Vlieglessen op Oostvoorne vandaag!

Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #25 Maart 22, 2004, 20:59:04
edit2Rapporteer  
Kijk ook eens extra naar mensen en vooral kinderen die ook voor hun plezier op het strand komen, wij en niet zij kennen de gevaren van onze lijnen en kites!
Vergelijk je zelf nooit met kiters zo als Arno , Jur en Jasper!
Tim

Berichten: 139
Antwoord #26 Maart 22, 2004, 21:30:47
edit2Rapporteer  
Vergelijk jezelf nooit met kiters zoals Arno, Jur en Jasper. ??? ??? ???....


oke ik kom dus nooit op dat autoplaya.. dus ik zal wel een leek zijn??? Wat is er zo bijzonder aan Arno, Jur en Jasper.... (in de laatste DVD die ik kocht/downloade kwamen die namen toch echt niet voor!!!!)

Zijn dat dan de zogenoemde PRO's die het goede voorbeeld geven en met wind > 6.5 bft (incl. vlagen) gaan varen en ALTIJD MET EEN SAFETY VAREN??????

Start explaining please?? ;D
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #27 Maart 22, 2004, 21:46:47
edit2Rapporteer  
Arno Jasper en Jurre ,mag ik een handtekening    ;D

De spot bepaald in mijn ogen de safety voor het grootste gedeelte.
De redenering is simpel, hoe meer obstakels hoe gevaarlijker.

Als je dit toepast op Scheveningen dan is dit een van de slechtste spots in Nederland voor kiters en derden.
Horst is ook een ramp, vaak kan je dit niet zeggen om commerciele redenen er zit een school of shopje die op zon baggerplek zn lesjes draait.

Verder vind ik dat Tomislav te makkelijk doet over de reddingsbrigade, daar betaal jij helemaal geen belasting voor.
Dat zijn vrijwilligers en je hoort ze niet lichtvaardig aan het werk te zetten.
Ben je al donateur van de reddingsbrigade?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.