Boek over kitesurfen ?

ijbe
Gast
Oktober 26, 2006, 23:25:36
edit2Rapporteer  
Hallo mensen,

Is er eigenlijk een boek met allerlei informatie en tips over kitesurfen ?

Alvast bedankt, groetjes ijbe.   ThumpsUp
kitestertje

Berichten: 1132
Antwoord #1 Oktober 26, 2006, 23:39:01
edit2Rapporteer  
jaa die is dr wel volgens mij... zou alleen neit weten hoe die heet
_Stephan
Gast
Antwoord #2 Oktober 26, 2006, 23:42:55
edit2Rapporteer  
Kitesurfing: The complete guide by Ian Currer
ISBN:0-9542896-0-9
kitestertje

Berichten: 1132
Antwoord #3 Oktober 26, 2006, 23:43:32
edit2Rapporteer  
die bedoel ik loser
ijbe
Gast
Antwoord #4 Oktober 27, 2006, 01:31:39
edit2Rapporteer  
Toevallig ook een Nederlandse gids ?
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #5 Oktober 27, 2006, 02:09:03
edit2Rapporteer  
Er zijn sommige mensen heel hard mee bezig  :Smiley loser




 ListenToMe Check trouwens de site www.kitesurfvereniging.nl voor algemene en actuele informatie!

Greets Ivo
pollepel

Berichten: 271
Antwoord #6 Oktober 27, 2006, 02:52:11
edit2Rapporteer  
The kite and windsurf guide. Alle spots van europa en nog wat info over hoe de wind en golven onstaan.
Silversurfer1

Berichten: 383
Antwoord #7 Oktober 27, 2006, 14:04:22
edit2Rapporteer  
www.soulonline.nl

Secrets of kiteboarding
De opvolger van het legendarische Kiteboarding's Simple Plan. Gemaakt door kiteguru John Holzhall. Hij heeft op Hawaii een van de meest gerenommeerde kiteboardscholen ter wereld. Hij heeft daar meer dan 10.000 lesuren met zijn leerlingen doorgebracht dus de man weet waarover hij het heeft. Secrets of Kiteboarding is er op dvd en in boekvorm. In beide wordt je het kiteboarden op een vlotte manier aangeleerd, maar ook de gevorderden hebben wat aan de informatie die in het boek of op de dvd worden gegeven. Het boek heeft 162 full colour pagina's en heeft meer dan 200 illustraties. Er is ook een dvd van Secrets of Kiteboarding. Boek en dvd zijn Engelstalig. € 19,95

Kiteboarding Vision Book 2nd Edition
IKO brengt een nieuwe versie van het meest verkochte kiteboard boek. De tweede editie telt 128 pagina’s om jouw alles op kiteboard gebied bij te brengen. € 19,95

IKO Kiteboarding Vision
Kiteboarding Vision is 132 bladzijden met meer dan 80 tekeningen en 150 foto's. Auteur, medeoprichter en hoofd van IKO's Training Afdeling, Eric Beaudonnat, geeft al meer dan zeven jaar over de hele wereld kiteboardopleidingen. In Kiteboarding Vision deelt hij zijn kennis en ervaringen om het kiteboardgevoel zo goed mogelijk over te brengen. Het gaat uitgebreid in op alle basiskennis voor kiteboarders, zoals veiligheid, materiaal, weerkunde en aërodynamica en van de eerste keer vliegeren tot blind varen, inverted jumps en golfrijden. € 14,95

Kite & Windsurfing Guide Europe
The first comprehensive spotguide for kite and windsurfing in Europe. 15 countries, more than 35.000 kilometers of coastline, over 1.500 spots in one book. A must for all travelling kiteboarders! With all information on wind and waves, conditions out on the water and the situation on land. 400 pages (!!) with breathtaking photos and detailed spot maps of all regions. With travel information about the countries and their people as well as insights into the local kite and windsurfing scenes. Also including a comprehensive introduction to Europe‘s meteorology and oceanography explaning the most important weather patterns and wind systems that kiters and windsurfers are all heading for. Featured countries: Ireland, Great Britain, Sweden, Poland, Denmark, Germany, The Netherlands, Belgium, France (incl. Corsica), Spain (incl. The Baleares), Portugal, Italy (incl. Sardinia, Sicily), Greece (incl. Greek Islands), Turkey, Morocco, The Canary Islands. € 49,95.

Prijzen incl. verzendkosten!

WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #8 Oktober 27, 2006, 14:24:27
edit2Rapporteer  
Ooit gedacht aan een zoek functie? Ik zou zeggen gebruik hem en er gaat en wereld voor je open op kite high
ijbe
Gast
Antwoord #9 Oktober 28, 2006, 01:09:39
edit2Rapporteer  
Beste WaZuP, tuurlijk heb ik gedacht aan de zoekfunctie, deze gebruik ik altijd voordat ik een nieuwe topic start.
Helaas heb ik niks kunnen vinden over een Nederlandstalig kitesurfboek dus ben ik een nieuwe topic begonnen.

Groetjes...
ijbe
Gast
Antwoord #10 Oktober 28, 2006, 22:22:27
edit2Rapporteer  
Bedankt Silversurfer1 !
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #11 Oktober 29, 2006, 00:11:34
edit2Rapporteer  
bij ons was de relatief nieuwe kitesurfsport nog niet doorgedrongen tot de bibliotheek  ThumpDown

ijbe
Gast
Antwoord #12 Oktober 29, 2006, 01:45:57
edit2Rapporteer  
Dat heb ik hier dus ook Sad
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #13 Oktober 29, 2006, 03:17:02
edit2Rapporteer  
Ik heb toevallig 3 weken geleden een heel lang bericht geschreven over een van de beste boeken over het vliegeren (klein gedeelte over kitesurfven) maar als je dat doorhebt gewerkt zul je haast gen enkele vraag ee hebben over kitesurfven vandaar mijn reactie.

www.stuntvliegers.nl als je ook deze site bekijkt van de makers van het boek weet je al het benodigde zelfs waarom je kite vliegt etc als je dat weet zie je ook meteen welke kite snel en traag is etc.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.