Baksteen

|
Ik zal morgen afwachten en hopelijk kan ik vrijdag ook  . Zaterdag en zondag zijn dan voor de ervaren mensen  .
|
|
|
|
|
HaPe
Teamlid

Logs: 84 | 110 uur
|
Windvoorspelling ziet er niet zo goed meer uit voor vandaag. Maar ff aankijken of ik nog ga
|
|
|
Baksteen

|
Nee zeg dat wel HaPe! Op Windfinder 10 knopen? Dat is echt weinig. Balen zeg.
|
|
|
|
|
Baksteen

|
Zou het morgen ook veilig zijn voor een beginner van 66 kilo en een 6 meter Airush DNA? Vorig seizoen kon ik hoogtelopen en goed heen en weer varen...Wilde op Mirns gaan varen.
|
|
|
HaPe
Teamlid

Logs: 84 | 110 uur
|
Moet prima te doen zijn, maar je moet het zelf ook vertrouwen. Hoop dat ik morgen ook een beetje op tijd klaar ben met werken, dan ga ik ook nog ff
|
|
|
Baksteen

|
Dank je wel Hape! Jij morgen hopelijk heel erg veel plezier. Ik heb denk ik pech, ben vandaag ookal 260 kilometer voor niets gereden. Er was namelijk niet / nauwelijks wind. En heb drie uur gewacht maar niks. Toen ben ik maar naar huis gegaan.
Voorspellingen voor morgen: WIND: ZUIDWESTELIJK. LANDINWAARTS 8-12 KN, TOENEMEND NAAR 15-20 KN, AAN HET EINDE VAN DE MIDDAG WEER AFNEMEND NAAR 8-12 KN. IN DE WESTELIJKE PROVINCIES 15-20 KN, VLAK AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 20-25 KN, IN DE AVOND AFNEMEND NAAR 12-18 KN. UITSCHIETERS LANDINWAARTS ROND 30 KN, LANGS DE KUST ROND 35 KN.
Veel te harde uitschieters dus en te hard. Snik.
|
|
|
|
|
Henning

|
Vandaag een tot sessie gehad; Iedereen zat bij moeders, dus ruimte!
Allen toen ik rond 13.30 het water op ging werd er iemand, vermoedelijk een duitje lesser (rood hesje etc.), door een man of 6 op een brancard / surfplank uit het water afgevoerd. 15 min later hoorde ik de sirenes van de Ambu.
Weet iemand hiervan meer?
|
|
|
|
|
tgroot

|
Iemand morgenvroeg uur of 11 mirns?
|
|
|
|
|
|
|
peter.

|
ik kom morgen mischien ook nog effe langs uurtje of 12
|
|
|
arjan1975
Geen avatar
|
Als het morgen met het werk lukt ben ik er ook aan het eind van de morgen. Wordt m'n debuut op Mirns ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KappuhH
Moderator

|