vet en comfortable impact vest

justkitehigh

Berichten: 152
Juni 29, 2006, 00:28:52
edit2Rapporteer  
vandaag even wezen kijken voor een impact vest maar wat altijd het probleem is met riders die een waistharness gebruiken dat vest in de weg gaat zitten. Vandaag dus even een wakeboard impact vest aangetrokken zit als gegoten niet stug, mooie ervan is dat gebeid rond je middel vrij is van obstakels van het vest zelf. Heb er toen een mystic trapeze (warrior die ik zelf ook heb )overaan getrokken en ik was meteen verkocht zat echt als gegoten. Dus voor de mensen die nou opzoek zijn naar een super mooi impact vest die lekker soepel is en ook nog redelijk drijfvermogen en tevens met een waist varen is dit zeker the shit. (grinnik_kitesmiley)

check het vest

prijskaartje is echter wel pittig 130 eutjes
k d8 laat ik even melden aangezien ik nooit wat over wakeboardvesten heb gehoord en al helemaal niet over deze van mystic

greetz justkitehigh YeSS
lennart

Berichten: 1167
Antwoord #1 Juni 29, 2006, 00:57:15
edit2Rapporteer  
warom het wakeboard vest ?? kan dan ook een kiteboard vest kopen tog ??
justkitehigh

Berichten: 152
Antwoord #2 Juni 29, 2006, 01:00:04
edit2Rapporteer  
jah maar ten eerste vond ik deze veel mooier en hij zat eg super relaxed, kan niet omhoog kruipen zit tevens voor of achter geen rits je moet hem over je hoofd aantrekken. Zit wel een klein ritsje achter van ongeveer 25 cm om ruimte vrij te maken met aantrekke
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #3 Juni 29, 2006, 01:12:55
edit2Rapporteer  
Mooi ding
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #4 Juni 29, 2006, 01:13:36
edit2Rapporteer  
Cabrinha heeft toch een impactvest met trapeze waarom 2 losse onderdelen als het ook in 1 kan

lennart

Berichten: 1167
Antwoord #5 Juni 29, 2006, 01:27:04
edit2Rapporteer  
hij is zeker mooi jah en als je harnas er goed op aansluit dan kan het tog goed ??
Darkwing
Gast
Antwoord #6 Juni 29, 2006, 01:27:57
edit2Rapporteer  
Cabrinha heeft toch een impactvest met trapeze waarom 2 losse onderdelen als het ook in 1 kan



Misschien wil hij dat vest niet altijd aan... En zo kan je altijd nog wisselen van trapeze
justkitehigh

Berichten: 152
Antwoord #7 Juni 29, 2006, 01:28:17
edit2Rapporteer  
omdat k hem niet altijd draag en soms lekker is om gewoon alleen trapeze te varen dat kan dan niet met 1 geheel, en heb hem tevens nodig voor me werk en daar komt niet altijd een trapeze bij te pas
gonkerd

Berichten: 15
Antwoord #8 Juni 29, 2006, 02:40:58
edit2Rapporteer  
ik heb zelf een mystic kite impact vest en die zit en werkt perfect! Hij is zo gemaakt dat hij niet in de wegzit voor je harnas.
D@rkSt@r

Berichten: 193
Antwoord #9 Juni 29, 2006, 03:22:17
edit2Rapporteer  
ik heb zelf ook een mystic impact vest en daar hebben ze rekening gehouden met een harnas.. hij beschermt pcies je ribben, daaronder zit een stuk elastiek wat je impact vest naar beneden houdt.

zit perfect dat wakeboard vest lijkt me je hele torso een beetje te fixeren.. ??
aap
Gast
Antwoord #10 Juni 29, 2006, 04:50:51
edit2Rapporteer  
Ziet er strak uit mooi waar krijg je die?
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #11 Juni 29, 2006, 17:35:12
edit2Rapporteer  
ik heb zelf een mystic kite impact vest en die zit en werkt perfect! Hij is zo gemaakt dat hij niet in de wegzit voor je harnas.

Met andere woorden , ik heb hem2x aangehad wat een K*T ding zit voor geen meter
shadowclaw
Gast
Antwoord #12 Juni 30, 2006, 01:45:23
edit2Rapporteer  
Ja die van Cabrinha zijn ook supercool, zeker met die mesh tech erin.
Echter ze zijn wel gevoelig voor crash & burn, stiknaden willen nog wel eens begeven bij een goeie crash. Maatje van me heeft er in 2005 2 versleten binnen 2 maanden. Garantie natuurlijk en verder allemaal goed geregeld dat wel.

Ik heb zelf een oude wet-tech wakeboard vest onder mijn waist trapeze, zit prima en kruipt niet bijzonder onhoog, na 1 sessie ff weer naar beneden trekken en je kunt weer
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #13 Juni 30, 2006, 02:42:18
edit2Rapporteer  
Heb vd week deze gekocht. niet echt Impact maar een drijvertje. Zit ook wel super moet ik zeggen, en na mijn klapper van vorige week een veiliger gevoel.  ThumpsUp ThumpsUp
Rowin

Berichten: 616
Antwoord #14 Juni 30, 2006, 03:24:40
edit2Rapporteer  
Ak, verstandig Mark.

Heb er begin van seizoen ook één bij coraaltje gehaald. Ouders vonden safety first dus hebbe ze gelukkig ook meebetaald. ( ding was over de 100 euro), Dakine impactvest. Vangt klappen ook echt goed op en sluit ook goed aan op me harnas. Binnenkant ook nog banden om hem goed strak te zetten zodat hij niet gaat schuiven. Mocht ook wel voor dat geld!  ThumpsUp

Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #15 Juni 30, 2006, 03:26:16
edit2Rapporteer  
Is impact nou ook bedoeld voor drijfvermogen??!!
tom_beul
Gast
Antwoord #16 Juni 30, 2006, 04:53:18
edit2Rapporteer  
Een vest om de KGB te oefenen? Haha, nee is een goed wakeboard merk!
Joris

Berichten: 1631
Antwoord #17 Juni 30, 2006, 05:45:18
edit2Rapporteer  
impact vest  + wetsuit geeft wel voldoend drijfvermogen.
en Rowin, die van jou gat niet echt lukken met een heuptrapeze oder?
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #18 Juni 30, 2006, 13:30:04
edit2Rapporteer  
Poop, bij deze aankoop kreeg ik meteen de inschrijfformulieren van de KGB. :-)) Altijd al bij willen horen..
® € M © 0

Berichten: 406
Antwoord #19 Januari 08, 2007, 04:01:23
edit2Rapporteer  
waarom heb je zo'n ding nodig ?
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #20 Januari 08, 2007, 05:38:47
edit2Rapporteer  
Ik zag laatst op marktplaats zo'n vest maar dan met een haak ingebouwd.
Dat lijkt me een stuk beter..
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #21 Januari 08, 2007, 07:11:18
edit2Rapporteer  
Heb na mijn klapper (6 gekneusde ribben, 1 gebroken rib en een gebroken board) meteen in impact vest van Oniell aangeschaft. 100 euro's maar elke cent waard. Heb hem/haar ook met skieën gedragen en ook dat werkte perfect. Ziet er trouwens ook gelikt uit. Zal morgen ff foto maken....  (grinnik_kitesmiley)
Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #22 Januari 08, 2007, 14:38:40
edit2Rapporteer  
omdat k hem niet altijd draag en soms lekker is om gewoon alleen trapeze te varen dat kan dan niet met 1 geheel, en heb hem tevens nodig voor me werk en daar komt niet altijd een trapeze bij te pas

Waar werk je dan ?
joop

Berichten: 113
Antwoord #23 Januari 08, 2007, 23:08:02
edit2Rapporteer  
Als iemand trouwens nog op zoek is naar dat vest. Ik heb er nog een liggen. Slechts enkele keren gebruikt en dus nog absoluut als nieuw.

Prijs €90

bij interesse:
gebruikersnaam2008@yahoo.co.uk

Groet Joop
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vandaag even wezen kijken voor een impact vest maar wat altijd het probleem is met riders die een waistharness gebruiken dat vest in de weg gaat zitten. Vandaag dus even een wakeboard impact vest aangetrokken zit als gegoten niet stug, mooie ervan is dat gebeid rond je middel vrij is van obstakels van het vest zelf. Heb er toen een mystic trapeze (warrior die ik zelf ook heb )overaan getrokken en ik was meteen verkocht zat echt als gegoten. Dus voor de mensen die nou opzoek zijn naar een super mooi impact vest die lekker soepel is en ook nog redelijk drijfvermogen en tevens met een waist varen is dit zeker the shit. (grinnik_kitesmiley)

check het vest

prijskaartje is echter wel pittig 130 eutjes
k d8 laat ik even melden aangezien ik nooit wat over wakeboardvesten heb gehoord en al helemaal niet over deze van mystic

greetz justkitehigh YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.