Aan cabripro (verzetten leash naar binnenlijn)

~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Maart 16, 2004, 14:07:48
edit2Rapporteer  
Hoi Cabripro,

ik zou je nog even vertellen hoe dat moest... in die zin dat ik het aan iemand zou vragen van wie ik weet dat hij het al eens gedaan heb.
Ik moet echter hier op terugkomen, omdat ik naar aanleiding van wat info van mening ben dat het gevaarlijk kan zijn.

Wanneer je namelijk je kiteleash van de buitenlijnen naar een van de binnenste verplaatst, heb je de kans dat na veel roteren je binnenlijnen helemaal gedraaid zitten. Wanneer je dan je safety moet gebruiken, werkt je leash niet omdat die (vast)verdraaid zit in je depowerlijnen. Dat kan dus een gevaarlijke situatie opleveren.

Wanneer je echt last hebt van je leash, zou je aan een wichard kunnen denken. een waar je ook je leash mee kan roteren.
Deze zijn wel verkrijgbaar bij http://www.watersportscheveningen.nl . En anders gewoon inruilen voor het recon... Heb gehoord dat het recon volgend jaar ook komt met een systeem dat wanneer je je bar spint, niet alleen je stuurlijnen draaien, maar ook je binnenste lijnen.

Hoop je zo goed te hebben geholpen, anders weet je mijn mailadres

Sjors Co2
CabriPro

Berichten: 328
Antwoord #1 Maart 16, 2004, 14:23:11
edit2Rapporteer  
bedankt Sjors, HOT NEWS zeker in de wandelgangen Oud-Beijerland gehoord
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.