Motto

www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Maart 25, 2004, 10:07:45
edit2Rapporteer  
Kwam dit tegen in een stukje van Rick Iossi, de man achter en ongevallen database.

Live to kite another day.
Amen.
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #1 Maart 25, 2004, 10:13:41
edit2Rapporteer  
is een mooie.

zit eigenlijk nog een beetje na te denken, maar wat beziel je om te gaan kiten met dat weer, wat denkt zo iemand nou.
he, is toch raar hoe eikels eh mensen kunnen denken en handelen.

erg vreemd.......
Stengel
Gast
Antwoord #2 Maart 25, 2004, 10:28:07
edit2Rapporteer  
"Kite to live anotherday"


lijkt mij ook geen slecht motto
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #3 Maart 25, 2004, 10:31:39
edit2Rapporteer  
Ik heb ook geen flauw idee.....het enige wat ik me kan bedenken is dat ie perse die meegekomen vrienden wou laten zien dat ie het kon....Voor de show dus....

Het kon niet dus....
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #4 Maart 25, 2004, 10:59:41
edit2Rapporteer  
Ik snap niet hoe je zo eigenwijs kan zijn, als iemand anders denkt dat je fout bezig bent zou ik zijn opmerking altijd in acht nemen, helemaal na herhaling!

Citaat
After a while of trying unsuccessfully to convince these guys of the danger, he even offered to loan them a 5 m kite that he had in his car, IF they insisted on going out.

goede actie van die gast, dom van de overleden kiter. Wel medeleven met zijn nabestaande!
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #5 Maart 25, 2004, 11:07:18
edit2Rapporteer  
Had ook iets gelezen dat iemand anders z'n kite op liet vanuit het water.
Als iemand aan mij vraag, als ik het te gevaarlijk vind z'n kite op te laten zeg ik jammer maar helaas.

Zoek het maar uit ik wil niet medeplichtig zijn als jij straks kapot ben.

Vind het niet te geloven dat somigen hun leven zo op het spel zet om te kunnen kiten.

het is geen sjoelen wat we doen maar je koppie gebruiken en bewust zijn van somige dingen is toch echt wel noodzakelijk.

En dan te bedenken dat die eerst z'n 12 meter heeft gepakt.
 Shocked
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.