarom ook om info gevraagd....
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=38150.0
Merkwaardig dat ze nu pas met deze info naar buiten komen.
Wel erg jammer natuurlijk
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #6 Juli 28, 2010, 01:22:23
edit2Rapporteer  
Sheeit,
ik had n huisje gereserveerd.
Ook lullig voor de mensen op Vlieland e o die er zo hard aan hebben gewerkt.
Dus een sponsor kan er onderuit komen als hij ergens anders teveel aan gespendeerd heeft...Bavaria?
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #7 Juli 28, 2010, 07:44:22
edit2Rapporteer  
ja, echt jammer.
wou er ook heen.

Walt0r

Berichten: 541
Antwoord #8 Juli 28, 2010, 09:31:24
edit2Rapporteer  
SadSadSad bomber, dan maar mijn prive-pkra houden op het eiland....
bikiniisuit
Gast
Antwoord #9 Juli 28, 2010, 12:31:27
edit2Rapporteer  
loop maar 1jr en 8 mnd mee, maar wat iedereen meteen ziet in onze jonge sport is dat r amper professionele kitesurf organisaties zijn. PKRA niet en die andere (naam ben ik ff kwijt) ook niet, anders hoeven ze niet zo vaak te cancellen. Deze organisaties zijn wel pretentieus, "world kite tour organisations", en dan nog ergens t woord "domination" ertussen, maar echt plannen/fatsoenlijk marketing beleid. Nee, daarvoor mogen ze bij ons wel kaas komen eten. Vorig jr Brazilie: paar dagen van tevoren alles cancellen terwijl alle toprijders er zaten. sorry maar t zijn n stelletje knuppels bij elkaar

gelukkig zijn erl kitesurf orgisaties met WEL prof beleid:
1. NKV !!!!! (als je nu nog geen lid bent, oooooooooh)
2. KB4girls. K. Boese deed marketing op Universitair nivo. Check haar verslagen van de afgelopen 8 jaren, wat ze doet bij geen wind, niet genoeg participanten, sponsors te kort etcetera….
(NKV: doe mij een lol en ga niet die world dominated organisations erkennen, laat ze eerst maar uit de poep luiers komen en pas je buitenland beleid daarop aan. ik hou jullie in de gaten
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #10 Juli 28, 2010, 15:48:05
edit2Rapporteer  
bikiniisuit, als bestuurslid van de NKV ben ik erg blij met je compliment, wel wil ik even kwijt dat dit niet de schuld is van de PKRA. De PKRA organiseert namelijk de tourstops niet. Het is gewoon zo dat plaatselijke organisaties geld moeten betalen aan de PKRA  waarna de PKRA kiest dat er een tourstop komt in dat land. Als een plaatselijke organisatie ineens op het laatste moment dat geld niet kan rond krijgen ligt dit dus niet aan de PKRA maar aan hun eigen (in dit geval de sponsor).

Wel kan je jezelf uiteraard afvragen of het bedrag wat de PKRA wilt voor een tourstop niet gewoon te veel is in deze crisistijd.

Wat ik gewoon niet snap is dat de meeste landen het voor elkaar krijgen maar Nederland waar de nr1 en 2 vandaan komen het niet voor elkaar krijgt. Marketing technisch is een Wereldkampioen en Vice wereldkampioen in een sport toch wel interessant zou je denken.

Sebas

Berichten: 65
Antwoord #11 Juli 28, 2010, 20:24:02
edit2Rapporteer  
Ja, verbaas ik me ook over Reflex.
We hebben niet alleen de wereldkampioen en vice wereldkampioen
We hebben ook de grootste dichtheid aan kitesurfers
Ook in absolute getallenheeft Nl een van de meeste kitesurfers een het getal van 20.000 te hebben gehoord)
Daarnaast hebben we een oerhollands kitemerk als Gaastra uit Sneek.

Dat Nl nog niet tot Mekka van het kitesurfen is uitgeroepen is mij een raadsel.Toen Kevin kampioen werd, is er nauwelijks aandacht aan besteed. NOS sport liet bijv afweten.
Marketing technisch is het interessant als de NKV wat cijfers hard gaat maken zodat marketeers geld gaan zien in kitesurfen. Als het klopt dat Nl 20.000 kitesurfers telt en kitesurfen de snelst groeiende sport is, dan zou je zeggen dat er een doelgroep is dat niet bediend wordt. Een gat in de markt voor elke ambitieuze zakenman.

Misschien zouden we Oranjegekte moeten aanwakkeren. Waarom draait Lenten geen loops op 15 meter hoogte met windkracht 8 met een oranje kite. Aron Hadlow heeft de Engelse vlag op de achterkant van zn bord. Is het niet iets voor The Duchies in de PKRA om met een oranje board te gaan varen, wil ik wel mn pletterplet opzetten volgend jaar in Vlieland. Gaan we in onze wetsuits meehossen in het Holland Heineken House.
Sebas

Berichten: 65
Antwoord #12 Juli 28, 2010, 20:40:18
edit2Rapporteer  
Nu ik hier eigenlijk over nadenk en ik toch geen reet te doen heb...

Doet de NKV aan pr
Bijvoorbeeld richting de sportzenders, persberichtje uitsturen als er een Nl wint.

Misschien weet gewoon helemaal niemand buiten de community om dat Nl voorop loopt als het om kitesurfen gaat. En wij ons maar lekker verbazen met elkaar binnen de wereld die Kitehigh en Hanglos heet. Zo komt een vet event als de PKRA in Nl nooit van de grond en loopt een kitesurfdwerg als Hua Hin in Thailand ermee weg.

Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #13 Juli 28, 2010, 21:20:16
edit2Rapporteer  
De NKV heeft een speciale communicatie afdeling die ervoor zorgt dat de kitesport positief in beeld komt via de diverse media. Jammer genoeg laten de echte tv zenders het nog afweten maar dat zal niet lang meer duren.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #14 Juli 28, 2010, 21:52:00
edit2Rapporteer  
Dit is echt jammer zeg, ik had al een weekendje camperen in gedachte op Vlieland.
Misschien dat ik alsnog ga Grin

Hopelijk volgend jaar dan, alhoewel dat nu een beetje een dooddoener is...
bikiniisuit
Gast
Antwoord #15 Juli 29, 2010, 13:08:09
edit2Rapporteer  
NKV heeft n commerciële marketing afdeling nodig geheel selfsupporting. Iemand die zaken en events binnenhaalt, volwaardige gesprekspartner is voor X,.bij welke bedrijven je de agenda moet herkennen van de persoon die tegenover je zit. ff marketing vervangen, website r ook uit, scheelt weer in kstn: kan allemaal op facebook. Kost 3 seconden om een groep op te zetten en je hebt contact met je achterban. Ierse kitesurf vereniging doet t allang. Das weer wat anders dan hebben we je goede adres? of o ja je mot nog contributie betalen. Jonge ambitieuze lefgozers met marketing achtergrond Academisch nivo, 3 jaar kite ervaring, vrijheid om leuke deals te sluiten en je salaris afhankelijk van je inzet, minimum bedrag gegarandeerd, je sollicitatie brief is een ondernemingsplan.

PKRA
Iemand heeft ergens gewoonweg niet de juiste prioriteiten gesteld..We hebben alle toppers in huis ennuh heeft iemand die ge@, jeez  kan dat ook nog? ja! dit heet neKwerken. ze hadden een prachtige show kunnen geven, L10 allang erelid van mijn club of mss is ie dat al van Barcelona, sjongejongejonge, hier zakt me bikini van af
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #16 Juli 29, 2010, 21:21:43
edit2Rapporteer  
100miljoenmiljard en een cola
Sebas

Berichten: 65
Antwoord #17 Juli 29, 2010, 22:19:47
edit2Rapporteer  
Reflex, weet jij iets wat de rest niet weet???
Is er iets van een geheim pr plan waarmee we de media gaan veroveren.

Over de NKV. Ik ben lid en zal ook lid blijven. Puur alleen al om de lobby.
Maarrrr, de communicatie afdeling is volgens mij slechts reactief in zijn persbeleid. Als er gezeik is over de sport (ongeluk ofzo) zal er wel een woordvoerder zijn bij de NKV. Gelukkig maar. Maar pro actief vind ik de successen mager. Stuurt er bijvoorbeeld iemand van de NKV een goed persbericht naar het ANP als de Duchies de eerste en de tweede plaats pakken. Wie van NKV belt alle sportjournalisten om hun het succes van Nl onder hun neus te schuiven.

De sport is nog steeds groeiende. HOe groot is onze sport nu eigenlijk? Volgens mij zijn die cijfers hartstikke lekker voor marketeers, journalisten en potentiele sponsors. Kan de NKV dit in kaart brengen?
bikiniisuit
Gast
Antwoord #18 Juli 30, 2010, 10:53:19
edit2Rapporteer  
zit je in een groep bij fbook dan kun je de groep ook aanmelden bij andere interessante kite groepen. De Ierse kitesurf vereniging of die van Florida, Venezuela. Is ook xtra service voor  leden. Ook in t belang van kitesurfd NL naar de pers toe kun je zeggen we hebben x betalende leden en we hebben y aangesloten leden (pas je statuten aan). De y leden zijn natuurlijk de fbook leden (nix illegaal aan). Dit kost nix en je krijgt in 1 keer meer volume, meer aanzien, interessanter voor sponsors, dus …
…………………..M E E R  G E L D…………….. werkt t zo simpel: JA! brutaalsten hebben de halve wereld.

O ja, en zoek je mensen die je fbook levend houden, kijk gewoon op de fpagina's, op dit moment verveelt Shannon zich rot. Luistert, benaderen kost niks. Op mijn pagina zitten r jonge marketing gasten, hun fotos daar word ik echt heel stil, hongerig, inspirerend van.

Vb: toby brauer van kiteforum. heeft stiekum alle (meiden en) kitesurfers uitnodigingen gestuurd voor zn fpagina. Marketing gaat over contact houden met je doelgroep tegen 0 kosten, professionals inzetten voor targets (n echte prof verdient zich eruit), L10, Langerees, Yri benaderen voor NKV doeleinden = artikel 1 vd statuten. Kite helden worden geen 2e, spelen geen vuil spel, zijn GEWOON GOED zooooo benaderbaar en spelen met NKV win-win. Hou Belgie met zn debiele wetgeving buiten de deur en focus op marketing. Deze man: Rick Lossi, weet meer over veiligheid+kiten dan 300 in Belgie patat-etende burgemeesters &juristen.

@Morres als jij elke ochtend naar leuke fototjes van Jalou kan kijken, je goed uitgelegd krijgt hoe goed je verzekerd bent, zichtbaar voor jou gemaakt wordt via fbook dat r veiligheidstips gepost worden + kiters n vaarbewijs, je elk moment je lidmaatschap kunt opzeggen (geen geld terug), leuke events komen, je van NKV gouden punten kunt krijgen (voor IKO  betaal je je scheel, lkker he), wil ik nog wel zien of jij geen lid wilt worden Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.