Basjuh

|
Wie nog morgen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo

|
V-polder was suuuuuuuuuuuuuuuper, ...........the secret spot ...... mooi vlak water maar ook mooie waves .... score 9,5 
|
|
|
(R)Ikke

|
Even voorstellen, mijn naam is Rik en kom uit limburg. Ik wil dit jaar beginnen met kitesurfen. Maar safety first natuurlijk. Wie wil mij wat kneepjes bijbrengen is deze brute sport. Ik vaar met allemaal ouwe rommel, maar het blijft nog in de lucht hangen. O ja mijn boardje is wel redelijk up to date. Laterzzzzzz
|
|
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Heeeee,... Tim Limbo,
Blijf ik de hele zondag aan de kant staan om jou op te wachten ..... zie ik nu een filpie van jou op Oostvoorne ......
|
|
|
TimLimbo

|
Heee Limbo Blandit, ja sorry - uiteindelijk toch naar Oostvoorne gegaan. Misschien handig om eens nummer uit te wisselen, dan kunnen wij eventueel eens samen oprijden en/of elkaar makkelijk vinden  Gr, Tim
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Heee Limbo Blandit, ja sorry - uiteindelijk toch naar Oostvoorne gegaan. Misschien handig om eens nummer uit te wisselen, dan kunnen wij eventueel eens samen oprijden en/of elkaar makkelijk vinden  Gr, Tim Je snapt natuurlijk wel dat ik je niet ga vertellen waar mijn SECRET SPOT ligt .....
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Homo's
ja, ...... lekker he .......
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo

|
wakker uit winterslaap ..........???? kiteseizoen is al weer bijna voorbij .........
|
|
|
Basjuh

|
Ja ga het water eens op lambal!
|
|
|
TimLimbo

|
Inderdaad, ben toch al zeker 10 keer geweest dit jaar.... Moeten binnenkort eens een Limbo-Kite-Sessie gaan inplannen ergens
Misschien zelfs op de geheime plek van Limbo Blandit
|
|
|
Basjuh

|
Nee daar waait het vijf knopen minder hard.....
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Inderdaad, ben toch al zeker 10 keer geweest dit jaar.... Moeten binnenkort eens een Limbo-Kite-Sessie gaan inplannen ergens
Misschien zelfs op de geheime plek van Limbo Blandit
dacht het niet ........ ik heb een hele middag .....met 25 knopen ....op het strand op jou staan wachten ....
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo

|
hahahahahahah
volgende week de hele week in V-polder/Neeltje J, ........  met de juiste wind laat ik je de secret spot zien ...... 
|
|
|
schinnen

|
Ben volgende week ook in zeeland.
|
|
|
Ocean-Limbo

|
toppie .......... neem je een grote zak woei mee .......?
|
|
|
TimLimbo

|
lekker ruim, dus van ma-zo ?  en waar in Zeeland?
|
|
|
schinnen

|
lekker ruim, dus van ma-zo ?  en waar in Zeeland? Zit in Burgh haamstede, ben dan meestal op Brouwersdam. za naar vrouwenpolder als de wind goed is daar. of als iemand naar een andere plek gaat, wil ik daar ook wel naar toe komen.
|
|
|
Basjuh

|
Dit weekend?
|
|
|
Volg ons op de sociale media