Problemen bij windsurf.de??

Noud
Gast
Maart 21, 2004, 21:00:19
edit2Rapporteer  
Hoi,

Zijn er nog meer mensen die, net als ik, problemen hebben met windsurf.de? Al een maand geleden wat besteld maar nog geen kite. Al een keer of vijftien een mailtje verzonden met daarop één onduidelijk reactie. Centjes weg en geen kite, mooi man! Voorheen ging het zo snel met die gasten, erg vreemd. Zijn er mensen met dezelfde ervaringen??
Wilco
Gast
Antwoord #1 Maart 21, 2004, 21:30:41
edit2Rapporteer  
Gooi het gewoon ff op www.kiteforum.com dan willen ze wel reageren  ;D

Maar ik heb vorig jaar ook spullen bij ze gekocht en dat verliep prima...
Noud
Gast
Antwoord #2 Maart 21, 2004, 22:29:51
edit2Rapporteer  
Ja, dat kan ik doen!
Echter, ik wil ze niet te "pissed" maken.
Ze hebben namelijk nog € 550,- van me  :-[
Wilco
Gast
Antwoord #3 Maart 21, 2004, 22:51:56
edit2Rapporteer  
als ze echt nergens op reageren zal je wel moeten, en je kan het toch netjes doen?  Wink
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #4 Maart 21, 2004, 22:53:32
edit2Rapporteer  
mailtjes sturen schiet toch niet echt op.
Kun je niet een keer bellen?
Anders gewoon effe langsrijden
Noud
Gast
Antwoord #5 Maart 21, 2004, 23:02:17
edit2Rapporteer  
Ja dat zou ook kunnen.
Alleen vind ik het vreemd voor een "online shop" dat ze niet op deze manier reageren, terwijl ze wel aanbiedingen verspreiden via e-mail. Ik heb er gewoon geen goed gevoel over. Ondanks dat het een "scherp prijsje" was blijft het gewoon veel geld. En dat vooraf over maken doe ik dus ook nooit meer. Ik ga voortaan wel gewoon naar en shop, iets meer betalen maar ook veel meer service. Dit zuigt gewoon!
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #6 Maart 21, 2004, 23:05:13
edit2Rapporteer  
een kennis van mij was toevallig in de buurt en heeft gewoon in de winkel gekocht. Kreeg ook een mooie prijs. 140 korting ofzo.

ik zou er toch effe werk van maken, denk dat er iets fout is gegaan, want die shop heeft denk ik best een goede naam
Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
Antwoord #7 Maart 21, 2004, 23:06:46
edit2Rapporteer  
Ja dat zou ook kunnen.
Alleen vind ik het vreemd voor een "online shop" dat ze niet op deze manier reageren, terwijl ze wel aanbiedingen verspreiden via e-mail. Ik heb er gewoon geen goed gevoel over. Ondanks dat het een "scherp prijsje" was blijft het gewoon veel geld. En dat vooraf over maken doe ik dus ook nooit meer. Ik ga voortaan wel gewoon naar en shop, iets meer betalen maar ook veel meer service. Dit zuigt gewoon!

Je kan ook bij shops kopen die een credit-card betaling ontvangen. Die kan je gewoon terugdraaien zonder dat je aan wie dan ook iets uit hoeft te leggen. Het ergste voor je zou zijn als ze net failliet zijn gegaan, dan ben je je geld kwijt. Om je case even voor te bereiden kan je alvast bellen, dan zou ik gewoon een streng brief schrijven, daarin kan je zeggen dat je graag spullen/reactie/uitleg eist binnen een week, anders zal je het nieuws naar buiten brengen.
Noud
Gast
Antwoord #8 Maart 21, 2004, 23:14:39
edit2Rapporteer  
Ja dat weet ik. Ik geef zelf ook de voorkeur aan credit-card. Maar ja, dat doen deze gasten dus niet. Ik heb er al vaker wat besteld zonder enig probleem. Meer mensen o.a. van dit forum hebben er goede ervaringen mee. Sinds een tijdje zijn er wat problemen denk ik. Zo las ik iets van een duitser die ze al 3.5 maand aan de lijntje hielden. Volgende week kom het, nee...écht volgende week en anders de week daarop! Ik denk dat ik ze maar eens een brief schrijf, wellicht dat dat helpt. Ze zouden toch moeten weten dat zulk nieuws tegenwoordig snel gaat via websites en e-mail. Dit is toch niet echt goede reclame?
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #9 Maart 21, 2004, 23:17:38
edit2Rapporteer  
maar als een brief schrijft of mail stuurt, dan ben je weer een aantal dagen verder.
Bel morgen gewoon effe, dan weet je het
Noud
Gast
Antwoord #10 Maart 21, 2004, 23:54:21
edit2Rapporteer  
Ja dat zal ik maar ens doen.
Wel balen man, al twee keer niet kunnen kiten
omdat ik geen 8m2 meer heb!
Ik hoop dat het goed komt, is het niet deze maand
dan wellicht de maand erop, of die daarna of anders
die daarna!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.