Wind-waarschuwing

Rik
Gast
Antwoord #25 Maart 23, 2004, 16:53:54
edit2Rapporteer  
Hulde aan Brunottibob
Jari
Gast
Antwoord #26 Maart 23, 2004, 17:35:21
edit2Rapporteer  
Het is gewoon zoals het is....

Voor de mensen die niet geweest zijn en nu met grote ogen naar de filmpjes kijken....Is de waarschuwing op zijn plaats geweest.
De mensen die toch zijn gegaan, die weten waar ze naar op zoek zijn..en hadden zich toch niet af laten schrikken van een wind-waarschuwing.
Conclusie: windwaarschuwing was op zijn plaats.
 en Nick moet zich wat minder afreageren.




MikeM
Gast
Antwoord #27 Maart 23, 2004, 17:55:32
edit2Rapporteer  
Nogmaals het ging er niet om wie er met welke wind kan kiten en wie niet. Het ging ook niet over CDA gelul. Het gaat er ook helemaal niet om dat er die dag gekite is en door wie. Dat was allemaal niet het onderwerp. Jammer dat veel mensen dit niet snappen en het topic van deze post steeds verleggen.
Het ging er om of het verstandig is van kitehigh.nl om op dezelfde dag van een windwaarschuwing die foto's en filmpjes te publiceren. Daar ging het om. Arjan heeft hier een duidelijk antwoord op gegeven. Aangezien hij aan het roer staat van deze site denk ik dat het allemaal wel goed komt.
Een tip voor mensen zoals Nick, verdiep je eerst eens in het onderwerp van de discussie. Dat komt stukke beter over.
Amen
Alex

Berichten: 321
Antwoord #28 Maart 23, 2004, 18:02:45
edit2Rapporteer  
Niet alle reacties zijn op jou gericht Mike, we begrijpen je nu wel.
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #29 Maart 23, 2004, 23:43:26
edit2Rapporteer  
NICK=SICK!
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #30 Maart 24, 2004, 22:34:02
edit2Rapporteer  
Nogmaals het ging er niet om wie er met welke wind kan kiten en wie niet. Het ging ook niet over CDA gelul. Het gaat er ook helemaal niet om dat er die dag gekite is en door wie. Dat was allemaal niet het onderwerp. Jammer dat veel mensen dit niet snappen en het topic van deze post steeds verleggen.
Het ging er om of het verstandig is van kitehigh.nl om op dezelfde dag van een windwaarschuwing die foto's en filmpjes te publiceren. Daar ging het om. Arjan heeft hier een duidelijk antwoord op gegeven. Aangezien hij aan het roer staat van deze site denk ik dat het allemaal wel goed komt.
Een tip voor mensen zoals Nick, verdiep je eerst eens in het onderwerp van de discussie. Dat komt stukke beter over.
Amen

Dat vertel je nou de hele tijd.
Dat mensen het niet snappen.
Dan komt dat zeker door jou dan heb je het niet goed onder woorden gebracht. Wink

Bovendien snap ik je puntje allang.

Deze site gaf de algemene mening weer en wat iedereen ermee doet moet hij zelf weten.
Zondag was veel minder extreem en mensen zijn vrij in de sport.

Arjan je moet die verantwoordelijheid niet overdrijven maar er een extra tekst erbij zetten is prima.

Het punt is niet indoctrinatie want dat werkt niet wel informeren en dan mensen zelf laten nadenken.

Amen?
Mischien toch maar dominee moeten worden????


MikeM
Gast
Antwoord #31 Maart 25, 2004, 23:49:13
edit2Rapporteer  
Bart,

Vergeet het, zet het van je af, het is gedaan en het is goed zo.
Arjan heeft op de 22e zijn reactie gedaan waarin hij voldoende
uitleg geeft. Wat jouw laatste post toevoegd is voor mij een raadsel.
Zoals je zelf zegt ben je het niet eens met wat er op deze site gebeurt. Waarom je dan nog steeds post op dit forum weet ik niet.
Wellicht dat je het laatste woord wil hebben. Daarvoor is hieronder nog
plaats, en dan houden we er over op ok?
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #32 Maart 26, 2004, 10:36:28
edit2Rapporteer  
Bart,

Vergeet het, zet het van je af, het is gedaan en het is goed zo.
Arjan heeft op de 22e zijn reactie gedaan waarin hij voldoende
uitleg geeft. Wat jouw laatste post toevoegd is voor mij een raadsel.
Zoals je zelf zegt ben je het niet eens met wat er op deze site gebeurt. Waarom je dan nog steeds post op dit forum weet ik niet.
Wellicht dat je het laatste woord wil hebben. Daarvoor is hieronder nog
plaats, en dan houden we er over op ok?


Hoor en wederhoor, beste MikeM.
Of iets goed is kun je wel in je eentje bepalen maar zo werkt dat niet in een discussie.De woordkeus in je laatste bericht doet me vermoeden dat je met dat principe niet veel op hebt.

Ik vind dit net een heel goede site en ben met veel dingen content.
Ook met die windwaarschuwing.
En verder wil ik ook lezen dat er geknald is op het autostrand op zondag.
Mensen kunnen voor zichzelf denken en zelf een keuze maken op basis van de informatie en wel of niet gaan.


Jou reakties zijn mij een beetje te betweterig en fundamentalistisch en gericht op je eigen gelijk.
Mensen ergens op wijzen en uitleggen werkt, mensen iets verbieden en indoctrineren werkt niet.
Dat punt schijn je in al je fundamentalistische ijver uit het oog te verliezen, dat is alles wat ik gezegd heb.

Ik hoef niet het laatste woord maar ja als je me uitdaagt en onzin gaat verkondigen dan reageer ik hier nu voor het laatst.


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.