FLYBOARD LES

flyaway

Geen avatar

Berichten: 54
Juli 30, 2007, 03:49:41
edit2Rapporteer  
Hoi,

ik ben beginnend kiter  (kitehigh_kitesmiley)en heb een poos geleden een flysurfer psycho1 gekocht alleen kan ik hier nog niet veel mee worden. (huilen_kitesmiley)
het is naar mijn mening een  (bazuin_kitesmiley)monsterlijke kite waar zeker wel enige text en uitleg bij nodig is . die heb ik helaas alleen maar in theorie gekregen omdat er op de dag van aanschaf er geen wind stond. schater
Ik zoek dus iemand die mij een dagje wegwijs kan maken met de psycho. (grinnik_kitesmiley)
dus heb jij ook een sfysurer loser en heb je zin om mij eens een dagje te helpen. dan hoor ik het graag. (hangloose_kitesmiley)
ik woon zelf in groningen maar ben best bereid een stuk te toeren ( (bazuin_kitesmiley)hoewel ik niet helemaal naar zeeland ofzo ga).
ik hoor het graag!!! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
lijkt me super tof!!! Joepie

Groetjes ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.