NK 2004!????

Harry Vogelezang
Gast
Maart 15, 2004, 13:23:56
edit2Rapporteer  
Vraag ook aan jullie......

Weet jullie iets van een mogelijk NK kitesurfen in April/Mei ?

Ik ben bang dat niks wordt en dat zou niks zijn of niet April en Mei waait!  tijd voor een NK nu en niet op de laaste momeent!

Groeten
Harry
Graag info..
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #1 Maart 15, 2004, 13:31:33
edit2Rapporteer  
Hoi Harry,

Zover ik weet staat er wel een en ander gepland in de agenda, maar er wordt nog steeds niets officieel bekend gemaakt. Jammer natuurlijk voor serieuze deelnemers zoals jij.

Er zullen ongetwijfeld nog steeds onderhandelingen zijn over het NK in april of mei.

Zodra wij hier meer weten, melden we dit.

Groeten,
Arjan



-DAVE-
Gast
Antwoord #2 Maart 15, 2004, 14:10:35
edit2Rapporteer  
Bij deze Ben ik ook erg beniewd..

Wie zijn er nu mee bezig??  wie?
En wanneer zal éé en ander dan tot stand komen?

Belangrijk om zo snel mogelijk te weten , voordat Echt
alle NL riders in het buitenland zijn Straks....
En er totaal geen Nk compettitie of wat dan ook meer in Nederland gedaan wordt..

Kom, kom.. Wie o wie??
Marten

Berichten: 281
Antwoord #3 Maart 15, 2004, 15:03:55
edit2Rapporteer  
weet iemand ook al waar t NK wordt gehouden???
Hans Konermann
Gast
Antwoord #4 Maart 15, 2004, 15:59:25
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ze het NK gewoon moeten integreren in de http://www.funsporttour.nl
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #5 Maart 15, 2004, 17:51:42
edit2Rapporteer  
Beste Harry,

Ongeveer 2 weken geleden is er een mail naar de top 10 uitgegaan, ook naar jou m.b.t. het NK 2004.
Mocht je deze niet hebben ontvangen, dan kan je wanneer je meer info wilt contact met me opnemen (zie onderstaand nummer).

Op dit moment is een organisatie bureau druk bezig met de voorbereidingen. Echter spelen de vele internationale competitiewedstrijden ons een beetje parten.

De beste windmaanden voor het NK zijn namelijk mei en september. Helaas zijn er dan ook PKRA wedstrijden. En aangezien bijna de gehele Nederlandse top daar aan deelneemt moeten wij ons daar haast wel aan aanpassen. Ook te meer omdat het vooral met betrekking tot de maand juni moeilijk is om een vergunning te krijgen, daar veel badplaatsen dan de voorkeur geven aan het strandtoerisme. M.a.w. we lopen tegen een aantal probleempjes aan waar we nu druk mee bezig zijn en die we eerst willen oplossen alvorens beloften te kunnen doen. Want andere jaren is daar nogal eens iets mis bij gegaan.

De wedstrijdcommissie heeft 24 maart een vergadering en ik hoop daarna een definitief persbericht eruit te kunnen sturen met de data.
We hopen dat jullie het geduld hebben hier op te wachten, dit jaar moet net zo leuk worden als vorig jaar, alleen dan professioneler.

Je kunt er haast vanuit gaan dat het NK in mei en in september wordt gehouden met een windraam van 3 weekenden. Maar de data durf ik je nog niet te zeggen aangezien het organisatiebureau bezig is met het omzetten van vergunningen zodat de data niet overlappen met de PKRA.

Wel goed om te horen dat je er dit jaar weer bij bent Harry

Vriendelijke groet,

Sjoerd Janssen
Nederlandse Kitesurf Vereniging
0628639569
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #6 Maart 15, 2004, 17:53:51
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ze het NK gewoon moeten integreren in de http://www.funsporttour.nl


Het NK kitesurfen is een belangrijk event Hans, vooral voor ons NKV en de riders. Wanneer het in de funtour wordt geintegreerd wordt het ondergeschikt aan andere sporten zoals surfen, wakeboarden...etc.
Dat willen we niet en dus zijn we opzoek gegaan naar een organisatie die sec het NK wilde organiseren en sponsoren. Deze hebben we gevonden alhoewel de interesse verder laag was van andere partijen.

Groet
Sjoerd
Rutger 9178
Gast
Antwoord #7 Maart 15, 2004, 18:51:04
edit2Rapporteer  
Sorry Rutger 9178,
Dit is een serieus bericht met serieuze reacties. Ik begrijp jouw reactie maar vind hem hier ongepast.
Ik hoop op begrip,
Arjan
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #8 Maart 15, 2004, 20:15:39
edit2Rapporteer  
Uhm het zou toch ook in de maand april kunnen? Midden april zijn er bijvoorbeeld geen grote events in het buitenland. En het is behoorlijk windzeker.
Ok er is kans dat er dan wat minder publiek is, maar grote kans dat het NK dan wel doorgaat.

Andy
Harry Vogelezang
Gast
Antwoord #9 Maart 16, 2004, 13:31:25
edit2Rapporteer  
Hier ben ik weer!

Bedankt voor de Info .......maar ik denk dat vanaf midden April tot eind Mei het Nk kan starten........niet zo lang wachten !!!!

Voor mij is het NK niet zo belangrijk, maar voor de kitesport zelf wel!!!!
Maak niet uit waar het gehouden wordt en met hoe veel geld, als er maar een NK in April en later in September komt !!!!!!

Sorry maar fuck het "geld"  en alle bla..bla..de laaste keer in Oktober was ook goed! en dat zonder veel geld, of niet! goed gedaan Onno en jurgen !!!! graag weer....

Niet te geloven na een half jaar (de hele winter) is nogsteeds niet de data en de plaats bekend!!!!

Maar ja hoop dat het goed komt!

Groeten
Harry

 Wink

(Harry ik heb even een paar typo's verbeterd, leest wat fijner! gr. jasper)
Bartx0
Gast
Antwoord #10 Maart 16, 2004, 19:37:06
edit2Rapporteer  
Het nk is voor mij niet belangrijk ;D
Of het voor de kitesport belangrijk is,  ???

Maar als je het in het begin houdt bevoordeel je de riders die de hele winter hebben getraint in het buitenland.
Aan het eind van het seizoen ligt het niveau wat meer gelijk.
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #11 Maart 16, 2004, 20:08:28
edit2Rapporteer  
het zou pas helemaal eerlijk zijn als iedere rider net zoveel uur zou kunnen trainen.

maar aan de andere kant verwachten we wel heel veel van de riders die lekker in de warme oorden hebben kunnen trainen.
dus dan kan het alleen maar tegenvallen.
Bartx0
Gast
Antwoord #12 Maart 16, 2004, 21:39:53
edit2Rapporteer  
Kan Harry eens uitleggen waarom het zo belangrijk is voor het kitesurfen dat er een NK is?
Harry
Gast
Antwoord #13 Maart 17, 2004, 14:30:37
edit2Rapporteer  
Kan Harry eens uitleggen waarom het zo belangrijk is voor het kitesurfen dat er een NK is?

Hi Bart een sport zonder Nk is geen Sport!!!!

Gr.
Harry
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.