CHRIZZZZ

|
springen vast wel, tricks dan ook wel  .....
|
|
|
TtHoM@s

|
hoogte lopen ik ben bang van niet ik denk dat je geen grip heb haha tricks... een one knee'er 
|
|
|
VincentC

|
MAar denk je dat hij beweegelijk genoeg is en dat je er hard genoeg mee kan aankanten om hoogte mee te lopen?
|
|
|
snip

|
ik denk dat het met 2 vinnetjes best kans van slagen heeft:P
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
vinnetjes werken volgens mij nooit!!!  als je met je kite board vaart is je rail je vin (als het ware) je kan m denk ik niet kanten zoals 'n kite board.en heb je dus n grote vin nodig zoals 'n windsurfer!!!anders kun je volgens mij geen hoogte lopen!!! down wind lijkt het me best leuk! engeland here we come!!! 
|
|
|
patricks

|
Lijkt me wel geinig op het water. (grinnik_kitesmiley) Heb het al een keer geprobeert achter me kite aan. Niet in het water maar door het weiland  
|
|
|
D.D

|
Haha tussen de golven golf rijden ermee  Hoogte houden en lopen lukt niet denk ik
|
|
|
Bazaki Louis
Gast
|
Al heel vaak gedaan eerder, tis erg leuk hoor ! Alleen hoogte lopen lukt echt niet, zelf wilde ik nog eens experimenteren met 1 grote surfvin in het midden, dan moet het wel lukken. Je kan trouwens ook op je kiteboardje varen met je knieen of gewoon op je ass zitten. met een beetje handigheid kan je dan wel hoogte lopen. Als je zo'n ding koopt en er een grote vin onder zet, en je kan hoogte lopen moet je dat even posten als je wil. Want het lijkt mij ook nog steeds erg grappig 
|
|
|
Geronimo79

|
heheh kewl.. Straks gaan we nog proberen barefoot te kiten, zou toch eigenlijk wel mogelijk moeten zijn.
|
|
|
Bazaki Louis
Gast
|
Ik heb idd wel eens een kitefilmpje gezien van een gast die zijn boardje uit doet en zo'n 10m keihard planeert op zijn blote voeten met een dikke spray erbij (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
paulusdekitekabouter
Gast
|
Tijdje teug met weinig wind geprobeerd, was niet echt een sussces, zaten ook geen finnen onder. We hebben ook een 6'' surfboard geprobeerd dat was echt tien keer beter. Met knee board niet genoeg laterale weerstand, omdat er geen finnen onder zaten. Dus niet hoogte lopen. Downwind konden we nog wel wat spins doen, kneeboard spint nl, om z'n as.
|
|
|
Gj

|
denk dat het ook erg pijnlijk is voor je knieen als je gaat springen.. of al die gofljes..
|
|
|
nik
Gast
|
handle pass gaat erg makkelijk met knee board . als je het achter een boot ook kan
|
|
|
Silver Surfer

|
Ze zijn er ook met aan weerszijde een vinnetje dat je in en uit kunt klappen. Dan moet het beter gaan. Maar achter de boot kun je ook uitscheren, dus lekker proberen.
|
|
|
Jolien.

|
je knieën gaan er volgensmij aan als je het vaak gebruikt!!
|
|
|
|
® € M © 0

|
niet naar die mensen toe gaan zijn oplichters.
|
|
|
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
|
waarom dan precies? wil je hierover wat meer informatie geven? dit helpt iedereen op dit forum 
|
|
|
Wouter

|
ik heb er ook ooit aan zitten denken maar dan idd puur om er downwinders mee te doen. Iemand ervaring? Springen moet je er niet mee doe plankie breekt op zeker.
|
|
|
achuhuwab=Turks voor ui
Gast
|
Niks van gemerkt.
|
|
|
Stanley

|
Lekkere losse opmerking Zeker concurent Ben zelf wel geweest aardige relaxte gast Zijn toch verschillende mensen die ik ken prima geholpen
|
|
|
Wouter

|
ik ging er vroeger best wel vaak langs. Inmiddels ben ik dan misschien collega/branchegenoot van hem maar ik heb altijd prima met deze winkel zaken gedaan in het verleden.
|
|
|
BenM

|
Ik heb gekite met mijn kneeboard. Hoogte lopen lukt niet. Ik heb dan nog een model zonder scherpe rail. Het is wel heel leuk en je kunt wel goed sturen maar niet zoals een kiteboard. Het is eigenlijk een amfibivoertuig want je kan er wel gewoon mee het strand op. Zo kon ik met Zuidwest heel goed bij Scheveningen door de branding boarden en gewoon over het strand om de strekdammen heen en weer verder. Maar ja, wel terug lopen. Maar het is zeker de moeite waard om te proberen. En je kunt hem natuurlijk ook goed gebruiken op de kabelskibaan en achter de boot. Doen, zou ik zeggen. Echt grappig. Ben.
|
|
|