Mee draaiende inserts

kite4ever

Maart 11, 2006, 21:58:11
edit2Rapporteer  
Ik weet dat er al over gesproken is, maar toch even een aantal vragen. Ik heb geen ervaring met dit soort dingen.

De twee inserts van m'n handle draaien denk ik mee. Kan het niet goed zien omdat ze onder de handle zitten. Ik weet dat je ze uit kan boren en dan met epoxy ofzo weer vast kan zetten.
Hoe breed is zo'n insert en kun je ook een goede industrie componenten lijm gebruiken. Er zijn zeer goede lijmen te krijgen en denk ik ook in kleinere hoeveelheden. Heb geen zin om een liter epoxy aan te gaan schaffen om vervolgens nog geen 10de te gebruiken

Bvd,

Frank
Psychotic

Antwoord #1 Maart 11, 2006, 22:55:30
edit2Rapporteer  
pox is ook in een 300 grams set te krijgen (200 hars en 100 harder) of ga eens bij een jachtbouwer in de buurt langs, die hebben vast nog een restje op de plank staan. Weet je zeker dat je schuim neit aangetast word
martinK
Gast
Antwoord #2 Maart 12, 2006, 03:20:10
edit2Rapporteer  
Ik weet dat er al over gesproken is, maar toch even een aantal vragen. Ik heb geen ervaring met dit soort dingen.

De twee inserts van m'n handle draaien denk ik mee. Kan het niet goed zien omdat ze onder de handle zitten. Ik weet dat je ze uit kan boren en dan met epoxy ofzo weer vast kan zetten.
Hoe breed is zo'n insert en kun je ook een goede industrie componenten lijm gebruiken. Er zijn zeer goede lijmen te krijgen en denk ik ook in kleinere hoeveelheden. Heb geen zin om een liter epoxy aan te gaan schaffen om vervolgens nog geen 10de te gebruiken

Bvd,

Frank

Bij de bouwmarkten heb je ook epoxy spuiten . Voor 7 euro dacht ik.
Fré

Antwoord #3 Maart 13, 2006, 17:25:41
edit2Rapporteer  
Epoxy-Tubejes met 2 componenten... een sauciske van de twee, goed mengen, stevigheid van de lijm is iets steviger dan bisonkit of patex en stevigheid is gewoonweg super!
vliegertje666
Gast
Antwoord #4 Maart 13, 2006, 17:26:00
edit2Rapporteer  
Bedankt, ik zal eens bij de bouwmarkt gaan kijken.