Groningen wil kiten!

Airlust

Berichten: 406
Antwoord #50 December 01, 2005, 22:38:50
edit2Rapporteer  
Dank u  (cry_kitesmiley) dank u
Dat had ik nodig :Smiley

IK GA VOLGENDE WEEK KKKKKKITEN ListenToMe Joepie YeSS ThumpsUp
steven @ stage
Gast
Antwoord #51 December 01, 2005, 23:18:27
edit2Rapporteer  
trouwens waarom verkoopt half kitend groningen zijn auto of andere vervoersmiddelen....wat moet de rest van nederland wel niet denken... die arme sloebers in Noordnederland. of is het een milieuvriendelijk trend die ik nu mis.  (tong_kitesmiley) Ik neem vandaag de kite ipv de auto.

Shiphol (grinnik_kitesmiley)
kikisantema
Gast
Antwoord #52 December 02, 2005, 01:14:30
edit2Rapporteer  
Ik zou graag eens bij jullie kijken en ervaringenuitwisselen (van jullie dan, ik heb geen ervaring)
Kiten jullie winter door? Ik woon ook in Groningen..
Groetjes Katrien
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #53 December 02, 2005, 06:09:57
edit2Rapporteer  
ik woon in aduard, en jah als ik de kans krijg ga ik zeker door  (grinnik_kitesmiley)
gr jurrien ThumpsUp
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #54 December 02, 2005, 06:26:20
edit2Rapporteer  
nog iemand tijd/(zin) om zaterdag te kiten  Joepie het staat oranje op weer.nl YeSS YeSS
Airlust

Berichten: 406
Antwoord #55 December 02, 2005, 15:25:55
edit2Rapporteer  
Ja ik probeer t ook maar ik kan zaterdag weer niet  ThumpDown
Volgende week wel ThumpsUp

@kikisantema, ik kite vaak bij Workum of Mirns. Kuper ook maar is ook vaak bij t zuidlaardermeer, dat is wel wat dichter bij. Maar is niet echt voor beginners.
Normaal word er door Piede en Steven en denk ik Morrow op Lauwersmeer gekite en ik volgend jaar.
Maar als je wat wil zien nu in deze tijd moet je toch in t weekend bij Workum zijn, Daar word tot nu toe t meeste gekite.
Taco.

Berichten: 629
Antwoord #56 December 02, 2005, 15:55:35
edit2Rapporteer  
airlust bikkel, ga je gewoon door deze winter? kiten is volgens mij tot 7 graden nog te doen (wel retekoude handen?) maar dat omkleden lijkt me zooooo koud! Als het deze winter wat zachte dagen worden , ga ik misschien nog kiten, maar zoals het nu lijkt zit mijn seizoen erop....of toch nog even een droogpak scoren?
steven @ stage
Gast
Antwoord #57 December 02, 2005, 17:26:02
edit2Rapporteer  
mijn seizoen zit er wel op voor 2005, vanaf april weer denk ik.
tja je kunt wel een drogpak aanschaffen, maar dan zit je nog steeds met koude handen.. en omkleden, ahoewel je dan niet nat bent, dat scheelt een hoop.

nee, even een paar snowkite sessies in duitsland en frankrijk en dan weer wachten op de lente.
ik wens je veel succes bruin! loser laat even weten hoe die was? hahaha vorige keer had ik het al steen koud en zat jij ng met blote handen..

greetings!
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #58 December 02, 2005, 18:31:12
edit2Rapporteer  
airlust bikkel, ga je gewoon door deze winter? kiten is volgens mij tot 7 graden nog te doen (wel retekoude handen?) maar dat omkleden lijkt me zooooo koud! Als het deze winter wat zachte dagen worden , ga ik misschien nog kiten, maar zoals het nu lijkt zit mijn seizoen erop....of toch nog even een droogpak scoren?

het ijs moet ook gebroken worden :P:P:P
piede

Berichten: 1689
Antwoord #59 December 02, 2005, 18:43:27
edit2Rapporteer  
Maart is mijn maat! Aangezien we in dit gekke landje half november nog heerlijk hebben kunnen kiten, zal de temperatuur ook wel weer vroeg gaan stijgen!

En dat is mijn voorspelling! (mede mogelijk gemaakt door PP)
Airlust

Berichten: 406
Antwoord #60 December 02, 2005, 19:18:04
edit2Rapporteer  
@steven ik en Kuper zullen wel verslag doen van de poolexpeditie.
Hummm, ik moet nog wel andere schoenen denk ik. Ik heb nu nog van die lage. (hangloose_kitesmiley)

@kuper op wat voor dagen kan jij volgende week?
jaapd

Berichten: 609
Antwoord #61 December 02, 2005, 19:29:55
edit2Rapporteer  
Ik hoop op een voorjaar als afgelopen jaar: snowkiten en 2 weken later tegen de 20 graden...

Maar ondertussen is het nu buiten maar net boven 0 en vraag ik me af waar ik morgen heen moet. Zuidlaardermeer, Mirns?
Airlust

Berichten: 406
Antwoord #62 December 02, 2005, 19:54:41
edit2Rapporteer  
Ik zou maar naar Zuidlaardermeer toe gaan, of je kiest voor 22 knopen (tong_kitesmiley)
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #63 December 02, 2005, 22:03:37
edit2Rapporteer  
Ik hoop op een voorjaar als afgelopen jaar: snowkiten en 2 weken later tegen de 20 graden...

Maar ondertussen is het nu buiten maar net boven 0 en vraag ik me af waar ik morgen heen moet. Zuidlaardermeer, Mirns?
jaap zou ik met je mee kunnen als je gaat?? kheb alleen nog maar een 10 men 14 is pleite



@airlust: ik kan vrijdagmiddag vanaf half 2, dinsdag weet ik vanmiddag (autorijles) en zaterdag hele dag, verder weet ik het nog niet (angry_kitesmiley)
Taco.

Berichten: 629
Antwoord #64 December 02, 2005, 23:19:57
edit2Rapporteer  
@ airlustige bruin, ik had ook altijd van die lage schoentjes, en sinds dit jaar hoge schoentjes. Dat scheelt echt heeeeel veel qua kou. Het water loopt er namelijk niet meer in en uit, je houdt zelfs een tijdje droge voeten als ze goed zitten en je het water in loopt. Errug aan te bevelen in deze omstandigheden.

@steven, volgens mij had jij zelfs een gat in je pak of niet? das helemaal gekkenwerk.  (geschokt_kitesmiley)

 ListenToMe En waar in NOORD DUITSLAND kun je nou snowkiten??????
jaapd

Berichten: 609
Antwoord #65 December 02, 2005, 23:23:32
edit2Rapporteer  
Zaterdag Zuidlaardermeer.

Kan ik mooi mijn nieuwe droogpak testen.

@kuper: meerijden kan, pm gestuurd
piede

Berichten: 1689
Antwoord #66 December 03, 2005, 03:28:57
edit2Rapporteer  
Hee jurrien, laat je je kite nog repareren?? Moet je doen man, is best mogelijk denk ik. Ik zat laatst op een site, www.kiterepair.nl en dan kun je je kite zo opsturen, kijken zij wel wat het gaat kosten en of het uberhaupt mogelijk is.

Kan je een hoop geld besparen, tenzij je een andere kite wilt en toch al zat was van de gaastra (wat wel begrijpelijk is met zo'n merk.. )

Dus jullie gaan sowieso naar het zuidlaardermeer morgen? Hoe laat? Misschien dat ik er op mijn flitsende limegreen tweewieler nog ff langskom dan.

Greetz

Ooohw, steven, jij had toch zon selfmade mountainboardje? Zulle we ff keer uitproberen? op lauwersoog ofzo, oefenterrein. Hoefd het ook niet zo hard vooor te waaien met een 14
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #67 December 03, 2005, 19:39:39
edit2Rapporteer  
@ piede gaastra is niet niks ofzo hoor  Joepie

ik heb ook een zelfbouw mountainboard

en @ jaap sorry verslapen en het waaide ook een beetje te zacht voor men 10  (sealedlips_kitesmiley)
piede

Berichten: 1689
Antwoord #68 December 05, 2005, 01:16:40
edit2Rapporteer  
verslapen als je van plan bent te gaan kiten................

HOE IS HET MOGELIJK!

Ik heb echt geld nodig, kan zo goedkoop aan kites komen.... Wel gebruikten, maar dat maakt me niet zo veel uit. Dus na de kerst vakantie, heb deze jongen nieuw spul! Als ik lekker veel kan werken....

Anderen nog toekomstplannen om te te gaan verwisselen van gear? En welk materiaal je dan kwijt moet? Er staat nl veel op internet, maar raak je spul maar es 2ehands kwijt.... VVolgens mij koopt 2/3 van NL nieuw! (de gekken)
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #69 December 05, 2005, 03:13:11
edit2Rapporteer  
ik ben gek  (grinnik_kitesmiley)
Airlust

Berichten: 406
Antwoord #70 December 05, 2005, 14:34:55
edit2Rapporteer  
Hey Kuper, moet nog maar ff wachten tot dat t gaat woeien deze week.
En waneer gaan we snijkiten in D-land.
steven @ skool
Gast
Antwoord #71 December 05, 2005, 18:28:32
edit2Rapporteer  
Hey Kuper, moet nog maar ff wachten tot dat t gaat woeien deze week.
En waneer gaan we snijkiten in D-land.
ik denk dat de kerst het makkelijkste is, voor mij dan iig. zit met men werk op zaterdag. plus dat ik nog ff een nieuwe trapze moet krijgen, daar gaat ook een week over heen denk ik.

maar jaap wat zei jij? 500 km ofzo? das nog aardig ver.. miss neven wachten totdat het wat dichterbij komt, en we hebben nog een paa maand te gaan met sneew, want vorig jaar waren we in maart aan het snow kiten  Huh

mooi weer hebben wij  hier in nederland  (grinnik_kitesmiley)

werkse iedereen!
Airlust

Berichten: 406
Antwoord #72 December 06, 2005, 03:11:47
edit2Rapporteer  
ga ik een keer kite, is er geen wind.
Ik denk dat ik maar op dammen ga ofzo #@%&*
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #73 December 06, 2005, 03:20:53
edit2Rapporteer  
echt geen wind de hele week niet en vanaf donderdag is het weer tering koud ThumpDown
piede

Berichten: 1689
Antwoord #74 December 07, 2005, 00:23:39
edit2Rapporteer  
ga ik een keer kite, is er geen wind.
Ik denk dat ik maar op dammen ga ofzo #@%&*


Mag ik je auto en je kite spullen dan?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.