Kiten Mallorca el arenal

Nick001

Geen avatar

Berichten: 46
Maart 27, 2007, 22:53:09
edit2Rapporteer  
Ik ga begin juni naar Mallorca om te kiten en te partyen. Joepie
Ik zou graag wat ervaringen willen weten van goede spots en ook afraders, waar het echt niet kan.
Andere kite tips zijn misschien ook wel handig.
http://www.kitebeaches.com/kitebeaches/viewspot.php?id=1256
heb ik wel iets aan maar wil ook graag persoonlijke info
Bedankt
Nick
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #1 Maart 28, 2007, 04:26:29
edit2Rapporteer  
daar benik oook wel benieuwe daar want ik ga die kant oo op en eigelijk niet om te kiten maar als het er wel kan is dat ook wel heel erg ThumpsUp schater
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #2 Maart 29, 2007, 03:03:44
edit2Rapporteer  
Je kunt daar prima kiten. Zit een kitestrand bij Playa de Palma. Zit eigenlijk tussen el arenal en Palma (hoofdstad) in. Veel lokals, super relaxte sfeer.
El Arenal moet je niet zijn, alleen maar zuipende en schreeuwende duitsers. Playa de Palma is eigenlijk het relaxte stuk. En `s avonds niet naar El Arenal maar gewoon de bus nemen naar Palma de Mallorca!!!
Is echt een hele lekkere stad met veel tapas, bier en muziek. Is echt een aanrader. Die bussen vertrekken overal vandaan ieder kwartier en gaan tot 3 uur ofzo terug. En de eerste gaat weer om half 6 ofzo. En dat hou je in Palma echt gemakkelijk vol!!
Have fun daar!! ThumpsUp
Nick001

Geen avatar

Berichten: 46
Antwoord #3 Maart 29, 2007, 21:48:14
edit2Rapporteer  
Super, hier heb k wat aan ThumpsUp
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #4 Maart 29, 2007, 23:57:41
edit2Rapporteer  
en ik ook
nu weetik weer ik heen kan en vrowutje ook naar der zin heb  ThumpsUp
Nick001

Geen avatar

Berichten: 46
Antwoord #5 Maart 30, 2007, 19:42:21
edit2Rapporteer  
Even voor de duidelijkheid, dat is dus deze spot: Can Pastilla
Dat is waar de link bovenaan de post je naartoe brengt.
Nog andere ervaringen?
Thanks
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #6 Maart 30, 2007, 20:55:30
edit2Rapporteer  
Yep, dat is hem.
zalig trouwens die foto..Zo is het ook echt.
Mallorca is echt heerlijk. Ik moet ook maar snel weer boeken..
Grtzz.

Oh ja, als je daar een auto gaat huren, rijd dan ook even naar Playa Del Trenc (staat ook op kitebeaches.com), dat is echt net de caribbean.
Super flat en knetter helder water..Is ongeveer een 20 minuten rijden vanaf Playa de Palma. waarsch. kun je er ook prima met de bus in de buurt komen..
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #7 Maart 31, 2007, 03:27:17
edit2Rapporteer  
hoeveel km is el arenal van can pastilla vandaan??
en hoever van playa de palma
is het te lopen of heb je echt een auto of scooter nodig??

thanks
Nick001

Geen avatar

Berichten: 46
Antwoord #8 Maart 31, 2007, 18:27:55
edit2Rapporteer  
Volgens mij rijden er super veel bussen, el arenal en palma liggen bijna even dichtbij en het is niet te lopen schat ik in.
Goed om te horen dat t zo relaxt is op mallorca, krijg dr steeds meer zin in (grinnik_kitesmiley)
bedankt voor de chille antwoorden flygirl ThumpsUp
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #9 April 01, 2007, 02:03:23
edit2Rapporteer  
ik las ergens dat het 1.5 km is langs de boulevaard dat is nog wel te doen maar ik ga denk bij de kitespot zitten met mijn hotel scheelt hoop geld en dan loop k savonds wel naar el arenal of la palma
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #10 April 01, 2007, 15:49:10
edit2Rapporteer  
Bij can pastilla is ook echt zat te doen. Daar stikt het ook van de restaurants, bars enz. Het is niet zo dat daar helemaal niks zit. Tegendeel. Het is daar alleen meer relaxed omdat je niet tussen de bayrische bierstuben zit. Maar die hele baai is en groot terras, ook bij can pastilla. Dus je kunt daar prima zitten en s avonds lopen naar el arnal of Palma. MAar er rijden non/stop bussen, ook langs die boulevard langs die hele weg langs de baai. En er zijn genoeg stops dus je kunt met de bus overal komen.
El arenal is op zich best leuk maar ik heb het niet zo op vakantievierende duitsers. Vandaar.
Nick001

Geen avatar

Berichten: 46
Antwoord #11 Juni 27, 2007, 16:59:59
edit2Rapporteer  
sjembek

Berichten: 984
Antwoord #12 Juni 27, 2007, 17:59:35
edit2Rapporteer  
Op windguru ziet het er dan ook erg magertjes uit... kan je beter thuis blijven!

Hoe was de rest v/d vakantie?
Traxas

Berichten: 200
Antwoord #13 Juni 27, 2007, 21:43:30
edit2Rapporteer  
beter paar tientjes meer uitgeven en naar egypte vliegen, of fuerta, want dit klinkt K*T!!

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.